معرفی بهترین سایتها در حوزه های مختلف
معرفی بهترین سایتها در حوزه های مختلف

معرفی بهترین سایتها در حوزه های مختلف

وبلاگ آموزشی

سایت استخراج بیت کوین جنسیس مایینینگ

سایت جنسیس ماینینگ یکی از پایدارترین سایتهای کسب بیت کوین به شیوه استخراج می باشد که مقّر آن در هنگ کنگ و کاوشگران بلاک این سایت در جزیره ایسلند واقع شده است. 


امتیازات این سایت :

- استخراج بیت‌کوین

- استخراج دَش‌کوین

- استخراج اِتِریوم

- استخراج لایت‌کوین

- استخراج مونِرو

- استخراج زِد‌کَش 

- ورود به حساب کاربری به صورت احرازهویت دو مرحله‌ای

- واریز اتوماتیک 

- و ...


سقف کارمزد روزانه تا 0.00028$


چنانچه تمایل دارید در سایت جنسیس‌ماینینگ عضو شوید و با سپرده‌گذاری به کسب بیت‌کوین و یا سایر ارزهای دیجیتال بپردازید، می‌توانید روی بنر زیر کلیک کنید :




در صورتی که تمایل دارید در هنگام خرید هَش از تخفیف 3% استفاده کنید می توانید کد 4ngTAk قبل از نهایی کردن خرید خود در جای خالی نشان داده شده طبق تصویر زیر وارد کنید : 

و چنانچه کد تخفیف فعال باشد، شما به صورت اتوماتیک پیغامی مبنی بر اعمال تخفیف روی مبلغ اصلی را مشاهده خواهید کرد.


جهت خرید فایل کامل آموزش جنسیس ماینینگ به سایت vpsc.ir مراجعه کنید.

نظرات 4 + ارسال نظر
سالی چهارشنبه 4 بهمن 1396 ساعت 23:34

سلام این جنسینگ ماینینگ بازار فروش هش ریت رو تعطیل کرده نمیفروشه من تازه ثبت نام کردم ولی نمیزاره بخرم میگ فقط برای کسانی فروش داریم ک تا قبل 22 ژانویه هش ریت خریده باشن

با احترام؛
این اعمال محدودیت به خاطر اینه که با کمبوددستگاه مواجه شدند. میتونید از سایر گزینه‌ها استفاده کنید.

Amir دوشنبه 11 دی 1396 ساعت 21:07 http://T.me/daramad_bitco

با تشکر از مطالبتون

به کانال تلگرام ارز های دیحیتالی ما هم سر بزنید
@daramad_bitco

علیرضا سه‌شنبه 7 آذر 1396 ساعت 11:29

سلام بعد از ثبت نام و خرید هش ریت باید چه کارهایی انجام داد؟

به غیر از خرید هش ریت استخراج بیت کوین که برای ماه فوریه و مارس سال جدید میلادی یعنی 2018 استارت استخراجش خورده میشه. و اگر اشتباه نکنم مهلت پیشفروش فاز چهارمش چندروز قبل به اتمام رسید؛ در حال حاضر تنها میتونید اقدام به خرید هش ریت برای پلن های استخراج زی کش، اتریوم و مونرو کنید. و یک نکته مهم که در زمان خرید بایستی به اون اشاره داشته باشم اینه که در مرحله پایانی خرید یک زمانسنج به شما نشون داده میشه که اگه اشتباه نکنم از 30دقیقه به صورت نزولی پایین میاد این زمان سنج بیان گر اینکه خریدی که شما قصد انجامش رو دارید تا 30 دقیقه باید کانفرم بشه و چنانچه شما سرمایه تون و از طریق کیف پول بلاکچین یا بیتگو قصد دارید به سایت جنسیس ماینینگ ارسال کنید، پیشنهاد ما به شما اینه که کارمزد انتقال یا Transaction Fee رو بین 2 تا 5 دلار تنظیم کنید تا سرمایه تون در کمتر از 30 دقیقه وارد آدرس بیتکوینی که در مرحله پایانی خرید در کنترل پنل شما در جنسیس ماینینگ به شما نشون داده میشه وارد بشه و هدف از این انتقال سرمایه با کارمزد بالا این هست، که قبل از به اتمام رسیدن زمان سنج جنسیس ماینینگ پرداخت تون تأیید بشه.
بعد از اینکه شما مقدار موردنظر هش ریت خودتون رو خریداری کردید؛ میتونید با خیال راحت به کارهای دیگه تون برسید و بعد از 24 الی 48 ساعت کار استخراج ارزی که اقدام به خریدش کردید شروع میشه. و اگر درخصوص سایر تنظیمات مربوط به کنترل پنل جنسیس ماینینگ تون نیاز به راهنمایی داشتید میتونید با آیدی زیر با بنده ارتباط برقرار کنید تا راهنماییتون کنم.
https://t.me/ArdalanPourrostam

hami شنبه 20 خرداد 1396 ساعت 23:19

امکانش هست بفرمایید با چقدر سرمایه شروع کردین و این درامد رو کسب

با سلام و عرض ادب و احترام خدمت شما هموطن گرامی.
بنده در سایت جنسیس ماینینگ با 0.03 بیت کوین فعالیتم رو شروع کردم. البته زمانی که من با این مقدار سرمایه استخراجم رو شروع کردم، این مقدار بیت کوین به دلار معادل 30دلار بود؛ در صورتی که الان 0.03 بیت کوین = 86.36 دلار هست. و سود استخراجم طبق واریز اتوماتیک سایت مساوی هست با 18.76دلار یا 0.00651396 بیت کوین. استخراج بیت کوین توسط سایت جنسیس ماینینگ و سایتهای معتبر دیگه که تو وبلاگم به طور مختصر بهشون اشاره کردم مورداعتمادترین روش برای استخراج بیت کوین به شمار میاند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد