معرفی بهترین سایتها در حوزه های مختلف
معرفی بهترین سایتها در حوزه های مختلف

معرفی بهترین سایتها در حوزه های مختلف

وبلاگ آموزشی

سایت استخراج بیت کوین Hashing24

یکی دیگر از سایتهای استخراج بیت کوین به صورت سخت افزاری و آنلاین که شما تنها کاری که می بایست انجام دهید خرید قدرت کافی و موردنیاز جهت تسهیل در امر استخراج بیت کوین می باشد. حداقل قدرتی که میتوانید برای استخراج بیت کوین از این سایت خریداری کنید، 100 گیگاهش بر ثانیه می باشد.

جهت عضویت در سایت Hashing24 می توانید بنر پایین را انتخاب/لمس کنید


Hashing24 Banner 300x250

 

نمونه ای از دریافتی هایی که با سیستم محاسبه ای سایت انجام پذیرفته

 را می توانید در تصویر زیر مشاهده کنید

برای دیدن تصویر در سایز بزرگتر " اینجا " را لمس کنید

نظرات 3 + ارسال نظر
پیمان سه‌شنبه 12 دی 1396 ساعت 13:07

ممنون از پاسخ شما در حال حاضر شما برای بنده که تازه میخوام شروع کتم پیشنهاد میدهید که از این سایتهای ابری استفاده کنم یا با سیستمهای دست ساز کارت گرافیک دار استخراج کنم یا با سیستمهای وارداتی که در بازار موجود است ؟

با احترام مجدد
شما چهار انتخاب جهت سرمایه‌گذاری و کسب سود دارید.
1. خرید ارز دیجیتال و سرمایه‌گذاری اون در داخل سایتهای فارکس؛ که البته ریسک بالایی رو هم میطلبه.
2. خرید ارز موردنیازتون از صرافی های آنلاین و نگهداری اون داخل کیف پول تون و فروش دوباره در زمانی که ارز خریداری شده با رشد همراه بود.
3. سرمایه گذاری روی سیستم‌های مخصوص استخراج، که نمونه ای از این سیستم ها رو میتونید در سایت لیون کامپیوتر مشاهده فرمایید : https://lioncomputer.ir
4. روش آخر؛ سرمایه گذاری در سایتهای استخراج ابری یا Cloud Mining. که در این روش نیازی به دانش بالا ندارید و تنها کاری که میبایست انجام بدید، سرمایه‎گذاری در سایتهای ابری معتبری هست که درحال حاضر پکیج برای فروش هش ریت موردنیاز شما دارند. لیستی از سایتهای استخراج ابری معتبر هم اکنون در وبلاگ بنده در دسته مربوط به سایتهای استخراج ابری معتبر به چشم میخوره که میتونید مشاهده کنید.
موفق باشید.

پیمان دوشنبه 11 دی 1396 ساعت 12:58

سلام در بالا شما یک نمونه دریافت را گذاشته اید که روزانه حدود ۷۴۶ دلار درآمد را نشان میدهد برای این میزان درآمد از سایت چه سرویسی خریداری شده یا چه سرعتی با چه قیمت ؟
بنده قصد سرمایه گذاری زیاد دارم ولی متاسفانه هنوز الگوی مناسبی دستگیرم نشده تا سرمایه گذاری را توجیه کند
ممنون از پاسخ شما

با احترام.
نمونه‌ای که برای این سایت تصاویرش در وبلاگم آپلود شده است یک سرمایه‌گذاری آزمایشی بوده و واقعی نیست و برای پی بردن به اینکه چگونه و چقدر سود به سرمایه‌گذاران تعلق میگیرد انجام گرفته شده است. در ضمن این سایت درحال حاضر پکیجی برای سرمایه‌گذاری ندارد و تنها اقدام به حراج پکیج‌های فروخته شده به افراد جدید را دارا می‌باشد که اصلا پیشنهاد نمی‌شود.

Shahin جمعه 13 مرداد 1396 ساعت 14:17

سلام جناب خسته نباشید من قصد دارم توی سایتhashing24 سرمایه گذاری کنم اگه میشه من رو راهنمایی کنید و أین که اگه 100گیگاهاش خریداری کنم سود ماهیانه چقدره و تا چه مدت پرداختی انجام میشه مرسی

پاسخ پیغام شما به آدرس جیمیل تان ارسال گردید.
درصورتی که به آدرس جیمیل تان دسترسی ندارید می توانید پاسخ سوالتان را با مراجعه به صفحه ما در فروم باکسی که در زیر برای شما نوشته ایم، مشاهده فرمایید.
http://buxi.ir/froum/showthread.php?tid=6016

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد