معرفی بهترین سایتها در حوزه های مختلف
معرفی بهترین سایتها در حوزه های مختلف

معرفی بهترین سایتها در حوزه های مختلف

وبلاگ آموزشی

حفاظت از اطلاعات ورود به پنل های کاربری

با عرض سلام و ادب و احترام خدمت شما سروران گرامی

در این پُست سعی داریم به شما عزیزان نرم افزاری را برای حفظ و حراست از رمزهای عبور که برای سایت های مختلف مورد استفاده قرار می دهید به شما معرفی کنیم. برنامه RoboForm یک برنامه (نرم افزار) کاربردی ـ امنیتی می باشد که به دو روش آنلاین یا آفلاین مورد استفاده قرار می گیرد. در صورتی که شما کاربر محترم بخواهید به روش آنلاین از این برنامه استفاده کنید می توانید از طریق رمز عبور ابری که مختص همین برنامه می باشد از سرتاسر دنیا به حسابی که در این برنامه برای حفظ و نگهداری سایر رمز های سایت های مختلف ایجاد شده دسترسی داشته باشید. چون در این روش اطلاعات ورود (کد کاربری و رمز عبور) در دیتاسنتر (بانک اطلاعاتی) که در فضای اینتنرت ایجاد شده است ذخیره می شود.  ولی چنانچه شما روش آفلاین را برای استفاده از این برنامه استفاده کنید. اطلاعات ورود به سایت های موردنظرتان تنها در سیستم کامپیوتری شما ذخیره خواهد شد. این نرم افزار را می توانید بسته به نیاز خودتان برای کامپیوتر یا تلفن همراه خود دانلود و استفاده کنید. جهت ورود به سایت و نحوه استفاده از این برنامه می توانید به سایتی که با همین نام در اینترنت وجود دارد سر بزنید.


https://www.roboform.com



سایت جدید معدن استخراج بیت کوین

با سلام و ادب خدمت شما سروران گرامی. امروز با معرفی یک سایت جدید در رابطه با معدن استخراج بیت کوین در خدمتتون هستیم. سایت مورد بحث ما درواقع یک معدن استخراج بیت کوین می باشد که زیرمجموعه سایت مادرِ Bitcoin.com می باشد. و خیلی خوشحال کننده خواهد بود اگر بگوییم این سایت تنها سایتی بود که ما را با دنیای بیت کوین آشنا کرد و به صورت تمام و کمال می تواند نیازهای آن دسته از عزیزانی که به دنبال استخراج بیت کوین هستند را فراهم سازد؛ چون با جستجوی آسان در بخش های مختلف سایت می توانید از میان چندین گزینه کیف پول های سخت افزاری، مجازی، بانکی، و ... را برای خود انتخاب کنید و در نهایت در معدن استخراج بیت کوین همین سایت اقدام به خرید کاوشگر بیت کوین کنید و به دو روش پرداخت اتوماتیک روزانه و یا در پایان دوره اقدام به فعالیت کنید.

اگر قصد مشاهده صفحه نخست سایت را دارید " اینجا " را لمس کنید

اگر قصد عضویت در معدن استخراج سایت pool.bitcoin را دارید بنر زیر را لمس کنید

ویژگی احراز هویت دو مرحله ای چیست و چه کاربردی دارد ؟

ویژگی احراز هویت دومرحله ای (Two-step authentication) یک ویژگی کارامد در زمینه امنیت اطلاعات شخصی می باشد که امروزه در برخی سایت ها و همینطور بر روی ایمیل های شخصی قابل استفاده می باشد. و این ویژگی در بیشتر مواقع به دو صورت احراز هویت دومرحله ای پیامکی و احراز هویت دومرحله ای توسط برنامه های مجزایی که روی تلفن های همراه و یا تبلت هایی که دارای دوربین پشتی هستند قابل استفاده می باشد. و یکی از بهترین روش های جلوگیری از هک شدن توسط افراد کلاهبردار نیز می باشد. و خوشبختانه این ویژگی بر روی کیف پول های سخت افزاری، آنلاین و گاهاً کیف پول های الکترونیکی بیت کوین که به صورت نرم افزاری هستند و روی گوشی/تبلت نصب می شوند هم قابل استفاده هستند. به علت اینکه آموزش های یکسانی برای این پُست در فضای مجازی و در نتایج جستجوی موتورهای جستجوگر گوگل، بینگ و ... وجود دارد ما تصمیم گرفته ایم با نام آوردن از سایت آموزشی "میزبان فا" از آن مرجع کسب اجازه کنیم و اقدام به استفاده از آموزش های این سایت در وبلاگ خود کنیم. از دوباره گویی پرهیز کنیم و در عوض با کسب اجازه، شما را به سایت : میزبان فا هدایت میکنیم تا شما به صورت تصویری (عکس و متن) با روال فعال کردن این ویژگی توسط کامپیوتر و همینطور تلفن همراه شخصی خودتون آشنا بشوید. شایان ذکر است چنانچه تمایل داشتید نحوه فعال کردن احرازهویت دو مرحله را برای کیف پول الکترونیکی بیت کوین خود فرا بگیرید، تنها کافی است به گروه تلگرام ما "اینجا" پیغام بگذارید تا در اولین فرصت آموزش های لازمه را به شما عزیزان بدهیم. 

بازی های آنلاین و رایگان برای کسب بیت کوین مخصوص کامپیوتر

سلام خدمت شما دخترپسرای نازنین. امروز قصد داریم شمایی که علاقمند به کسب بیت کوین هستید رو شگفت زده کنیم. اگه تا چند روز قبل فکر میکردید که فقط با سرمایه گذاری تو سایت های استخراجی که بهتون تو وبلاگمون معرفی کردیم میشه بیت کوین پارو کرد، سخت در اشتباه هستید. امروز در خدمتتون هستم با یک سایت بازی آنلاین در زمینه کسب بیت کوین به روش آنلاین و بدون سرمایه گذاری. اگه علاقمند هستید از سایت کسب بیت کوین با بازی آنلاین دیدن کنید تنها کافیه روی بنر پایین کلیک کنید تا به سایت موردبحث ما هدایت بشید. 
"جا داره به این مورد اشاره کنم که برای انجام بازیهای این سایت، باید از کامپیوتر استفاده کنید"
در پُست های بعدی به معرفی بازیهای بیت کوین سازگار با تلفن همراه در خدمت شما عزیزان خواهیم بود.


صرافی بیت کوین و سایر ارزهای رمزنگاری شده Webpurse

جهت خرید یا فروش ارزهای رمزنگاری شده از داخل ایران می بایست از صرافی های معتبری استفاده کنید تا سرمایه شما مورد سرقت و یا کلاهبرداری قرار نگیرد. و ما در این پُست شما را به دیدن آموزش ویدیویی نحوه ثبت نام و واردشدن به سایت صرافی ایرانی Webpurse دعوت می نماییم.  


اگر قصد دیدن این ویدیو آموزشی را دارید "اینجا" کلیک کنید


نمایی از صفحه نخست صرافی Webpurse

سایت E-currency.trade

سایت E-currency.trade یک سایت مبدل ارز برای پول های الکترونیکی به شمار می رود. 

چنانچه قصد عضویت در این سایت را دارید می توانید گزینه " ورود به E-currency.trade " در زیر را انتخاب کنید.


 ورود به E-currency.trade 

ویدیو آموزشی ثبت نام کیف پول Payeer

با سلام و احترام خدمت شما بیننده عزیز

امروز برای شما یک پُست ویدیویی جهت آموزش نحوه ثبت نام کیف پول الکترونیکی Payeer را آماده کردم. این ویدیو بدون صدا می باشد و توسط خودِ بنده برای شما بینندگان عزیز، تهیه و آپلود شده است. (چنانچه از سرعت بالای اینترنت برخوردار هستید می توانید این ویدیو رو دانلود کرده و در فرصت مناسب مشاهده کنید، و یا می توانید به صورت آنلاین مشاهده فرمایید)

اگر قصد ایجاد کیف پول پایِر را دارید "اینجا" را لمس کنید

جهت دیدن آنلاین یا دانلود ویدیو آموزشی، گزینه "تماشا" را در زیر انتخاب کنید

تماشا