معرفی بهترین سایتها در حوزه های مختلف
معرفی بهترین سایتها در حوزه های مختلف

معرفی بهترین سایتها در حوزه های مختلف

وبلاگ آموزشی

سایت خرید هاست و ثبت دامنه با بهترین قیمت+ارائه هاست رایگان 30 روزه

اگر پول کافی برای خرید هاست ندارید، و دوست دارید از یک هاست پرسرعت و رایگان 30 روزه استفاده کنید.

اگر به دنبال یک سایت معتبر در زمینه فروش هاست، ثبت دامنه با قیمت های فوق العاده می گردید.

پس فرصت و از دست ندید »»» میزبان فا ««« بهترین گزینه برای شما است.

با پشتیبانی آنلاین 

:. برای ورود "اینجا" رو لمس کنید .:

نظرات 1 + ارسال نظر
محمدعلی جمعه 23 تیر 1396 ساعت 21:53

سلام
آیا از سایت Point Prize تونستید برداشت کنید؟
آیا سایتی هست که بشه با روزی تا 3-4 ساعت فعالیت به درآمد ماهی 500 تومان بدون خرید زیرمجموعه رسید؟
آیا تا حالا از اپ و سات هایی که گیفت کارت میدن گیفت کارت بدست اوردید؟ چه اپ و سایت هایی؟
ممنون و لطفا جواب بدید
قول میدم در همه اپ و سایت ها با کد معرفی شما عضو شوم
میشه آی دی تلگرام بدید

من زیاد تو سایت Point Prize فعالیت نکردم. و سرمایه ام رو در سایت های استخراج بیت کوین گذاشتم. این که شما پرسیدید سایتی هست که با روزی 3 الی 4 ساعت کار کردن بشه ماهی 500 هزار تومان درآورد در جریان اینطور سایت ها نیستم. اگه همین سوالتونو در گوگل جستجو کنید به نتایج بهتری دست پیدا می کنید. آیدی تلگرام من و میتونید با انتخاب آیکن تلگرام در سمت راست دریافت کنید و باهام در ارتباط باشید. همه سایت های کسب درآمدی که من در وبلاگم گذاشتم از اعتبار و اصالت کافی برخوردار هستند و در چند موردش خودم عضو شدم و سرمایه گذاری کردم و بدون دخالت و حتی بدون سر زدن وقتی به حد نساب برسه سود. اتوماتیک به کیف پول مجازیم واریز میشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد