معرفی بهترین سایتها در حوزه های مختلف
معرفی بهترین سایتها در حوزه های مختلف

معرفی بهترین سایتها در حوزه های مختلف

وبلاگ آموزشی

عناوینی از بهترین استخرهای استخراج بیت کوین در سال 2017

رتبه اول : Antpool (واقع در، چین)

Antpool یک استخر، معدنی واقع در چین است و متعلق به BitMain است. معادن Antpool حدود 25درصد از کل بلوک های شبکه بیت کوین را در اختیار دارد. برای عضویت در این استخر بیت کوین کافیست روی نام استخر در زیر کلیک کنید.

Antpool

--------

رتبه دوم : BTC.top (واقع در، چین)

این استخر بیت کوین طبق گفته سایت buybitcoinworldwide یک استخر خصوصی می باشد که امکان عضویت در آن وجود ندارد. (زبان این سایت به کلی چینی می باشد و از زبان انگلیسی پشتیبانی نمیکند) برای مشاهده این استخر می توانید نام آن را در زیر لمس نمایید.

btc.top

--------

رتبه سوم : BTC.com (واقع در، چین)

این استخر بیت کوین به تازگی فیلترشده است. (به دلایل نامعلوم) برای ورود به این سایت نیازمند نرم افزار گذر از فیلتر می باشید. برای ورود به این سایت نام این سایت را میتوانید در زیر انتخاب کنید.

BTC.com

---------

رتبه چهارم : Bixin (واقع در، چین)

بیکسین یکی دیگر از معادن است که در چین مستقر است. این یک استخر عمومی است، ما توصیه نمی کنیم که در این استخر عضو شوید، مگر اینکه شما چینی صحبت می کنید. برای مشاهده این استخر روی نام آن در زیر کلیک کنید.

bixin

-----

رتبه پنجم : BTCC (واقع در، چین)

BTCC یک استخر و همچنین سومین سایت تبادل بیتکوین چین است.  این معادن در حال حاضر حدود 7٪ از تمام بلوک ها را شامل می شود. برای ورود به سایت نام این استخر را در زیر انتخاب کنید.

BTCC

------

رتبه ششم : F2pool (واقع در، چین)

ماهی دیسک، همچنین به عنوان F2Pool شناخته می شود، در چین واقع شده است. F2Pool در طی شش ماه گذشته حدود 5-6 درصد کل بلوکها را استخراج کرده است. برای ورود به این استخر بیت کوین می توانید نام سایت را در زیر انتخاب کنید.

F2Pool

-------

رتبه هفتم : ViaBTC (واقع در، چین)

ViaBTC یک استخر معدن جدید است که حدود یک سال است. برای ورود به سایت کافیست نام این استخر را در زیر انتخاب کنید.

viabtc

------

رتبه هشتم : BW Pool (واقع در، چین)

استخر BW، در سال 2014 تاسیس شده است، و یکی دیگر از شرکت های استخراج معدن در چین است. این استخر در حال حاضر معدن حدود 5٪ از تمام بلوک ها است.برای ورود به سایت نام آن را در زیر انتخاب کنید.

bw

---

رتبه نهم : Bitclub.Network (واقع در، ایسلند)

Bitclub Network یک استخر معدن بزرگ است اما به نظر می رسد تا حدودی سایه دار است. توصیه می کنیم در این استخر فعالیت نکنید. برای ورود به سایت نام آن را در زیر انتخاب کنید.

Bitclub.Network

-----------------

رتبه دهم :  Slush (واقع در، جمهوری چک)

Slush اولین استخر معدنی بود و در حال حاضر حدود 3 درصد از تمام بلوک های معادن را شامل می شود.Slush احتمالا یکی از بهترین و معروفترین استخرهای بیتکوین است، گرچه یکی از بزرگترین آنها نیست. برای ورود به سایت Slush نام آن را در زیر انتخاب نمایید.

Slush

پیش فروش توکن در Authorship شروع شد

با توجه به دیجیتال سازی ریشه همه چیز در اطراف ما، دنیای ادبیات به نظر می رسد که از این قاعده مستثنی است. Authorship.com به زودی پلتفرم آنلاین غیر متمرکزی را راه اندازی می کند که بر مشکلات جامعه ادبی – از جمله نویسندگان، ناشران، مترجمان، و خوانندگان غلبه خواهد کرد.

پیش فروش توکن در Authorship شروع شد

Authorship امروز فروش توکن های خود را آغاز کرد. سرمایه گذارن زیادی منتظر ICO شرکت Authorship بودند و این یک فرصت طلایی برای خرید سهام و توکن های این شرکت است بهره برداری از این پروژه یک گام بزرگ برای غیرمتمرکز کردن اینترنت است.


طبق برنامه مشخص شده، ۸۰ درصد از ۱۰۰ میلیون توکن ATS به سرمایه گذاران فروخته خواهد شد، ۲۰ درصد باقی مانده برای ۱۰۰،۰۰۰ نویسنده اول که در پلتفرم ثبت نام می کنند، رزرو می شود. نویسندگان سهم خود از توکن ها را به صورت ماهانه بر اساس یک برنامه از پیش تعیین شده دریافت می کنند.


پلتفرم موردنظر توسط تیم Serious Reading که تجربه گسترده ای در در ارتقاء کتاب دارند پشتیبانی می شود. تمام تراکنش ها در این پلتفرم غیر متمرکز خواهد بود به صورت توکن ATS ، که همراه با تضمین انتقال هوشمند و امن است.


نماینده این تیم، N. Warfield گفت:


“ما هیجان زده هستیم!” ما مدت زیادی است که روی این پروژه کار می کنیم و این باعث افتخار است که اعلام کنیم به مراحل پایانی کار نزدیک شده ایم. همانطور که می دانید Authorship وظیفه تسهیل و تشویق نویسندگان، خوانندگان، مترجمان و انتشارات سراسر جهان است و حمایت برای انجام کاری است که به آن علاقه دارند. این پلتفرم روش راحتی است که آن ها می توانند از نظر ثروت و حرفه / علاقه / کسب و کار رشد کنند. مزیت این پلتفرم این است که غیرمتمرکز است و کسی نمی تواند آن را متوقف کند. ما می خواهیم افراد نیز دارای امنیت مالی باشند. به همین دلیل است که ما اطمینان حاصل خواهیم کرد که همه اعضای ما (نویسندگان، مترجمان، و ناشران) درآمد ماهیانه را از طریق این پلتفرم دریافت خواهند کرد. “

 


علاوه بر این موارد، Authorship همچنین فرصت های متعددی را برای ناشران و مترجمان به ارمغان خواهد آورد. بنابراین، صرف نظر از اینکه کجای این کره خاکی هستید، اگر شما در Authorship هستید، با تعداد زیادی از نویسندگان جدید و در حال ظهور از همه قاره ها ارتباط برقرار کنید. با چنین تعداد زیادی از مردم در هر بخش از جهان، قادر خواهید بود بهترین ها را انجام دهید.


پس از راه اندازی، Authorship می تواند یک پلتفرم انقلابی باشد که جامعه ادبی را در سراسر جهان مورد تحول قراردهد.

منبع خبر : https://arzdigital.com/ico-for-authorshipcom-tokens-is-open


جهت دریافت 75 توکن رایگان از طریق لینک زیر در سایت اصلی عضو شوید

لینک عضویت

"جهت دریافت توکن رایگان خود، بعد از عضویت به ایمیل خود مراجعه کنید و روی لینک فعالسازی کلیک کنید"

بازیهای رایگان جهت کسب بیت کوین مخصوص تلفن همراه

دوباره سلام خدمت دوستان و سروران گرامی، 

همونطور که در پُستِ مربوط به بازیهای رایگان کسب بیت کوین مخصوص کامپیوتر بهتون قول داده براتون در این پُست سایتی رو معرفی میکنیم که شما عزیزان می تونید با مراجعه به این سایت پنج بازی امتیازی و تمرکزی در زمین کسب بیت کوین رایگان را دانلود و در گوشی های خودتون نصب و بازی کنید و در ازای امتیاز بالا بهتون بیت کوین تعلق میگیره. و درصورتی که حدنساب بیت کوین های شما به حد مجاز برداشت برسه شما میتونید درخواست برداشت بدید تا بیت کوین های کسب شده به کیف پول بیت کوین تون انتقال داده بشه. برای ورود به سایت دانلود این بازی ها روی "دانلود بازی های بیت کوین برای تلفن همراه" در زیر کلیک کنید. 


برای دانلود هر یک از بازیها تنها کافیست گزینه مربوط به نام سیستم عامل گوشیتان را انتخاب کنید


Slide

Alien Run*NEW*: 

Discover the new and best FREE BITCOIN game from Bitcoin Aliens. Play Daily Missions and the Adventure with hundreds of levels! Claim your rewards now!


        

|||

Bitcoin Aliens: 

Kill Aliens and earn bitcoin - includes boss battles and BIG missions.

          

|||

   Free Bitcoin- screenshot

Free Bitcoin: #1 

Bitcoin App on both Google Play and Apple! Claim 3000-5000 satoshi an hour (very easily)

          

|||

   Abundance- screenshot

Abundance: 

The ONLY FREE "Money Mindset" App that also actually GIVES YOU MONEY!

          

|||

   Blockchain Game- screenshot

Blockchain Game:

Build the largest blockchain and earn FREE bitcoin!

          


" برای بازی کردن این بازیها، به فعال بودن اینترنت نیازمندید "

آموزش ایجاد کیف پول بیت کوین توسط سایت Blockchain.info به صورت تصویری

آموزش ایجاد کیف پول بیت کوین توسط سایت Blockchain

به جهت سهولت در امر فراگیری ایجاد کیف پول بیت کوین از طریق سایت بلاکچین بیشتر مطالب همراه با تصاویر می باشد.

مرحله اول >>> روی آدرس سایت یعنی Blockchain.info کلیک کنید، بعد از کلیک کردن روی آدرس سایت یک تَبِ جدید در مرورگر اینترنت شما گشوده می شود و به صفحه نخست سایت منتقل می شوید.

مرحله دوم >>> در این مرحله مانند تصویری که در زیر مشاهده می کنید، روی گزینه Wallet (کیف پول) کلیک می کنید تا به صفحه ای جدید منتقل شوید.


مرحله سوم >>> در صفحه جدید، مانند تصویر زیر  باید گزینه SIGN UP کلیک/لمس کنید.



مرحله چهارم >>> در مرحله چهارم طبق تصویری که در زیر مشاهده می کنید می بایست جاهای خالی را به دقت پُر نموده و در انتها داخل مربع کوچک را تیک می زنید روی گزینه CONTINUE کلیک می کنید.




درصورتی که فرم مربوطه را به درستی با اطلاعات خواسته شده تکمیل کنید بعد از انتخاب گزینه Continue، با مکثی کوتاه به صورت اتوماتیک وارد پنل (صفحه) کاربری خود می شوید و پنجره خوش آمدگویی زیر برای شما به نمایش در خواهد آمد، و در همین حین یک ایمیل تأیید به آدرس جیمیلی که در هنگام ثبت نام در فرم ثبت نام وارد کردید، برای شما ارسال می شود که باید بعد از مراجعه به صفحه جیمیل خود روی گزینه Verify Email کلیک کنید تا تأیید کیف پول بیت کوین تان به اطلاع سایت Blockchain برسد.



همان طور که در تصویر زیر مشاهده می کنید یک پیام به جیمیل گوگل ما رسیده که برای سرعت بخشیدن به عمل تأیید کیف پول بیت کوین می بایست مانند تصویر زیر روی گزینه Verify Email کلیک کنیم.



بعد از تأییدیه ایمیل (جیمیل گوگل) برای ورود به حساب کیف پول بیت کوین¬تان یک شماره 36 رقمی به شما تعلق خواهد گرفت که میبایست در حفظ و نگهداری آن کوشا باشید زیرا این کد، درواقع همان مجوز ورود شما به حساب بیت کوین تان می باشد و درصورت گم کردن این کد 36 رقمی هرگز نخواهید توانست وارد کیف پول بیت کوین خودتان شوید.


اگر از طرفداران تلگرام هستید، می توانید به گروه 

"پرسش و پاسخ در زمینه بیت کوین" به ما  بیپوندید :

جهت عضویت در گروه شکلک تلگرام در زیر را لمس کنید.


کسب بیت کوین با نرم افزار استخراج Computta

با سلام و احترام خدمت شما بیننده عزیز

امروز در خدمتتون هستم با معرفی یک نرم افزار جدید و جالب در زمینه استخراج بیت کوین. قبل از آموزش نحوه شروع به کار با این نرم افزار خلاصه وار به نکاتی می پردازم. 

اولین مورد این که شما برای استفاده از این نرم افزار نیازمند سیستم عاملی با نسخه 64بیتی هستید. زیرا این نرم افزار با سیستم عامل های نسخه 32بیتی به هیچ عنوان پشتیبانی نمی کند و علت این عدم پشتیبانی به خاطر سرعت کم درحالت استخراج می باشد.

دومین مورد این که نه شما و نه کسانی که در آینده به عنوان زیرمجموعه شما با این نرم افزار آشنا خواهند شد، نیازی به سرمایه گذاری در این سیستم ندارند و نحوه استخراج بیت کوین در این سیستم طبق گفته سایت به صورت 100% رایگان/مجانی می باشد. 

سومین مورد این که به غیر از اینکه در هر بار درخواست برداشت سود استخراج 25% به حساب صاحب برنامه فوق واریز می شود و 75% سود استخراج به شما تعلق خواهد گرفت؛ و به بغیر از 25%، کارمزد دیگری از سود 75درصدی شما کم یا افزوده نمی شود.

مراحل عضویت در سایت و نحوه وارد شدن به نرم افزار


* ابتدا برای ثبت نام روی گزینه »»» عضویت ««« کلیک کنید.

* در این مرحله مانند تصویر زیر گزینه شماره 1 یعنی Sign Up را انتخاب کنید.

* در مرحله بعد مانند تصویر زیر جاهای خالی را با اطلاعات حقیقی و صحیح تکمیل کنید.

بعد از اینکه کادرهای خالی را با اطلاعات حقیقی تکمیل کردید و روی گزینه Register کلیک کردید، برای بار نخست به صورت اتوماتیک وارد پنل شخصی تان خواهید شد. و برای دانلود نرم افزار استخراج بیت کوین بعد از ورود به پنل شخصی تان باید مانند تصویر زیر، نوشته آبی رنگی را که با یک خط قرمز مشخص کرده ایم لمس نمایید تا نرم افزاری که قصد استفاده از آن را داریم دانلود شود.

نحوه ورود به نرم افزار بعد از نصب بر روی کامپیوتر شخصی

مانند تصویر بعد از اجرا کردن نرم افزار، باید  ایمیل و رمزی که با آن در سایت Computta عضو شدید را در قسمت های نشان داده شده در تصویر زیر وارد کنید و روی گزینه login کلیک کنید.

نمایی از نرم افزار بعد از ورود موفقیت آمیز و شروع استخراج