معرفی بهترین سایتها در حوزه های مختلف
معرفی بهترین سایتها در حوزه های مختلف

معرفی بهترین سایتها در حوزه های مختلف

وبلاگ آموزشی

کسب بیت کوین با نرم افزار استخراج Computta

با سلام و احترام خدمت شما بیننده عزیز

امروز در خدمتتون هستم با معرفی یک نرم افزار جدید و جالب در زمینه استخراج بیت کوین. قبل از آموزش نحوه شروع به کار با این نرم افزار خلاصه وار به نکاتی می پردازم. 

اولین مورد این که شما برای استفاده از این نرم افزار نیازمند سیستم عاملی با نسخه 64بیتی هستید. زیرا این نرم افزار با سیستم عامل های نسخه 32بیتی به هیچ عنوان پشتیبانی نمی کند و علت این عدم پشتیبانی به خاطر سرعت کم درحالت استخراج می باشد.

دومین مورد این که نه شما و نه کسانی که در آینده به عنوان زیرمجموعه شما با این نرم افزار آشنا خواهند شد، نیازی به سرمایه گذاری در این سیستم ندارند و نحوه استخراج بیت کوین در این سیستم طبق گفته سایت به صورت 100% رایگان/مجانی می باشد. 

سومین مورد این که به غیر از اینکه در هر بار درخواست برداشت سود استخراج 25% به حساب صاحب برنامه فوق واریز می شود و 75% سود استخراج به شما تعلق خواهد گرفت؛ و به بغیر از 25%، کارمزد دیگری از سود 75درصدی شما کم یا افزوده نمی شود.

مراحل عضویت در سایت و نحوه وارد شدن به نرم افزار


* ابتدا برای ثبت نام روی گزینه »»» عضویت ««« کلیک کنید.

* در این مرحله مانند تصویر زیر گزینه شماره 1 یعنی Sign Up را انتخاب کنید.

* در مرحله بعد مانند تصویر زیر جاهای خالی را با اطلاعات حقیقی و صحیح تکمیل کنید.

بعد از اینکه کادرهای خالی را با اطلاعات حقیقی تکمیل کردید و روی گزینه Register کلیک کردید، برای بار نخست به صورت اتوماتیک وارد پنل شخصی تان خواهید شد. و برای دانلود نرم افزار استخراج بیت کوین بعد از ورود به پنل شخصی تان باید مانند تصویر زیر، نوشته آبی رنگی را که با یک خط قرمز مشخص کرده ایم لمس نمایید تا نرم افزاری که قصد استفاده از آن را داریم دانلود شود.

نحوه ورود به نرم افزار بعد از نصب بر روی کامپیوتر شخصی

مانند تصویر بعد از اجرا کردن نرم افزار، باید  ایمیل و رمزی که با آن در سایت Computta عضو شدید را در قسمت های نشان داده شده در تصویر زیر وارد کنید و روی گزینه login کلیک کنید.

نمایی از نرم افزار بعد از ورود موفقیت آمیز و شروع استخراج 


نظرات 68 + ارسال نظر
محسن روشنی شنبه 25 اردیبهشت 1400 ساعت 01:40 http://m.mroshan1372@gmail.com

سلام مهندس خسته نباشیدیه سوال بااین نرم افزارمیشه تویه سال ۱ بیت کوین به دست آوورد بدون زیرمجموعه .من سی پی یو لب تابم فقط خوبه

درود خدمت شما؛
این که چند وقته به 1 بیت‌کوین میرسید به واسطه Computta از توان محاسباتی بنده خارج هست. حتی حدودی هم نمی‌تونم بهتون پاسخ بدم. پس در این مورد از بنده سوال نفرمایید.

محسن روشنی یکشنبه 12 اردیبهشت 1400 ساعت 20:09 http://m.mroshan1372@gmail.com

سلام وقت بخیرسوالم این بودموقعی که به ۳بیت کوین رسیدم چطور۲۵ درصدکه ماله طراح نرم افزارهست پرداخت کنم سوال دیگم این بودچراهنگام استخراج سی پی یوسیستمم کارمیکنه ولی جی پی یو کارنمیکنه ممنون میشم جواب بدید

با احترام خدمت شما؛
مقدار ۲۰ یا ۲۵درصدی که به توسعه‌دهنده سایت و نرم‌افزار Computta تعلق میگیره، به صورت خودکار از مقدار دارایی استخراج شده توسط کاربران، کسر میشه و شما به‌عنوان یک مصرف‌کننده قادر نیستید مراحل کسر کارمزد توسط کامپیوتا را شخصی‌سازی یا مشاهده نمایید.
درخصوص سوال دوم‌تون که گفتید چرا با پردازنده استخراج میکنه، اما جی‌پی‌یو (کارت گرافیک) استخراج انجام نمیشه؛ شاید به این دلیل هست که کارت گرافیک سیستم شما برای استخراج از طریق برنامه Conputta مناسب نیست.

roshan پنج‌شنبه 2 اردیبهشت 1400 ساعت 14:20

سلام
من با استفاده از این لینک مطلبی که فرستادید هم نتونستم وارد بخش کاربری بشم
https://earn-bitcoin.blogsky.com/category/Educational-materials
نظرتون چیه بازم همون اخطار رو دارم

با احترام خدمت شما جناب روشنی بزرگوار؛
شما در ورود به نرم افزار Computta مشکل دارید یا در ورود به حساب کاربری تون در سایت Computta ؟

فراز یکشنبه 10 اسفند 1399 ساعت 00:04

درود بر شما . ببخشید آدرس سایت راهنمایی که در پاسخهای بالا به دیگر عزیزان گذاشته بودین از کار افتاده ؟! ... من برای آشنا شدن با computta علاقمند بودم تا بیشتر در موردش اطلاعات کسب کنم اما متاسفانه فعالیت سایت متوقف شده !

با درود و احترام خدمت شما؛
منظورتون از شُبهه به وجود آمده در خصوص اینکه فعالیت سایت متوقف شده چیست؟!
اگر سایت Computta منظورتون هست، چنانچه بدون فیلترشکن قادر به دسترسی نیستید، باید توسط فیلترشکن اقدام به ثبت نام و و نیز استفاده از نرم‌افزار وابسته نمایید.
جهت خرید فایل آموزشی صفرتاصد کار با کامپیوتا بنده نیز می‌توانید از آدرس زیر بازدید نمایید:
https://fapool.ir/file/79426/?ref=vpscstore

Soheil یکشنبه 19 بهمن 1399 ساعت 03:31

سلام و خسته نباشید
میخواستم بپرسم ایا این نرم افزار بعد از این که به حد برداشت رسیدیم واریزی داره چون بعضی سایت ها از واریز نکردنش خبر میدن و بجز این نرم‌افزار از چه نرم افزار هایی میشه استفاده کرد که واریزی هم داشته باشه خیلی ممنون

با درود و احترام خدمت شما؛
بله؛ دارایی کسب شده از طریق نرم افزار Computta قابل برداشت است.
شخصاً زمانی که حد نساب برداشت 10 میلی بیت کوین یا به عبارتی 10mBTC بود برداشت موفق از این نرم افزار را انجام داده بودم و بعد از اینکه حد نساب برداشت به درخواست مصرف کنندگان کمتر شد نیز برداشت موفق داشتم که در صورت نیاز تصاویر مربوط به سایر برداشتها را نیز با شما به اشتراک خواهم گذاشت.
جهت مشاهده برداشت اول بنده می توانید آدرس تصویر را در مرورگر خود وارد و جستجو نمایید:
https://zaya.io/rcaxo

salar چهارشنبه 14 آبان 1399 ساعت 12:45

با سلام
سیستم من 64 بیت ویندوز 7 هست ثبت نام کردم و وقتی میخوام برنامه رو نصب کنم در قسمت یوزرنیم و پسورد و هم که تو سایت ثبت کردم هم میزنم ولی اروور میده که..... نمیتونی وصل بشی .....

با احترام خدمت شما؛
سعی کنید اخرین نسخه برنامه را از طریق وارد شدن به حساب کاربری تون توسط مرورگر دانلود نمایید و چنانچه بدون فیلترشکن نتونستید وارد برنامه شوید، دفعه بعد با فیلترشکن امتحان کنید.

mohamad دوشنبه 18 شهریور 1398 ساعت 21:58

با سلام من نرم افزار رو با اخرین اپدیت نصب کرده ام اما وقتی میخوام لاگین بشم ارور میده میگه حتی با فیلتر شکن وصل نمیشه on server unexpected error

با درود و احترام مجدد خدمت شما؛
برای دریافت راه‌حل آخرین مطلب منتشر شده در وبلاگ را که در خصوص همین مشکل است و در وبلاگ سنجاق شده است را مطالعه فرمایید.
موفق باشید ...

parsa شنبه 26 آبان 1397 ساعت 18:05

با سلام...چرا نرم افزارش مدام کانکتینگ میزنه و تا سی پی یو میاد لود کنه دوباره کانکتینگ میشه...لطفا جواب را برام ایمیل کنین... با تشکر از شما

با درود و احترام و پوزش از شما به خاطر تأخیر در امر پاسخگویی؛
پاسخ شما به آدرس پُست الکترونیکی شما ارسال شد.

Ar دوشنبه 7 آبان 1397 ساعت 13:05

سلام...ببخشید الان سقف برداشت 3mbtcهستش ولی من با نرم افزارش چیزی که نمایش میده0.02استخراج کردم..ولی داخل سایت میخوام برداشت کنم ارور حداقل برداشت میزنه ..مشکل از کجاست؟

با درود و احترام متقابل خدمت شما و با پوزش از شما به خاطر تأخیر در امر پاسخگویی؛
دارایی شما باید به این صورت در پنل کاربری و نرم افزار نمایش داده شود: 3.00mBTC اگه 0.02mBTC کسب نموده بودید باید منتظر بمانید تا حد نساب به رقمی که نمایش دادیم، برسد تا قابل انتقال به والت یا Wallet بیت کوین شما باشد.

mehran یکشنبه 1 مهر 1397 ساعت 20:35

سلام من حداقل موجودی 12mbtc اما سایت ارور حداقل موجوی را نمایش میده پکار کنم لطفا راهنمایی کنید ممنون

با احترام؛
با پشتیبانی Computta تماس بگیرید.

mohammad یکشنبه 1 مهر 1397 ساعت 01:46

تشکر از راهنماییتون.

با درود و احترام؛
خواهش می کنم. سربلند و پیروز باشید.

mohammad شنبه 31 شهریور 1397 ساعت 15:03

سلام به شما دوست عزیز.نه توی نرم افزار مقدار1mbtcهدیه رو نشون میده و نه توی اکانت مقدار استخراج رو.مشکل از کجاست؟ممنون میشم در این مورد و نحوه برداشت راهنمایی کنید.مقدار استخراج هم به 3mbtcرسیده که مینیمم برداشت هم همین هست با اون هدیه میشه4mbtc اما توی اکانت نشون نمیده و اجازه برداشت هم نمیده.

با احترام؛
هدیه عضویت ۰.۱ میلی بیت کوین است، نه ۱ میلی بیت کوین.
و حدنصاب برداشت هم باید 3.00mBTC بشه تا قابل برداشت باشه. اگر به این مقدار رسیدید ولی نمیتونید برداشت کنید پیشنهاد میکنم با پشتیبانی Computta تماس بگیرید تا راهنماییتون کنند.

mohammad چهارشنبه 28 شهریور 1397 ساعت 16:53

ممنون.حساب آنلاین رو از کدوم قسمت ببینیم؟

با احترام؛
با مراجعه به آدرس https://computta.com و سپس انتخاب گزینه ورود به حساب کاربری (Login)، وارد کردم نام کاربری (آدرس ایمیلی که با آن ثبت نام نموده اید) و رمز عبور.

mohammad چهارشنبه 28 شهریور 1397 ساعت 02:03

سلام خدمت شما دوست عزیز.چرا مقدار استخراجی رو که توی نرم افزار نشون میده توی اکانت مشخص نیست؟

با احترام؛
به این خاطر که نمای ظاهری سایت بهم نریزه. وگرنه دقیق مقدار استخراج در نرم افزار و حساب آنلاین یکی هست.

saeed جمعه 23 شهریور 1397 ساعت 13:05

سلام واسه منم هم این ارور Conecting رو بهم میده چند روزی بود سایتش فیلتر بود اما از امروز 23شهریور از فیلتر درآمده ولی هنوز نرم افزارش همون جوریه میشه نرم افزاری مثل این معرفی کنین

نرم افزار BetterHash را تست کنید.

محمد یکشنبه 18 شهریور 1397 ساعت 23:23

سلام
چرا توی نرم افزار موقع استخراج همش میزنه کانکتینگ ؟
یکم وصل میشه دوباره میزنه کانکتینگ

با احترام؛
چون دسترسی به سایت Computta مثل سایر موارد که به ضرر دولت است فیلتر شده به همین خاطر وقتی شما نرم افزار را اجرا می کنید ارتباط با سِرور به درستی انجام نمیشه و نتیجه ش میشه قطع و وصلی مکرر. و حتی با فیلترشکن هم نتیجه مثبتی حاصل نمی شود.

Mohammad دوشنبه 8 مرداد 1397 ساعت 15:36

چجوری میتونم انتقال بدم پولم رو به کیف پول؟

با احترام؛
بعد از ورود به حساب کاربری خود در سایت Computta؛
1. از نوار منو روی بخش تنظیمات (Settings) بایستید تا سه زیرمجموعه تنظیمات برای شما گشوده شود.
2. سپس تنظیمات مربوط به کیف پول (Payment Settings) را انتخاب کنید تا وارد محتوای این بخش شوید.
3. آدرس بیت کوین خود را در جای خالی Bitcoin Address وارد کنید و برای ذخیره روی گزینه Save کلیک کنید.
4. حال درصورتی که دارایی شما به رقم 5mBTC یا بیشتر رسیده است با مراجعه به بخش Payment از نوار منو حساب کاربری شوید و روی گزینه Pay me (به من پرداخت کن) کلیک کنید. در مرحله بعد از شما میپرسد که آیا برای این درخواست برداشت مطمئن هستید؟ که با بله (Yes) و نه (No) پاسخ را مشخص نموده است. و شما باید یکی از این دو رو کلیک نمایید. در صورتی که جواب شما بله بود و Yes را انتخاب نمودید بلافاصله به آدرس ایمیلی که توسط آن در Computta ثبت نام کردید، لینک تأیید درخواست برداشتی ارسال می‌شود که باید روی این لینک کلیک کنید، و بعد از کلیک کردن روی این لینک بعد از 24 تا 48 ساعت درخواست برداشت دارایی شما عمل موفقیت آمیزش را پشت سر خواهد گذاشت و دارایی شما به آدرس کیف پول بیت کوینی که در تنظیمات کیف پولتان در حساب کاربری ذخیره نموده بودید وارد خواهد شد.

saed جمعه 5 مرداد 1397 ساعت 19:21

سلام این my devices چیه همش واسه من میاد رفرش میشه جلو برداشتو میگیره همش

با احترام خدمت شما؛
به نظرم سایت و نرم‌افزار دچار مشکل شده به همین پیغام Connecting را نمایش می‌دهد، درحالی که ارتباط اینترنتی به درستی برقرار است. مشکل را از طریق تیکت و همینطور ارسال در گروه فیسبوکی سایت Computta با واحد پشتیبانی در میان گذاشتم. و چنانچه پاسخی دادند در زیر همین مطلب و در زیر پُست مربوط به فروشگاه قرار خواهم داد.

روزبه دوشنبه 18 تیر 1397 ساعت 22:19

سلام خدمت دوست عزیز ممنون میشم درمورد این 5mbtc موجودی توضیحی بدید و اینکه ما چقدر باید از این نرم افزار ساتوشی دریافت کنیم که بشه یک بیت کوین که در بازار امروز بفروش برسونیم.بنده کامل مفهموم این تعداد ارقام در بیت کوین رو نفهمیدم الان داخل این نرم افزار تعداد ارقام کمتره و در نرم افزار دیگری که مربوط به شرکت دیگری هست ارقام بیشتر اینا به چه صورته.ممنون میشم این مورد رو کامل به ایمیل بنده جواب بدید.من تو کار مونتاژ سیستم هستم و چندین سیستم پر قدرت دارم ولی الان 6 روز گذشته 4 میلیون ساتوشی در اورده.

پاسخ به ایمیل شما ارسال شد.

Dana پنج‌شنبه 14 تیر 1397 ساعت 16:47

سلام
من 6روزه دارم استخراج میکنم و به عدد 0.5040رسیدم ارزش داره ادامه بدم با یک زیرمجموعه و اینکه الان اگه 1.00000000برسه یعنی من یک بیتکوین دارم یا باید به.10000 برسه تا بشه یک بیتکوین ممنون اگه جواب بدید

با احترام؛
قبل از مطرح کردن سوالتون به سایر دیدگاه‌ها نگاه کنید. چون در برخی موارد برخی دوستان سوال مشترک می‌پرسند و چندین مرتبه به این سوالات مشترک پاسخ یکسان داده می‌شه. اگر به دیدگاه و سوال جناب آقای خشایار که یک دیدگاه قبل از سوال شما بوده نگاه کنید متوجه میشید که پاسخی که به ایشون دادم میتونه جواب سوال شما هم باشه.
این سایت و نرم‌افزار یک شیوه بدون هزینه هست برای افرادی که کامپیوتر خونگی برای بازی یا نسبتا قوی دارند و ادامه دادن به این نوع کسب بیت‌کوین یک انتخاب فردی هست و کسی جز خودتون نمیتونه و این اجازه رو نداره که برای شما تصمیم بگیره که ارزش داده ادامه بدید یا خیر. خودتون هستید که راه تعامل با ارزهای دیجیتال و انتخاب می‌کنید.
موفق و پیروز باشید ...

Khashayar یکشنبه 10 تیر 1397 ساعت 22:10

باسلام خدمت مدیر عزیز من چند تا سوال داشتم..
میخواستم ببینم که اول چند میلی بیت کوین باید جمع بشه تا ۱ بیت کوین بشه ؟
بعد اینکه چطوری باید تو کدوم قسمت بهش کیف پول معرفی کنیم.. مثلا کیف بول بلاک چین...
اگر میشه یه راهنمایی کنید..

با درود و احترام متقابل خدمت شما؛
هر 1 بیت‌کوین = 1000.0000 میلی بیت‌کوین در نتجیه شما باید این مقدار میلی‌بیت‌کوین جمع کنید تا معادلش بشه 1 بیت‌کوین.
شما بعد از اینکه یک حساب کاربری در سایت Computta ساختید و وارد حساب کاربری‌تون شدید باید از منوبار حساب کاربری‌تون که با پس‌زمینه مشکلی مشخصه به بخش تنظیمات / Settings و بعد به قسمت Payments Settings وارد بشید و اونجا در انتهای صفحه یک کادر خالی هست که با برچسب Bitcoin Address مشخصه که شما باید آدرس بیت‌کوین خودتون و حالا در هر کیف‌پولی که ساختید در جای خالی مشخص شده وارد کنید و بعد گزینه ذخیره/Save را انتخاب کنید.
چنانچه علاقمند بودید با کل سایت ارتباط کاملی برقرار کنید هم میتونید فایل PDF آموزشی که در این خصوص آماده کرده‌ایم را با مراجعه به لینک زیر خریداری کنید و نهایت استفاده را از این فایل آموزشی ببرید.
http://vpsc.ir/downloads/computta-software/

s.n جمعه 17 فروردین 1397 ساعت 14:54

سلام و خداقوت
من چند سوال داشتم ممنون میشم کمکم کنید
کارت گرافیک کامپیوتر من 1696mbهست به نظرتون کافیه برای استخراج و اینکه به کامپیوترم اسیب میرسونه؟
و این که من تو بلاک چین کیف پول دارم و چون فیلتر شده با فیلتر شکن وارد میشم این موضو ع ایراد نداره ؟
و سوال آخرم اینکه ساتوشی های بدست آمده رو چطور باید فروخت؟

با درود و احترام متقابل خدمت شما؛
برای استفاده از این نرم‌افزار هرچقدر کارت گرافیکی تون جدیدتر باشه به مراتب در امر استخراج mBTC که واحد کوچکتر بیت‌کوین به حساب میاد بهتر ظاهر میشه. و اینکه آیا به سیستم‌تون صدمه وارد میکنه یا خیر ؟
صدمه زمانی وارد میشه که شما بعد از دانلود، نصب و اجرای این برنامه، درجه استخراج را بر روی 100% توان پردازشی کارت گرافیک و پردازنده مرکزی (CPU) اعمال نمایید. با انتخاب این میزان قدرت شاید در نگاه اول شما سریعتر به حدنصاب برداشت که درحال حاضر برابر با 0.005 بیت‌کوین (5mBTC) هست برسید اما با این وجود رسیک آتش گرفتن سخت‌افزارتون هم بالا میره. اگر شما نمیخواهید که به سیستم‌تون فشار وارد بشه پیشنهاد ما انتخاب گزینه Smart یا هوشمند هست که با انتخاب این درجه از استخراج، تنها در زمانی که شما از سیستم‌تان استفاده نمی کنید به صورت خودکار عمل استخراج انجام می‌پذیره.
اگر اطلاعات کامل‌تری خواستید می‌توانید فایل آموزشی که در وبلاگ هم قرار دادم را خریداری نمایید و دانش خودتان را از سایت Computta بالا ببرید.
اگر در یک فرصت دارایی بیت‌کوین‌تان را از سایت کیف پول بلاکچین به سایر کیف‌پولهای آنلاین یا سخت افزاری که هنوز فیلتر نشدند انتقال دهید به نظرم حرکت مناسبی باشه. از اونجایی که بیشتر کاربران در زمان فیلتر نبودن بلاکچین اقدام به ایجاد حساب در این سایت نموده‌اند و آی پی این افراد بعد از استفاده از فیلترشکن دستخوش تغییر قرار میگیرد لذا خطر مسدود کردن برداشت دارایی تان توسط بلاکچین وجود داره. (البته این یک احتمال است)
جواب سوال آخر شما هم اینه که از طریق صرافی‌های آنلاین ایرانی معتبر میتونید اقدام به خرید یا فروش ساتوشی تون کنید. البته همین صرافی ها هم گاها سقف خرید و فروش برای مشتریان در نظر میگیرند.

m چهارشنبه 23 اسفند 1396 ساعت 00:19

سلام کیف پوالو چطور باید درست کرد

با درود و احترام خدمت شما.
چنانچه قصد استفاده از خدمات رایگان سایت Computta را دارید، می‌بایست یک کیف‌پول بیت‌کوین بسازید. و از آنجایی که مسئولین محترم کشور دسترسی کاربران ایرانی را به کیف‌پول مطرح بلاکچین دات اینفو فیلتر و محدود کرده اند می‌توانید از سایتی دیگر به منظور ثبت‌نام کیف پول بیت‌کوین استفاده کنید. سایت موردبحث ما سایت Bitgo است که می‌توانید فایل آموزشی که در این رابطه آماده کرده‌ایم را از فروشگاه محصولات مجازی ما از طریق لینک زیر با قیمت معقولی خریداری و استفاده نمایید.
http://vpsc.ir/tutorial-0-to-100-sign-up-and-use-the-bitgo-wallet/
شایان ذکر است. بعد از مطالعه این فایل آموزشی چناننچه سوالی برای شما بی جواب ماند می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی ما که در فروشگاه‌مان به آنها اشاره کرده‌ایم با ما در تماس باشید.

اخمد پنج‌شنبه 17 اسفند 1396 ساعت 22:30

سلام سیستم های خانگی هم نیازی به نرم افزار msi AfterBurner دارند.

با درود و احترام خدمت شما
هموطن گرامی دلیل پیشنهادی که در خصوص نصب نرم‌افزار msi afterburner در کنار نرم‌افزار استخراج Computta داده شده به این خاطر هست که این نرم‌افزار کار مانیتورینگ کارت گرافیک سیستم شما را برعهده میگیرد و میتوانید توسط آن گرمای تولید شده توسط کارت گرافیکی‌تان را زیرنظر داشته و مدیریت کنید تا فشار زیاد به سخت افزار شما وارد نشود و از عواقب احتمالی جلوگیری نماید. جهت استفاده از این نرم‌افزار هم می‌توانید در اینترنت جستجو کنید و مطالب صفر تا صد مربوط به نرم‌افزار MSI Afterburner را بیاموزید.
موفق باشید...

رضا راد پنج‌شنبه 17 اسفند 1396 ساعت 19:44

با سلام مجدد
خیر با زیر مجموعه ها در ارتباط نیستم ایا فقط زمانی که زیر مجموعه در حال استخراج باشد دیده میشود یا اینکه همیشه دیده میشود. واسه من کلا هیچ زیر مجموعه ایی دیده نمیشه اما در قسمت اکانت خودم در سایت 7تا زیر مجموعه هست که نشون میده البته ایمیلهاشون کامل نشون نمیده ممنون میشم راهنمایی کنید.

با درود و احترام مجدد خدمت شما جناب آقای راد
در نرم‌افزار تنها زمانی که زیرمجموعه‌هاتون اقدام به نصب و اجرای نرم‌افزار به جهت استخراج کنند در نرم‌افزار شما نشون داده میشه زیرمجموعه‌هاتون. و چنانچه زیرمجموعه‌ای اقدام به استفاده از نرم‌افزار نکنه در نهایت در نرم افزار شما هم نشون داده نمیشه.

رضا راد پنج‌شنبه 17 اسفند 1396 ساعت 15:45

با سلام و تشکر از پاسخ شما
البته از طریق لینک زیر مجموعه گیری 7 نفر اضافه شدند و نرم افزار هم روی سیستم نصب هستش و خودم هم دارم کار میکنم اما از زیر مجموعه ها هیچ خبری نیست و چیزی نشون نمیده ایا این فرایند باید به تعداد خاصی برسه یا اینکه اینطور نیست و باید حتی یک نفر را هم نشون بده.
ممنون

با درود و احترام مجدد خدمت شما
خیر؛ چنانچه حتی یک نفر هم درحال استخراج باشه در مخزنی که با عنوان My Referrals در نرم‌افزار وجود داره باید نشون داده بشه. شما چنانچه با زیرمجموعه‌هاتون در ارتباط هستید باید ازشون بخواهید تا نرم افزار را روی سیستم‌هاشون نصب کنند. البته باید به این مورد توجه کنید که بعد از اجرای نرم افزار بهترین گزینه برای شروع فرایند استخراج گزینه Smart یا هوشمند هست که زمانی که از کامپیوتر استفاده نمیکنید فعال میشه. انتخاب سایر گزینه ها در صورتی که کامپیوتر شما از سیستم تهویه کافی برخوردار نباشه باعث میشه که صدمات جبران ناپذیری به سخت افزارتان وارد شود.

رضا راد چهارشنبه 16 اسفند 1396 ساعت 18:03

با سلام من 7تا زیر مجموعه اضافه کردم اما توقسمت رفرالرز چیزی نشون نمیده ایا تنظیمات خاصی باید انجام بدم؟

با درود و احترام خدمت شما
اگر شما خودتون به ترفندهای مختلف قصد اضافه کردن زیرمجموعه را داشته باشید، سیستم فوق پیشرفته Computta این مورد رو متوجه میشه و تمام افرادی که شما خودتون یا به وسیله تغییر آی پی یا به روشهای دیگه زیرمجموعه خودتون کردید رو حذف میکنه. ولی اگر افرادی به واسطه لینک معرف شما به صورت مجاز زیرمجموعه شما شده باشند در منوی My Referals و در بخش Your Referrals Summary به صورت تعداد نشون باید بده.
و چنانچه شما اقدام به اشتراک گذاری لینک معرفتون کرده باشید ولی افراد بعد از وارد شدن به سایت کد مربوط به شما رو از آخر آدرس سایت حذف کرده باشند و بعد اقدام به ثبت نام کرده باشند در این صورت هم این امکان وجود خواهد داشت که به عنوان زیرمجموعه شما ثبت نام نکردند.
از اونجایی تا زیرمجموعه‌های شما اقدام به استخراج نکنند سودی به شما تعلق نمیگیره در نتیجه شما باید روی سیستم عامل کامپیوترتون نرم افزار Computta را نصب و اجرا نمایید تا از وضعیت فعالیت یا عدم فعالیت زیرمجموعه‌هایتان مطلع شوید.

احسان دوشنبه 23 بهمن 1396 ساعت 18:36

سلام و خسته نباشید
چند تا سوال داشتم ممنون میشم به ایمیل بنده ارسال بفرمایید
1. این میلی بیت کویین چجوری حساب میشه با ممیز بگین ممنون میشم و قیمت در بازار
2. کار با نرم افزار چجوریه و چجوری قابل برداشت هست و چجوری واریز میشه
منتظر پاسختون در ایمیل هستم روز خوبی داشته باشین

رضا یکشنبه 22 بهمن 1396 ساعت 16:13

سلام 5میلی بیت کوین توی این سایت یعنی چقدره....لطفا به عدد برام نمایش بدینمن تا الان 1.18درامد داشتم یعنی باید اون 1اول بشه 5 یا اون 18بشه50.....ودر ضمن این 18میلیون یعنی 18 میلیون ساتوشی؟ممنون میشم جواب موبدین

با درود و احترام فراوان خدمت شما
هر 5mBTC=0.005BTC هست. پس همون‌طور که خودتون هم اشاره کردید، اون 1 قبل از ممیز باید 5 یا بیشتر از 5 بشه که بتونید سودی که از استخراج شخصی و یا از زیرمجموعه‌گیری بهتون تعلق گرفته رو برداشت کنید. اگر شما تا ساعت 16:13 دقیقه امروز 1.18mBTC کسب کردید اگر بخواهید به ساتوشی تبدیل کنید میشه 118000.0000 ساتوشی. و اگر بخواهید به بیت‌کوین تبدیل کنید میشه 0.0012 بیت‌کوین.

alireza جمعه 20 بهمن 1396 ساعت 13:29 http://bi-nahayat.ir

سلام خسته نباشید من وی پی اس خریدم که با اون ماین کنم می خوام برنامه ماینرگیتو بریزم ریختم توی وی پی اسم حالا می خوام سرعت ماین کردنشو از 1 به 4 انتقال بدم نمیشه یعنی اصلا منوش نمی اد باید چیکار کنم کمکم کنید
وایا هنوزم این سایت پرداختی داره؟

با درود و احترام خدمت شما.
شما سوال مربوط به ماینرگیت رو داخل پُست مربوط به Computta از بنده پرسیدید. درحالی که میتونستید در همون مطلب مربوط به ماینرگیت بپرسید.

حسن چهارشنبه 11 بهمن 1396 ساعت 11:30

با سلام وتشکر از سایت خوبتون دو تا سوال دارم لطفا راهنمائی کنید

1- هر روز که نرم افزار رو اجرا میکنم این اعداد هس گزینه اول همیشه این عدد هس 0.50299390 یا 5.0113951 یا اعداد دیگر آیا نرم افزار بدرستی نصب شده و کار استخراج انجام میشود و اینکه هر 2 یا سه دقیقه بصورت کانکشن و خطی از سی پی یو مقداری بحساب اکانت وارد شده و اینکه کانکشن کارت گرافیک رو نمیشناسد و لی فکر میکنم کار استخراج انجام میشود لطفا راهنمائی کنید
2 مراحل نصب درسته ولی نرمافزار فقط cpu رو میشناسه و اینکه با cpu تنها کار انجام میشه یا خیر

با سلام و احترام خدمت شما جناب آقای حسن
هموطن گرامی
این نرم ‌افزار بهترین کارایی رو روی کارت گرافیک از خودش نشون میده. مقدار استخراجی که با پردازنده مرکزی یا CPU انجام می‌پذیره بسیار ناچیز هست. و در ضمن پیشنهاد میشه زمانی که قصد استفاده از این نرم‌افزار را دارید، درجه استخراج را روی گزینه هوشمند (Smart) قرار دهید تا با این کار مانع از زیر فشار قرار گرفتن سخت افزار کامپیوترتان شوید.
درمورد صحیح کار کردن نرم‌افزار هم پیشنهاد میشه که آخرین نسخه را دانلود و استفاده نمایید.

احسان چهارشنبه 11 بهمن 1396 ساعت 10:08

سلام خدا قوت
1-اگر استخراجمون به 5mBTC برسه یعنی 5 بیت کویین استخراج شده که هر بیتکویین قیمتش حدود 40 یا 50 میلیون تومان هست که مجموع میشه 250 میلیون تم رطفا راهنمایی کنید که 5mBTC که پایین ترین حد برداشت هست چقدر میشه اگر به ریال تبدیل کرد
2-انشاءالله من میخوام حدود 10 تا 15 میلوین هزینه کنم چگونه به استخراج بیتکوین بپردازم که بسرفه باشه
ممنون از پاسخ شما

با سلام و احترام خدمت شما جناب آقای احسان بزرگوار
تصور شما درخصوص محاسبه mBTC اشتباه هست. واحد شمارش بیت کوین BTC و واحد شمارش میلی بیت کوین mBTC هست. شما چنانچه به رقم 5mBTC برسید با قیمت الان میشه 49دلار.
برای تبدیل واحدهای کوچکتر مثل mBTC و ساتوشی به بیت کوین (BTC)، دلار و غیره میتونید از لینک زیر استفاده کنید:
https://youmeandbtc.com/bitcoin-converter/convert-btc-mbtc-bits-satoshis-usd/

2. درخصوص سوال دوم تون. دستگاه هایی که بیت کوین استخراج میکنند و مخصوص اینکار هستند قیمت شون از 20 به بالا هستند باز هم جهت کسب اطلاعات بیشتر درخصوص دستگاه های استخراج میتونید به دوست عزیزم جناب آقای مَه‌آور پیام بدید و ازشون کمک بگیرید. آیدی تلگرام ایشون :@samanmah

Mousavi سه‌شنبه 10 بهمن 1396 ساعت 19:36

سلام امکانش هست با ایمیل در ارتباط باشیم کلی سوال هست ممنون
برای من ایمیل بفرستید

با سلام و احترام خدمت شما
آدرس جیمیلتون مشکل داره. سوالتون رو همینجا بپرسید.

نرگس شنبه 7 بهمن 1396 ساعت 07:53

سلام وقت بخیر. ببخشید من ثبت نام کردم . اسمارت ماینر و دانلود میکنم ولی واسه من بالا نمیاد. سیستمم ۶۴ بیت هستش. ممنونم راهنمایی کنید

سلام و احترام خدمت شما
چنانچه روی سیستم‌تون آنتی ویروس نصب هست، غیرفعالش کنید.
و مجدد اقدام به نصب کنید.
بعد از نصب و راه‌اندازی سخت افزار شما طی روال از پیشم تنظیم شده‌ای رتبه بندی میشه توسط این نرم‌افزار تا مشخص بشه کارایی لازم رو داره یا خیر. اگر در پایان پروسه رتبه دهی شکلک خطی :-( به نمایش دربیاد براتون یعنی سیستم کامپیوترتون توانایی استخراج رو نداره.

احسان چهارشنبه 4 بهمن 1396 ساعت 08:38

سلام
میشه سایت هایی که باهاش بشه کسب درآمد کرد که معتبر باشه لطف کنید معرفی کنید بیت کویین و دلار

با سلام و احترام خدمت شما
سایت هایی که بنده در وبلاگم معرفی کردم تا به امروز از اعتبار کافی برخوردار هستند. دسته های مختلف رو میتونید از منوی سمتِ چپ وبلاگم مشاهده کنید. در هر دسته به موضوعاتی پرداختم که میتونید استفاده کنید. و اگر سایت جدیدی ذکر نشده حتما با تجربه و جستجوی بنده دارای اعتبار نبوده و به اشتراک گذاشته نشده.
موفق و پیروز باشید.

مجی سه‌شنبه 3 بهمن 1396 ساعت 14:47

سلام من ثبتنام کردم اما هنوز سخت افزار منو شناسایی نکرده نرم افزار . بایستی چکار کنم

با احترام خدمت شما
شما بعد از اینکه در سایت ثبت‌نام کردید، می‌بایست وارد کنترل پنل تون در سایت Computta بشید. در مرحله بعدی باید نرم‌افزار Computta رو که با همین نام در قسمت Download Smart Miner هست دانلود کنید. البته باید به عرضتون برسونم که این نرم افزار تنها روی سیستم عامل های ویندوز نسخه 64 بیتی کاربردی و قابل استفاده است. و یک نکته دیگه که باید بگم اینکه شما بعد از نصب و اجرای نرم افزار اولین بار سیستم تون رتبه دهی میشه توسط همین نرم افزار و اگه سخت افزارتون توانایی استخراج رو داشته باشه در پایان پروسه رتبه دهی به شما اعلام میکنه که روزانه، ماهانه و سالانه با سخت افزار فعلی تون چقدر میتونید استخراج کنید. و درصورتی که از سخت افزار ضعیفی استفاده میکنید بهتره که این نرم افزار و اجرا نکنید تا به سیستم تون فشار وارد نشه و باعث سوختن قطعات کامپیوترتون نشه. در ضمن اگه به سخت افزار کامپیوترتون رتبه خوبی داد باید درجه استخراج را روی حالت Smart قرار دهید و از انتخاب درجه 100% جدا پرهیز کنید تا باعث وارد شدن فشار مضاعف روی کارت گرافیک یا پردازنده مرکزی سیستم تان نشود.
موفق و پیروز باشید.

رضا دوشنبه 2 بهمن 1396 ساعت 20:47

سلام عزیز شبتون بخیر...من تا الان از این سایت1.16345780درامد داشتم ...مگه هر millبیت کوین برابر100هزار ساتوشی نیست پس چرا موجودی بیت کوین من قابل انتقال نیست ممنون میشم جوابمو به ایمیلم بفرستین....سپاسگذارم

با احترام
پاسخ به آدرس پُست الکترونیکی جیمیل‌تان ارسال گردید.
موفق و پیروز باشید ...

رضا شنبه 23 دی 1396 ساعت 20:40

سلام من در 40روز1.13توی سایت درامد داشتم به نظرتون مقرون به صرفه است که ادامه بدم

با سلام و احترام خدمت شما بزرگوار
بنده با جستجو در فضای اینترنت شیوه‌های متفاوت و تأیید شده ارزهای دیجیتال رو بررسی میکنم و در وبلاگم به اطلاع عموم میرسونم.
تصمیم نهایی رو خودِ بیننده‌ها میگیرند که در داخل سایتهایی که بنده معرفی میکنم وارد بشن و فعالیت شون و ادامه بدهند یا پس از چند روز فعالیت به سراغ سایر روشها بروند.
من در جایگاهی نیستم که بخوام درمورد شما و فعالیت تون اظهار نظر شخصی مو به شما انتقال بدم. کارکرد این برنامه به اثبات رسیده و بهترین نتیجه رو افرادی میگیرند که سیستم های کامپیوتری شون از قدرت بالایی برای استخراج برخوردار باشه. و افرادی هم مثل خودِ بنده به سیستم قوی دسترسی ندارند میتونند از طریق استفاده از کد معرف خودشون اقدام به زیرمجموعه گیری کنند. اینها مطالبی بود که این سایت داخلش قرار داده و من هم به صمع و نظرتون رسوندم.
تصمیم نهایی با خودتون هست.
موفق باشید.

meli پنج‌شنبه 21 دی 1396 ساعت 15:58

ممنون میشم اگر یک ایمیل بهم بدید لطفا

با احترام
ایمیل ارسال شد.

meli پنج‌شنبه 21 دی 1396 ساعت 11:39

سلام ببخشید میشه بگید کامپیوتر اگر چند ساعت روشن باشه حدودا چقدر کسب درآمد داره؟ و اینکه 1mbtc میشه ۱۷ هزار تومن؟

با سلام و احترام خدمت شما بزرگوار.
مقدار درآمد حاصله رو نه من میتونم به شما بگم و نه سایر افرادی که با این نرم افزار کار کردند. مقدار درآمد استخراج شده به سخت افزار کامپیوتر شما بستگی داره. و همینطور به مدت زمان آنلاین بودن و روشن بودن سیستم تون. و در مورد سوال بعدی تون 1mBTC برابر با 13دلار در زمان فعلی هست که میشه 57,668 تومان
البته چون بیت کوین به شدت نوسان داره ممکنه چند دقیقه بعد قیمت 1 میلی بیت کوین با اون مقداری که من گفتم تفاوت داشته باشه.

ابوالفضل دوشنبه 18 دی 1396 ساعت 23:03

سلام وقت بخیر .
پرداخت این سایت هم منوط به زیر مجموعه گیری است یا هر چه استخراج بشه واقعا پرداخت میکنه؟ شما غیر از پورسانت زیرمجموعه گیری برداشت دیگیری هم داشته اید؟

با سلام و احترام خدمت شما بزرگوار.
از این که با نیم روز تأخیر به سوالتون پاسخ دادم از شما عذرخواهی میکنم.
من روشِ کسبِ سود با این نرم‌افزار و به سه قسمت تقسیم میکنم؛
روش اول : استفاده تنها از طریق نصب نرم افزار روی سیستم‌های قوی که درحال حاضر بهترین کارایی این نرم افزار روی کامپیوترهاییه که از کارت گرافیک های گیمینگ انویدیا استفاده می‌کنند و همینطور پردازنده مرکزی CPU بالایی هم دارند،
روش دوم : استفاده از لینک زیرمجموعه‌گیری در کنار استفاده از نرم افزار استخراج.
روش سوم : تنها استفاده از روش زیرمجموعه‌گیری؛ دلیل اینکه خودِ بنده درحال حاضر به این روش عمل میکنم اینه که سیستم کامپیوتری قوی برای اجرای نرم افزار فوق ندارم.
و تمامی پرداخت هایی که در سایت Computta به اون اشاره شده، به کیف پول افراد واریز شده.

رضا شنبه 16 دی 1396 ساعت 20:43

سلام من تا الان1.10تواین سایت درامد داشتم چقدر دیگه باید جمع کنم تا گزینه برداشت برام فعال بشه اگه میشه لطفا بصورت عددی برام بنویسین مثلا1.20ممنون میشم جوابمو به ایمیلم بفرستین با تشکر از شما بابت راهنمائی تون سپاسگذارم

با احترام خدمت شما.
پاسخ در اسرع وقت به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

حسین جمعه 15 دی 1396 ساعت 18:31

سلام با چه مشخصاتی میشه خوب ماین کرد میشه مشخصات مادربرد سی پی یو و گرافیک و رم رو بگید.؟

با سلام و احترام خدمت شما بزرگوار.
با عرض پوزش که با یک روز تأخیر به سوالتون در خصوص سایت کامپیوتا پاسخ دادم.
این نرم افزار طبق مکاتباتی که با واحد پشتیبانی سایتشون داشتیم درحال حاضر تنها از کارت‌های گرافیک برند انویدیا سری گیمینگ و از 1 تا 2 کارت گرافیک پشتیبانی میکنه. ولی در آینده قرار هست با بروزرسانی هایی که روی نرم‌افزارش پیاده‌سازی می‌کنند این امکان رو برای ماینرهایی که دارای ریگ استخراج هستند، فراهم میکنه تا با تعداد کارت گرافیک بیشتر و همینطور برندهای دیگه کارت گرافیک بتونند اقدام به استخراج کنند. اشاره به دو نکته بسیار حائزاهمیت است و آن هم، استفاده از نرم افزار مانیتورینگ اورکلاک MSI Afterburner در کنار نرم‌افزار استخراج کامپیوتا می‌باشد. دلیل استفاده از این نرم افزار اورکلاک این هست تا گرمای تولید شده توسط کارت گرافیک را در زمان استخراج زیر نظر بگیرید تا زمانی که دما تولیدشده بیش از اندازه بالا رفت به حالت نرمال برگرده تا با این کار مانع از ذوب شدن کارت گرافیک و حتی CPU بشه. و نکته دوم اینکه کاربران زمانی که برای بار نخست این نرم افزار را اجرا میکنند بعد از اینکه سیستم ارزیابی سخت‌افزار با موفقیت به اتمام رسید وارد نرم افزار خواهد شد و در این بخش شاهد آن خواهند بود که این نرم‌افزار با 5 درجه استخراج قابل تنظیم می‌باشد. و پیشنهاد ما به تمام کاربران این است که سعی کنند درصورتی که سیستم قوی یا قابل استخراجی دارند، درجه استخراج را روی حالت هوشمند (Smart) بگذارند. و از گذاشتن درجه استخراج روی سطح 90 تا 100% امتناع کنند. زیر هرچقدر درجه سختی استخراج را بالا در نظر بگیرند باعث میشوند کارت گرافیک بیشتر کار کند و با بیشتر کار کردن دما نیز بالا میرود و به سخت افزارتان صدمه جدی وارد خواهد شد.
نکته : این نرم افزار تنها با کارت گرافیک و سی پی یو اقدام به استخراج میکند و رم و سایر مشتقات سخت افزاری در پروسه استخراج دخالتی ندارند.
امیدواریم توانسته باشیم به شما و سایر عزیزانی که سوال مشترک شما را دارند جواب کامل و کم عیب و نقصی داده باشیم.

mahmadieh پنج‌شنبه 14 دی 1396 ساعت 22:44

با عرض سلام و ادب..
آیا پرداخت ها واقعی است؟
لطف میکنید طریقه برداشت رو به بنده آموزش بدبد؟
با تشکر

با سلام و احترام و پوزش فراوان از شما به خاطر اینکه با یک روز تأخیر به نظرتون پاسخ دادم.
بله هموطن گرامی. تمامی پرداخت ها واقعی هستند. و خودم هم، در تاریخ 14 دسامبر 2017 اولین برداشت سودم رو که در اون زمان حداقل برداشت 10mBTC بود. انجام دادم و طبق رویه سایت بعد از 24 ساعت این مبلغ به کیف پول بیت‌کوینم واریز شد.
برای فراگیری مباحث آموزشی مربوط به سایت Computta میتونید تا ساعات آینده از پُستی که در همین راستا در وبلاگ ایجاد میکنم، دیدن فرمایید.

Hamed دوشنبه 11 دی 1396 ساعت 15:59

من کارت گرافیک خوبی دارم ولی این اصلا استفاده نمیکنه
مشکل کجاست

این نرم افزار درحال حاضر تنها از کارت های گرافیک برند انویدیا سری 1060 تا بالا حمایت میکنه و درضمن تعداد کارت های گرافیکی هم از یک تا دو کارت گرافیک پشتیبانی میکنه.

Hamed دوشنبه 11 دی 1396 ساعت 15:18

سلام
لیکنی که بتونم زیرمجموعه بگیرم کجاست؟!

بعد از ورود به پنل کاربری تون در سایت Computta در همون صفحه اول از صفحه خانگی تون در جلوی Your Main Affiliate Link آدرس کامپیوتا و لینک مخصوص به شما نوشته شده. یا میتونید در پُست آموزشی زیر محل دقیق لینک زیرمجموعه گیری تون رو پیدا کنید.
http://buxi.ir/froum/showthread.php?tid=6291&page=4

محمدرضا جمعه 8 دی 1396 ساعت 21:20

من برنامه رو نصب کردم نمیدونم چجوری بیت ها رو انتقال بدم به کیف پول؟؟؟خواهشن بگید .یا به ایمیلم بفرستید

مهدی چهارشنبه 6 دی 1396 ساعت 15:06

سلام خسته نباشید
به نظر شما در حال حاضر سرمایه گذاری روی ارز ریپل مناسبه؟
این نرم افزار رو من نصب کردم در عرض 6 روز به مقدار 1.04 رسیده...
همونطور که خودتونم فرمودین برای سال جدید میلادی تا 5 میلی بیت کوین میرسه پرداختی...
به نظر شما چه مدت زمانی لازم هست تا به این مقدار برسه موجودی من؟؟
ممنون میشم پاسخ بدید

جواب رو به ایمیلم ارسال کنید
خیلی ممنون64576

ایمیل شما دچار مشکل شده است و ایمیل ارسالی از طرف بنده به شما نمیرسد. لطفا یک آدرس ایمیل معتبر (آدرس جیمیل، پیشنهاد میشود) به بنده بفرمایید. یا در صورت تمایل به تلگرام بنده مراجعه کنید :
https://t.me/ArdalanPourrostam

Mehrad سه‌شنبه 5 دی 1396 ساعت 12:08

سلام‌ میشه در‌مورد برداشت از‌این نرم افزار توضیح بدید که واریزی داشته یا خیر؟

با سلام و احترام خدمت شما جناب آقای مهرداد.
بله این سایت که فعالیتش به دو روش به منظور کسب واحد کوچکتر از بیت کوین هست میتونه به واسطه نرم افزاری که با همین نام در کنترل پنل تون وجود داره و بسته به توان پردازشی پردازنده مرکزی (CPU) و پردازنده گرافیکی (VGA) سیستم خانگی اشخاص اقدام به استخراج mBTC میکنه. و در صورتی که افراد از کامپیوترهای قدرتمند برخوردار نیستند میتونند با استفاده از زیرمجموعه گیری اقدام به کسب mBTC کنند و خبر خوش اینکه قرار هست حداقل برداشت با شروع سال جدید میلادی از 10mBTC به 5mBTC تغییر کنه تا علاقمندان به این نرم افزار در مدت زمان کمتری بتونند به مقدار فوق برسند. و در رابطه با سوال تون که درمورد واریزی داشتن سایت باید به حضور انورتون برسونم که بله. خودِ بنده جزو کسانی هستم که سیستم قوی برای استفاده از نرم افزار این سایت ندارم و دو سه هفته قبل اولین برداشت سودی که به واسطه معرفی زیرمجموعه ها بهم تعلق گرفته بود انجام دادم و پس از 24 ساعت این مبلغ که در اون زمان معادل 178دلار بود به کیف پول بیت کوین من واریز شد. و به همین جهت به تمامی افرادی که سیستم خانگی قدرتمندی دارند پیشنهاد میکنم از این نرم افزار استخراج استفاده کنند. و مطمئن باشند که ضرر نمیکنند.

ناصر پنج‌شنبه 30 آذر 1396 ساعت 20:10

سلام آیا سایتش واقعا برداشتی داره؟لطفا اگه پرداختی نداره بگید من وی پی اس نگیرم.ممنون

با احترام.
پاسخ در تلگرام ارسال گردید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد