معرفی بهترین سایتها در حوزه های مختلف
معرفی بهترین سایتها در حوزه های مختلف

معرفی بهترین سایتها در حوزه های مختلف

وبلاگ آموزشی

عناوینی از بهترین استخرهای استخراج بیت کوین در سال 2017

رتبه اول : Antpool (واقع در، چین)

Antpool یک استخر، معدنی واقع در چین است و متعلق به BitMain است. معادن Antpool حدود 25درصد از کل بلوک های شبکه بیت کوین را در اختیار دارد. برای عضویت در این استخر بیت کوین کافیست روی نام استخر در زیر کلیک کنید.

Antpool

--------

رتبه دوم : BTC.top (واقع در، چین)

این استخر بیت کوین طبق گفته سایت buybitcoinworldwide یک استخر خصوصی می باشد که امکان عضویت در آن وجود ندارد. (زبان این سایت به کلی چینی می باشد و از زبان انگلیسی پشتیبانی نمیکند) برای مشاهده این استخر می توانید نام آن را در زیر لمس نمایید.

btc.top

--------

رتبه سوم : BTC.com (واقع در، چین)

این استخر بیت کوین به تازگی فیلترشده است. (به دلایل نامعلوم) برای ورود به این سایت نیازمند نرم افزار گذر از فیلتر می باشید. برای ورود به این سایت نام این سایت را میتوانید در زیر انتخاب کنید.

BTC.com

---------

رتبه چهارم : Bixin (واقع در، چین)

بیکسین یکی دیگر از معادن است که در چین مستقر است. این یک استخر عمومی است، ما توصیه نمی کنیم که در این استخر عضو شوید، مگر اینکه شما چینی صحبت می کنید. برای مشاهده این استخر روی نام آن در زیر کلیک کنید.

bixin

-----

رتبه پنجم : BTCC (واقع در، چین)

BTCC یک استخر و همچنین سومین سایت تبادل بیتکوین چین است.  این معادن در حال حاضر حدود 7٪ از تمام بلوک ها را شامل می شود. برای ورود به سایت نام این استخر را در زیر انتخاب کنید.

BTCC

------

رتبه ششم : F2pool (واقع در، چین)

ماهی دیسک، همچنین به عنوان F2Pool شناخته می شود، در چین واقع شده است. F2Pool در طی شش ماه گذشته حدود 5-6 درصد کل بلوکها را استخراج کرده است. برای ورود به این استخر بیت کوین می توانید نام سایت را در زیر انتخاب کنید.

F2Pool

-------

رتبه هفتم : ViaBTC (واقع در، چین)

ViaBTC یک استخر معدن جدید است که حدود یک سال است. برای ورود به سایت کافیست نام این استخر را در زیر انتخاب کنید.

viabtc

------

رتبه هشتم : BW Pool (واقع در، چین)

استخر BW، در سال 2014 تاسیس شده است، و یکی دیگر از شرکت های استخراج معدن در چین است. این استخر در حال حاضر معدن حدود 5٪ از تمام بلوک ها است.برای ورود به سایت نام آن را در زیر انتخاب کنید.

bw

---

رتبه نهم : Bitclub.Network (واقع در، ایسلند)

Bitclub Network یک استخر معدن بزرگ است اما به نظر می رسد تا حدودی سایه دار است. توصیه می کنیم در این استخر فعالیت نکنید. برای ورود به سایت نام آن را در زیر انتخاب کنید.

Bitclub.Network

-----------------

رتبه دهم :  Slush (واقع در، جمهوری چک)

Slush اولین استخر معدنی بود و در حال حاضر حدود 3 درصد از تمام بلوک های معادن را شامل می شود.Slush احتمالا یکی از بهترین و معروفترین استخرهای بیتکوین است، گرچه یکی از بزرگترین آنها نیست. برای ورود به سایت Slush نام آن را در زیر انتخاب نمایید.

Slush

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد