معرفی بهترین سایتها در حوزه های مختلف
معرفی بهترین سایتها در حوزه های مختلف

معرفی بهترین سایتها در حوزه های مختلف

وبلاگ آموزشی

یک ICO با عنوان CCRB

با سلام و احترام خدمت شما بینندگان محترم

در خدمتتون هستم با معرفی یک ICO که در ازای ثبت نام در این سایت به شما 1.22CCRB که واحد شمارش این توکن هست تعلق میگیره. و همینطور از هر زیرمجموعه‌ای هم که جذب میکنید، 10$ به شما تعلق میگیره. زمان باقیمانده برای ثبت‌نام و دعوت دوستانتان برای کسب رایگان CCRB و پاداش 10$، 14 روز میباشد. پس برای ثبت نام در این سایت می‌توانید بنر زیر را لمس کنید. و بر طبق تصاویر آموزشی که در زیر این بنر قرار داده‌ایم مراحل ثبت نام را انجام دهید. 



آموزش مراحل ثبت‌نام

چنانچه تصاویر آموزشی کوچک می‌باشند، کافیست یکبار آنها را لمس نمایید

|

هر ماه، مسابقه جدید با Computta

برای کسب اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید.

»»» http://buxi.ir/froum/showthread.php?tid=7010 «««

سایر مسابقه‌های سایت Computta را نیز به اطلاعتان خواهیم رساند.


آموزش بخش‌های موردتوجه در سایت Computta

با سلام و احترام خدمت یکایک سَروران گرامی

چنانچه علاقمند هستید از نحوه برداشت سود از سایت Computta مطلع شوید و همینطور علاقمند هستید از بخش‌های پرکاربرد سایت Computta مطلع شوید می‌توانید از لینک زیر که با تأخیر یک روزه ایجاد کردیم دیدن فرمایید.

|||

http://buxi.ir/froum/showthread.php?tid=6988

|||

موفق و پیروز باشید.

کیف پول Coinpayments

با سلام و احترام خدمت شما بینندگان محترم

در خدمتتون هستیم با معرفی یک کیف پول پرکاربرد برای تعداد زیادی از ارزهای دیجیتال. بله درست متوجه شدید، این کیف پول  با پشتیبانی از 100 ارز دیجیتالی تونسته نظر خیل عظیمی از افراد علاقمند به ارزهای دیجیتال و به سمتِ خودش جلب کنه. سایت کوین‌پیمِنتس به کاربران این فرصت رو میده تا با ایجاد تنها یک حساب کاربری به 100 ارز دیجیتالی دسترسی داشته باشند و اقدام به نگهداری ارزهای موردنظر خودشون کنند. در ادامه با ما همراه باشید برای آموزش نحوه ثبت‌نام در سایت Coinpayments . 

ادامه مطلب ...

سایت معدنکاوی ابری Hashflare

با سلام و احترام خدمت شما بینندگان محترم

در خدمتتون هستم با معرفی، آموزش ثبت‌نام  و سرمایه‌گذاری در سایت معدنکاوی ابری Hashflare

این سایت نیز مانند جنسیس‌ماینینگ یک سایت به منظور استخراج ارزهای دیجیتال به صورت ابری می‌باشد و شما ارزهایی که می‌توانید از طریق این سایت استخراج کنید عبارت‌اند از : بیت‌کوین با دو الگوریتم متفاوت SHA-256 و Scrypt  - اتریوم با الگوریتم ETHASH - زی‌کش با الگوریتم EQUIHASH .


فایل PDF کامل آموزش ثبت‌نام و سرمایه‌گذاری در سایت Hashflare را می‌توانید با مراجعه به آدرس زیر از فروشگاه ما خریداری نمایید.

http://vpsc.ir/downloads/hashflare-mining-site-file/

ارز دیجیتال لایت‌کوین

6 Full Logo S-2.png


لایت‌کوین (به انگلیسی: Litecoin) به اختصار LTC یا یک ارز رمزپایه همتا‌به‌همتا و پروژه نرم‌افزاری منبع باز منتشر شده تحت مجوز MIT/X11 است. از بیت‌کوین الهام گرفته شده و از لحاظ فنی تقریباً  با بیت‌کوین (BTC)، یکسان است. ایجاد و انتقال لایت‌کوین براساس یک پروتکل منبع باز است و توسط هیچ قدرت مرکزی مدیریت نمی‌شود.

پس از بیت‌کوین و اتریوم، لایت‌کوین سومین ارز رمزپایه واقعی از نظر بازار سرمایه است.

تاریخچه

لایت‌کوین توسط چارلز لی کارمند سابق گوگل از طریق یک کلاینت منبع باز در GitHub در ۷ اکتبر ۲۰۱۱ ایجاد شد. این یک انشعاب از کلاینت Bitcoin-Qt تفاوتش با بیت‌کوین در درجه اول داشتن کاهش زمان ساخت زنجیره قالب و افزایش حداکثر تعداد سکه‌ها و الگوریتم هش کردن (scryptبه جای SHA-256) متفاوت و کمی تغییر رابط کاربری گرافیکی بود.

در ماه نوامبر سال ۲۰۱۳ در مجموع ارزش لایت‌کوین رشد عظیمی تجربه کرد که شامل ۱۰۰ درصد جهش در عرض ۲۴ ساعت بود.

ارز دیجیتال بیت‌کوین

Bitcoin logo.svg

بیت‌کوین (به انگلیسی: Bitcoin) یک نوآوری اینترنتی با کارکردهای مشابه «پول بی‌پشتوانه» یا پول حکومتی است. نوآوری بودن بیت‌کوین به این معناست که خالقان آن توانسته‌اند آنرا در مدت کوتاهی از یک ایده به یک واقعیت اثرگذار بر دنیای اقتصاد و مراکز سیاست پژوهی مبدل کنند. زیرا در چندسال گذشته ارزش بیت‌کوین در بازارهای جهانی از چند صدم دلار به چندهزار دلار افزایش یافته‌است اما پول بودن یک جایگاه حقوقی است و پول بودن بیت‌کوین منوط به پذیرش جایگاه حقوقی آن از سوی دولت‌ها است. تا کنون هیچ دولتی بیت‌کوین را به عنوان پول به رسمیت نشناخته‌ است و دولت‌های ایالات متحده آمریکا، آلمان و چین بر کالا بودن بیت‌کوین تأکید دارند. البته از لحاظ فنی و کارکردی این عبارت صحیح است که بیت‌کوین نوعی پول دیجیتال بر پایه شبکه همتا به همتا، امضای دیجیتال و اثبات دانایی صفر است و به کاربران امکان می‌دهد که بدون هیچ واسطه‌ای، انتقال پول غیرقابل بازگشت انجام دهند. گره‌های شبکه هر معامله را در شبکه اعلام می‌کنند که پس از تأیید در یک سیستم اثبات کار، در یک تاریخچه عمومی به نام زنجیره بلوکی ذخیره می‌شود.
بیت‌کوین امکان پرداخت‌های بسیار کم هزینه را فراهم می‌کند. شبکه بیت‌کوین سیستم کنترل‌کننده متمرکز ندارد و توسط هیچ سازمان، مؤسسه یا نهاد دولتی اداره نمی‌شود. زمان متوسط تأیید هر انتقال بیت‌کوین، تقریباً ده دقیقه است. انتقال پول از یک نقطه‌به‌نقطه دیگر در تمام شبکه اطلاع‌رسانی شده و تمام نقاط از آن آگاه خواهند شد.
قبل از ابداع بیت‌کوین، سیستم‌های مالی آنلاین برای امنیت به یک سیستم کنترل‌کننده مرکزی احتیاج داشتند. ساتوشی ناکاموتو با ابداع یک شیوه اثبات کار در شبکه همتا‌به‌همتا، راهی جایگزین پیشنهاد کرد. بیت‌کوین پروژه‌ای نسبتاً جدید و شدیداً تحت توسعه است. به همین دلیل توسعه‌دهندگان آن به کاربران توصیه می‌کنند که به آن به عنوان یک نرم‌افزار آزمایشی نگاه کنند.
 
ادامه مطلب ...

خبر فوق العاده Computta به مناسبت شروع سال جدید میلادی

با سلام و احترام خدمت شما بیننده ها و خوانندگان محترم

امروز قصد دارم خبر فوق العاده به افرادی که  به واسطه نرم افزار و به واسطه معرفی افراد در سایت Computta عضو شده اند یا بعد از امروز تمایل به عضویت پیدا میکنند بدم. مدیر سایت Computta در نظر دارد حداقل برداشت سود استخراج و سود ارجاعات را از 10mBTC به 5mBTC به مناسبت فرارسیدن سال نو میلادی از تاریخ 1 ژانویه 2018 بر روی سایت اعمال نماید. این اقدام برخلاف سایتهایی که در هر دوره حداقل برداشت شون را  افزایش میدهند ستودنی است زیرا به جای افزایش، تصمیم گرفته حداقل برداشت را کاهش دهد.

اگر هنوز در سایت Computta عضو نشدید؛ میتونید با یکی از دو روش زیر که معرفی میکنیم در این سایت عضو شوید.

روش اول عضویت از طریق لینک دعوتنامه ما به نشانی : 

https://computta.com/?ref=20708

روش دوم عضویت از طریق لینک خام سایت به نشانی :

https://computta.com