معرفی بهترین سایتها در حوزه های مختلف
معرفی بهترین سایتها در حوزه های مختلف

معرفی بهترین سایتها در حوزه های مختلف

وبلاگ آموزشی

کیف پول Coinpayments

با سلام و احترام خدمت شما بینندگان محترم

در خدمتتون هستیم با معرفی یک کیف پول پرکاربرد برای تعداد زیادی از ارزهای دیجیتال. بله درست متوجه شدید، این کیف پول  با پشتیبانی از 100 ارز دیجیتالی تونسته نظر خیل عظیمی از افراد علاقمند به ارزهای دیجیتال و به سمتِ خودش جلب کنه. سایت کوین‌پیمِنتس به کاربران این فرصت رو میده تا با ایجاد تنها یک حساب کاربری به 100 ارز دیجیتالی دسترسی داشته باشند و اقدام به نگهداری ارزهای موردنظر خودشون کنند. در ادامه با ما همراه باشید برای آموزش نحوه ثبت‌نام در سایت Coinpayments . 

 مراحل ثبت‌نام در سایت کوین‌پیمِنتس

1. وارد شدن به سایت که به دو روش می‌توانید اقدام نمایید. 

اولین روش استفاده از لینک دعوتنامه‌ایست که در اختیار شما می‌گذاریم؛ هدف از استفاده از این روش حمایت از فرد دعوت‌کننده می‌باشد. در صورتی که شما از طریق این لینک دعوت‌نامه در سایت کوین‌پیمِنتس ثبت‌نام کنید، این فرصت را به شخص دعوت‌کننده می‌دهید تا به مدت 5 سال، با هر تراکنشی که شما انجام می‌دهید، 25% کارمزد(به عنوان پاداش) به شخص دعوت‌کننده تعلق بگیرد.

جهت ثبت‌نام از طریق لینک دعوت‌نامه کافیست بنر زیر را لمس نمایید

روش دوم جهت وارد شدن به سایت کوین‌پیمِنتس استفاده از آدرس مستقیم سایت می‌باشد. چنانچه تمایلی به حمایت از فرد دعوت‌کننده (که نویسنده این پُست آموزشی) می‌باشد، ندارید می‌توانید با لمس آدرس زیر به سایت کوین‌پیمِنت وارد شوید و مراحل بعدی ثبت‌نام‌تان را کامل و نهایی کنید.

جهت وارد شدن به سایت به صورت مستقیم روی آدرس زیر کلیک کنید

|

www.coinpayments.net


2. در مراحل بعدی به منظور ثبت‌نام در سایت می‌توانید کوین‌پیمِنتس، می‌توانید طبق تصاویری که در ادامه برای شما بینندگان محترم به اشتراک می‌گذاریم عمل نمایید.

ـ برای شروع ثبت‌نام، مانند تصویر زیر روی گزینه Get Started کلیک کنید تا وارد صفحه مربوط به کامل نمودن فرم ثبت‌نام، شوید.

ـ کامل نمودن جاهای خالی فرم ثبت‌نام با اطلاعات معتبر و صحیح می‌تواند به شما کمک کند تا در صورت بروز خطای احتمالی، با واحد پشتیبانی سایت کوین‌پیمنتس ارتباط راحت‌تری برقرار کنید. (تصویر زیر)

حال، به توصیف هر یک از مواردی که با شماره 1 تا 8 نشان داده‌ایم، می‌پردازیم.

1. در کادر مربوط به Username، شما می‌بایست یک نام کاربری برای خود انتخاب نمایید؛ به‌عنوان مثال : Aref123 و ...

2. در کادرهای مربوط به Email و Confirm Email، می‌بایست از یک آدرس پُست الکترونیکی (ایمیل/جیمیل) استفاده کنید.

نکته : پیشنهاد می‌شود از آدرس ایمیلی استفاده کنید که با www شروع نشود؛ به‌عنوان مثال : Aref@gmail.com و ...

3. در کادرهای مربوط به Password و Confirm Password، نیز می‌بایست از یک رمز عبور برابر استفاده کنید. 

نکته : باید توجه نمایید که محتویات این دو کادر "نباید" با هم متفاوت باشند.

! بهتر است پسورد شما حاوی حداقل 10 کاراکتر باشد و برگرفته از حروف، اعداد و کاراکترهای خاص است.

4. از طریق لیست مربوط به Timezone می‌بایست موقعیت زمانی محل سکونت خود را انتخاب نمایید. که در صورتی که یک کاربر ایرانی هستید می‌توانید از لیست مربوطه نام Tehran را که به صورت درختی زیرمجموعه آسیا می‌باشد، انتخاب نمایید.

5. این قسمت دارای دو مربع می‌باشد که اولی Receive newsletters and other relevant information from CoinPayments.net to my provided e-mail می‌باشد و انتخاب این مربع این امکان را به سایت کوین‌پیمِنتس می‌دهد تا شما را از خبرهای جدید سایتش از طریق ارسال پیام به ایمیل شما، آگاه سازد. و مربع دومی که حتما می‌بایست آن را تیک‌دار کنید I have read and agree to the Terms of Service می‌باشد که یک توافق‌نامه است که با تیک‌دار کردن آن، شما با قوانین و ضوابط این سایت موافقت نموده‌اید.

6. در کادر خالی مربوط به این بخش شما می‌بایست محتویات تصویری که به صورت کُدی در بالای این بخش مشاهده می‌کنید را عیناً در جای خالی وارد نمایید. و درصورتی که کُد مربوطه ناخوانا بود، می‌توانید با انتخاب گزینه [ Different Image ] (تصویری با کدی دیگر) را مشاهده نمایید.

7. در پایان ثبت‌نام کافیست دکمه Register را انتخاب نمایید. بعد از اینکه روی گزینه رجیستِر (ثبت‌نام) کلیک کردید پس از چند ثانیه پیغامی مانند تصویر زیر به شما نشان داده می‌شود که از شما به خاطر ثبت‌نام‌تان در سایت کوین‌پیمِنتس تشکر کرده و همینطور از شما می‌خواهد که وارد ایمیل خودتان شوید و روی لینکی که از طرفِ سایت کوین‌پیمِنتس ارسال شده است کلیک نمایید تا هم ایمیلی که با آن ثبت‌نام کرده اید در بانک اطلاعاتی کوین‌پیمِنتس تأیید شود و هم حساب کاربری شما تأیید شود. (تصاویر زیر)

|

بعد از اینکه تصویر بالا برای شما نشان داده شد، ایمیلی مانند تصویر زیر دریافت خواهید کرد

|

بعد از اینکه روی لینک دریافتی از Coinpayments کلیک کردید پیغام زیر برای شما نشان داده می‌شود

|

که با کلیک روی گزینه here می‌توانید به فرم مربوط به ورود به حساب کاربری‌تان وارد شوید

|

ـ گزینه Don't have a account برای زمانیست که هنوز اقدام به ثبت‌نام در سایت کوین‌پیمِنتس نکرده‌اید.

ـ گزینه Forget Password برای زمانیست که شما رمز عبور خود برای ورود به حساب کاربری‌تان را فراموش کرده اید.

8. درصورتی که شما قبلا اقدام به ایجاد حساب کاربری نموده‌اید، می‌توانید با انتخاب این گزینه به صفحه ورود منتقل شوید و با استفاده از اطلاعاتتان به حساب کاربری‌تان وارد شوید.


نظرات 1 + ارسال نظر
جواد سه‌شنبه 24 اردیبهشت 1398 ساعت 20:26

من درحساب کوین پیمنت خود نمیتوانم ارزهایی ما نندNPXپاندی ایکس یاGNTگولم رابرداشت کنم ارزهای دیگه را میتوانم برداشت کنم ولی بعضی ازتوکن ها را نمیتوانم برداشت کنم درقسمت برداشت این نوشته میاد =مهم: شما باید بعضی از ETH ها را به همان آدرس GNT خود داشته باشید تا بتوانید گاز را برای ارسال آن بپردازید. نه فقط در حساب شما، بلکه در همان آدرس؛ در صورت نیاز شما می توانید خروج ETH به آدرس GNT خود را انجام دهید.البته من درحساب کوین پیمنت خود اتریوم هم دارم ولی بازهم نمیتوانم گولم یاپاندی ایکس برداشت کنم درحساب کوین پیمنت دوستم هم همین مسئله راداریم لطفا راهنمایی کنید

با درود و احترام و پوزش از شما به خاطر تأخیر در امر پاسخگویی؛
پیغامی که به شما نشون میده خیلی کوتاه و شفاف پاسخ سوال شما را میدهد. اینکه برای خارج کردن ارز دیجیتال مدنظرتون باید اندکی از دارایی ارز دیجیتالی اتریوم خودتان را به حساب GNT واریز نمایید و سپس اقدام به خارج نمودن ارز گولم یا پاندی اقدام نمایید. دلیل اینکه شما ابتدا باید از حساب اتریوم خود مقدار مشخصی به کیف پول GNT انتقال دهید این است که از این مقدار برای کارمزد خارج نمودن دارایی گولم یا پاندی شما کسر خواهد شد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد