معرفی بهترین سایتها در حوزه های مختلف
معرفی بهترین سایتها در حوزه های مختلف

معرفی بهترین سایتها در حوزه های مختلف

وبلاگ آموزشی

یک ICO با عنوان CCRB

با سلام و احترام خدمت شما بینندگان محترم

در خدمتتون هستم با معرفی یک ICO که در ازای ثبت نام در این سایت به شما 1.22CCRB که واحد شمارش این توکن هست تعلق میگیره. و همینطور از هر زیرمجموعه‌ای هم که جذب میکنید، 10$ به شما تعلق میگیره. زمان باقیمانده برای ثبت‌نام و دعوت دوستانتان برای کسب رایگان CCRB و پاداش 10$، 14 روز میباشد. پس برای ثبت نام در این سایت می‌توانید بنر زیر را لمس کنید. و بر طبق تصاویر آموزشی که در زیر این بنر قرار داده‌ایم مراحل ثبت نام را انجام دهید. 



آموزش مراحل ثبت‌نام

چنانچه تصاویر آموزشی کوچک می‌باشند، کافیست یکبار آنها را لمس نمایید

|

نظرات 2 + ارسال نظر
علی پنج‌شنبه 17 اسفند 1396 ساعت 23:47

ببخشید جناب میخواستم تو این سایت سرمایه گذاری کنم سایت مطمئنی هست که پول و برگردونه یا هنوز مشخص نیست آینده اش چی باشه؟؟

با درود و احترام خدمت شما
هموطن گرامی این سایت هم مانند سایت PM7 هنوز درحال جمع‌آوری سرمایه توسط افرادی هست که داخلش ثبت‌نام و سرمایه‌گذاری می‌کنند، هست. اما در خصوص اینکه آیا ارزش سرمایه‌گذاری داره یا خیر تا زمان پایان جذب سرمایه این پروژه‌ها که به ICO معروف هستند نمیشه حقیقی یا تقلبی بودن سایتها را متوجه شد. لذا پیشنهاد هموطنانه بنده به شما اینه که از سرمایه‌گذاری در ICO ها حالا با هر اسم و برندی بپرهیزید یا اگر قصد سرمایه‌گذاری دارید با مبلغ اندکی این کار را انجام دهید تا ضرر زیادی در صورت کلاهبردار شدن سایت متحمل نشید. چون همینطورکه خودتون مستحضر هستید کلاهبرداریهای زیادی به واسطه ارزهای دیجیتال متأسفانه در حال انجام هست و بیشتر شرکتها نیت شون فقط کلاهبرداری هست. لذا از شما و سایر بینندگان محترم تقاضامندیم که با فکر در همه شرایط جلو بروند و سرسری تصمیم نگیرند.
موفق باشید.

علی دوشنبه 7 اسفند 1396 ساعت 21:55

سلام ببخشید این هم مثل pm7 عه باید برای کشیدن پول باید منتظر باشیم یا دعوت کنیم راحت پول رو میشه کشید؟

با درود و احترام خدمت شما.
همه سایتهایی که در کالبد ICO وارد جریان ارزهای دیجیتال میشوند، در یک مورد مشترک هستند و اون هم اینه که شما نمیتونید امتیازهایی که به دلار در ازای زیرمجموعه گیری دریافت میکنید و نقد کنید. تنها در صورتی میتونید از زیرمجموعه هاتون به درآمد برسید که زیرمجموعه هاتون اقدام به سرمایه گذاری کنند. پس کلا باید فکر اینو که روزی میتونید این امتیازهارو نقد کنید از سرتون بیرون کنید.
موفق باشید ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد