معرفی بهترین سایتها در حوزه های مختلف
معرفی بهترین سایتها در حوزه های مختلف

معرفی بهترین سایتها در حوزه های مختلف

وبلاگ آموزشی

کسب 20دلار پاداش با عضویت در سایت PM7

با سلام و احترام خدمت شما بیننده محترم

سایت PM7 درواقع یک برنامه ICO می‌باشد که کاربران در ازای عضویت در آن 20دلار پاداش میگیرند و این پاداش ها در تاریخ 14 مارس 2018 قابلیت این را برای شما فراهم میکنند که از طریق آنها اقدام به خرید توکن یا ارز PM7 کنید.

جهت عضویت در این سایت روی آدرس زیر کلیک کنید

http://pm7.pm


توجه : لطفا قبل از مطرح کردن سوالاتتان از دیدگاه‌هایی که توسط سایر افراد منتشر و به آنها پاسخ داده‌ایم دیدن فرمایید.

بیشتر سوالات تکراری هستند. از مطرح کردن سوالات تکراری بپرهیزید؛ در غیر این‌صورت ناچاریم که سوالات تکراری جدید را حذف نماییم.

تذکر : 

با درود و احترام خدمت شما.

حتی‌الامکان پیشنهاد میکنیم که از سرمایه‌گذاری خارجی در این سایت امتناع بورزید و سعی کنید به روش زیرمجموعه‌گیری اقدام به دریافت امتیاز کنید. چون این سایت امتیازش در بین سایر پروژه‌های ICO تنزل پیدا کرده در چند هفته اخیر و از امتیاز 4.7 به امتیاز 3.6 رسیده و ممکنه در روزها یا هفته‌های آینده دچار بحران شدیدتری بشه که نتیجه‌اش در نهایت اسکم شدن خواهد بود.این نظر بنده و یه پیشنهاد هست.

نظرات 39 + ارسال نظر
مرتضی پنج‌شنبه 16 فروردین 1397 ساعت 15:59

با سلام
کیف پول واسه این ارز رو چجوری میشه تهیه کرد ؟
و کدوم کیف پول معتبرتره ؟؟

با درود و احترام متقابل خدمت شما؛
بخاطر اینکه شخصا جواب سوال شما را نمیدونستم، از واحد پشتیبانی سایت PM7 پرسیدم و منتظر جوابشون هستم تا به شما اطلاع دهم.
بعد از دریافت جواب شما را مطلع خواهم کرد.

سعید دوشنبه 28 اسفند 1396 ساعت 07:39

داداش جان خوندم ولی کامل متوجه نشدم وئلا آذار نداشتم بپرسم ، سوال اصلیم اینه که الان من مصلا 500 دلار از زیرمجموعه هام دارم و زیرمجموعه هام هیچ خریدی نکردن فقط تو سایت ثبت نام کردن ((( هیچ ارزشی نداره ؟؟؟ )))

با درود و احترام خدمت شما.
این امتیازها برای گول زدن هست و کاربردی نداره.
چون حتی اگه زیرمجموعه های شما اقدام به خرید توکن کنند باز هم نمیتونید این امتیازهایی که به دلار "نشون" میده رو برداشت کنید. و تنها کمیسیون زنده‌ای که به شما تعلق میگیره از سرمایه‌گذاری زیرمجموعه‌های شما خواهد بود و نه چیز دیگه ای.
موفق باشید.

سعید یکشنبه 27 اسفند 1396 ساعت 06:53

سلام داداش
بالخره چی شد الان چطور باید پاداشی رو که فقط از طریق زیرمجموعه جمع آوری کردیم برداشت کنیم ؟
لطفا توضیح کاملی بدین که ایا ما الان با این مثلا 200 دلار که از ثبت نام در سایت pm7 و زیر مجموعه هامون جمع کردیم و نه ما و نه زیرمجموعه هامون خریدی از این سایت نداشتن ! میتونیم ارز بیت کوین یا هر ارزیه دیگه ای ازشون بگیرم ؟؟

با درود و احترام خدمت شما
هموطن گرامی؛
آیا شما سایر نظرات را مطالعه می‌کنید؟!
خیلی از افراد سوالاتشان با سوالاتی که شما پرسیده‌اید یکسان می‌باشد و بنده به همه یک جواب مشترک داده‌ام. لذا از پرسش سوالات یکسان امتناع بورزید. در غیراینصورت نظر شما تأیید نمی شود و از طرف مدیر وبلاگ حذف می‌گردد.

علی احمدی پنج‌شنبه 24 اسفند 1396 ساعت 01:05

با سلام
امروز 15 مارس است.
حالا من مقدار زیادی دلار توی سایت دارم
چطوری میتونم اون هارو به pm7 تبدیل کنم و برداشت کنم

ممنون میشم پاسخ بدید

با درود و احترام خدمت شما
اگر منظورتون از "مقدار زیادی دلار" در حسابم دارم امتیازهایی هست که در ازای رفرال گیری به دلار به دست آوردید، در سوالاتی که سایر دوستان هم مکرراً پرسیده بودند، جواب دادم که این امتیازها قابلیت نقد شدن ندارند و شما قادر نیستید که اونها رو برداشت کنید. من یا شما تنها زمانی میتونیم اقدام به برداشت و نقد کردن کمیسیون کنیم که زیرمجموعه‌هامون اقدام به سرمایه‌گذاری در سایت کرده باشند و مجموع کل کمیسیون ها باید به رقم 0.005 برسه تا بتونیم اقدام به برداشت و خارج کردنش از سایت کنیم.
بهتره به این امید نمونید که هدایایی که به دلار دریافت کردید و به شما پرداخت کنند. چون هرگز این اتفاق نمی افته.

ابی چهارشنبه 23 اسفند 1396 ساعت 22:29

سلام عرض ادب ادمین ۱۴مارس شد برداشت ازاد نشده یعنی داریم به این یقین میرسیم که کلاهبرداری

با درود و احترام خدمت شما.
متأسفانه شاهد این موضوع هستم که بدون توجه به سوالاتی که سایر هموطنانمون از بنده پرسیدند و بهشون پاسخ دادم اقدام به ارسال دیدگاه و سوالتون میکنید.
بهتره به آخرین پاسخی که به یکی از هموطنانمون دادم در خصوص برداشت کمیسیون توجه کنید.
درضمن سعی کنید جمله نویسی تون رو تصحیح کنید. "داریم به این یقین میرسیم که کلاهبرداری" مستقیماً دارید به بنده نوک کمان و نشانه میگیرید.
من ادمین این وبلاگ هستم، نه ادمین سایت PM7.

علی دوشنبه 14 اسفند 1396 ساعت 11:09

من ۱۲۰۰۰ pm7 ایجاد کردم جوری دریافت کنم؟

با احترام
شما تنها قادر هستید کمیسیونی که از سرمایه گذاری زیرمجموعه هاتون به شما تعلق میگیره و برداشت کنید. و حداقل برداشت با بیت کوین هم 0.005 بیت کوین هست. و برای برداشت با PM7 باید تا 14 مارس 2018 یعنی 13 روز دیگه صبر کنید.

بنده خدا چهارشنبه 9 اسفند 1396 ساعت 01:47

سلام اگر این سایت کلاهبرداری باشه با ایمیل هایی که از ما دستشونه چیکار میتونن بکنن ؟ یه توضیحی بدین با تشکر

با درود و احترام خدمت شما
بهترین شیوه برای اَمن نگهداشتن آدرس ایمیل‌هاتون فعالسازی گزینه‌های امنیتی حساب یاهومیل یا گوگل‌میل تون هست. اگر آشنایی با بخش احرازهویت گوگل‌میل ندارید میتونید با خرید فایل PDF آموزشی که خودِ بنده تهیه کردم از فروشگاه محصولات دانلودیم، صفر تا صد پُست الکترونیکی جیمیل را فرابگیرید.
تا زمانی که شما اقدام به فعالسازی گزینه های امنیتی آدرس ایمیلتون نکنید همه سایتها این امکان و دارند که از آدرس ایمیل شما و محتویاتی که داخلش هست سوء استفاده کنند.
آدرس فروشگاه : vpsc.ir

shadow یکشنبه 6 اسفند 1396 ساعت 17:04

میخوام بدونم دقیقا چه کاربردی داره و در چه زمینه هایی میشه ازش استفاده کرد چون من حدود 4000 دلار pm7 دارم و میخوام بدونم که میتونم این پول دیجیتال رو برداشت کنم و یا اینکه فقط میتونم باهاش خرید کنم؟!

با درود و احترام خدمت شما.
در لینک زیر میتونید از کاربرد این امتیازات که از جذب زیرمجموعه به شما تعلق میگیره مطلع شوید:
https://pm7.com/bonus

محمد شنبه 5 اسفند 1396 ساعت 23:55

با سلام ..
عزیزان همینطور که این دوستمون فرمودند به هیچ عنوان در این سایت سرمایه گذاری نکنید و حداکثر فقط به گرفتن زیر مجموعه بسنده کنید..
طبق شواهد بسیار احتمال کلاهبرداری در این سایت بسیار بالاست ومتاسفانه اکثر کاربران این سایت ایرانی هستند..
تا زمان 14 مارس هیچ برداشتی از سایت امکان پذیر نیست و تا اون زمان فقط باید صبر کنید..خواهشا ارزهای ارزشمندتون رو وارد این سایت نکنید هرمی بودن این سایت بسیار امکان پذیره و اگه احتمالا این طور باشه بعد از 14 مارس صاحبانش با میلیون ها دلار خواهند گریخت.اونوقت من یکی از وارد کردن ایمیلم هم توی اون سایت پشیمون خواهم شد.اگه این حرفا براتون اهمیتی نداره حداقل فقط فعلا زیر مجموعه گیری کنید تا زمانی که مطمئن بشید.موفق و پرسود باشید.

محمد شنبه 5 اسفند 1396 ساعت 00:20

من میخوام از طریق بیت کوین اقدام به خرید کنم
منتهی چون خودم بیت کوین ندارم ی واسطه این کار رو برام میکنه
منتهی آدرس کیف پولی که سایت برای پرداخت میذاره یک ساعت اعتبار داره
با توجه به اینکه زمان انتقال بیشتر از این میشه ممکن هست پرداخت من تایید نشه؟

با درود و احترام خدمت شما.
حتی‌الامکان پیشنهاد میکنیم که از سرمایه‌گذاری خارجی در این سایت امتناع بورزید و سعی کنید به روش زیرمجموعه‌گیری اقدام به دریافت امتیاز کنید. چون این سایت امتیازش در بین سایر پروژه‌های ICO تنزل پیدا کرده در چند هفته اخیر و از امتیاز 4.7 به امتیاز 3.6 رسیده و ممکنه در روزها یا هفته‌های آینده دچار بحران شدیدتری بشه که نتیجه‌اش در نهایت اسکم شدن خواهد بود.این نظر بنده و یه پیشنهاد هست.
در رابطه با سوال شما اما؛ چنانچه اون شخص واسطه هزینه کارمزد انتقال به آدرس مقصد را بالاتر در نظر بگیرد، وجه شما در کمتر از 1 ساعت به حساب مقصد وارد می‌شود.

fire w پنج‌شنبه 3 اسفند 1396 ساعت 12:10

با سلام
اقا این سایت اسکم نیست؟

با درود و احترام
۱۴ مارس ۲۰۱۸ به بعد مشخص میشه.

mohsen چهارشنبه 2 اسفند 1396 ساعت 14:05

با سلام
من توسایت ثبت نام کردم چه موقع باید این دلار مجازی رو به pm7 تبدیل کرد ؟؟؟؟
باتشکر

با درود و احترام خدمت شما.
در تاریخ 14 مارس 2018 همه چی مشخص میشه.

حسین چهارشنبه 2 اسفند 1396 ساعت 12:53

سلام دوستان من بعد از 7 نفری که دعوت کردم چرا دیگه نفر هشتم به بعد 20 دلار نمی ده دوستان راهنمای بفرمایند

بهتره این سوالتون رو از پشتیبانی سایت PM7 جویا شوید.

علی جون دوشنبه 30 بهمن 1396 ساعت 19:34

سلام چه جوری درسایت کیف پول ایجاد کنم و دلاره مجازی را نقد بکنم

با درود و احترام خدمت شما
هموطن گرامی لطفا از طرح سوالات تکراری پرهیز کنید. به سایر سوالات هموطنانتون مراجعه کنید و متوجه خواهید شد که بنده به همه یک جواب مشترک دادم.

amir یکشنبه 29 بهمن 1396 ساعت 22:59

سلام
مهلت سایت pm7 فقط تا امروز صبح بود اما شنیدم که دوباره تا یک هفته دیگه باز هست ؟ درسته این مطلب ؟ علتش چی هست؟

با درود و احترام فراوان خدمت شما
مهلت اتمام این پروژه 4 مارس 2018 هست طبق ادعای خودِ سایت.
اون زمان سنجی که به صورت نزولی در صفحه اول سایت نشون میده درواقع نشان دهنده راند فعلی هست که درحال حاضر 8 تا از 9 راند طی شده. و راند نهم از تاریخ 25 فوریه 2018 تا 3 مارس 2018 خواهد بود که آخرین راند محسوب میشه.

farbod یکشنبه 29 بهمن 1396 ساعت 22:52

سلام و خسته نباشید
ببخشید میتونید راهنمایی کنید چگونه pm7میتونم بخرم و به نظرتون pm7 بخرم بهتره یا bit coin???

با درود و احترام خدمت شما.
هر ارز جدید جایگاه خاص خودش رو داره و نمیشه اون ها رو با ارزهای به مراتب قدیمی مثل بیت‌کوین مقایسه کرد. تو این سایت شما درحال حاضر تنها قادر هستید از طریق سایر ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین، لایت کوین، اتریوم و ... اقدام به پرداخت هزینه و خرید توکن PM7 کنید.

سروش یکشنبه 29 بهمن 1396 ساعت 22:35

این ارز یا توکن به چه درد مبخوره؟؟؟؟

با درود و احترام خدمت شما.
جواب این سوال یا سوالات بیشترتون رو میتونید با مراجعه به بخش پرسش و پاسخ متداول سایت PM7 پیدا کنید. برای مثال جواب این سوالتون :
PM7 - پلت فرم بازاریابی وابسته به نوآوری غیر متمرکز است، طراحی شده برای دگرگونی دنیای تبلیغات برای پروژه های آنلاین و آفلاین.

Youseffathi1 یکشنبه 29 بهمن 1396 ساعت 19:51

آقا من تو اکانتم الان من 632 دلار زده یعنی چی این پول یعنی من 632 دلار وااقعا دارم؟؟

با درود فراوان
جسارتا شما سایر کامنت ها رو مطالعه کنید متوجه خواهید شد که این امتیازها چیه.

فری یکشنبه 29 بهمن 1396 ساعت 19:06

سلام.من گروهها و سایتهای زیادی داشتم.الان زیر مجموعه ۵۰۰ نفر هست .زیر مجموعه دومم هم ۷۰۰ نفر.نزدیک به ده هزار دلار هم جمع کردم.سوال اینکه واقعا امیدی به برداشت این مبلغ هست؟ یا نه حالا به هر طریق و به هر نحو پدر هر زمانی.

با درود و احترام متقابل خدمت شما
به یکی از سایر عزیزانی هم که در خصوص نقد کردن این امتیازات سوال پرسیده بودن عرض کردم که قبل از مطرح کردن سوال بهتره به سوالات سایر هم میهنان عزیز نگاه کنند چون چندین سوال مشترک پرسیده شده و من به همه یک جواب دادم و نیازی نیست که مجددا همون سوالات از طریق افراد جدید پرسیده بشه.
شما در یک حالت قادر هستید از زیرمجموعه‌هاتون درآمد کسب کنید که زیرمجموعه‌هاتون اقدام به خرید توکن PM7 کنند و اون موقع اگر حدنصاب کمیسیون خرید زیرمجموعه‌هاتون به در شبکه بیت کوین به رقم 0.0015 رسید، میتونید اقدام به برداشت کنید. و امتیازهایی که از دعوت افراد به شما تعلق میگیره غیرقابل نقد کردن و برداشت هست درحال حاضر و شاید در آینده بتونید به واسطه همین امتیازها توکن PM7 خریداری کنید.
تاریخ اتمام این پروژه در 4 مارس 2018 خواهد بود و طبق ادعای مدیر سایت و اونچه که در قسمت Withdraw به چشم میخوره قابلیت برداشت PM7 در تاریخ 14 مارس 2018 یعنی یکماه دیگه امکانپذیر خواهد بود. جهت کسب اطلاعات بیشتر هم میتونید به واحد پشتیبانی سایت PM7 تیکت ارسال کنید.

احمد یکشنبه 29 بهمن 1396 ساعت 17:58

بعضی ها رفتن و ایمیل های فیک ساختن و باهاش زیر مجموعه گرفتن و 20 دلار 20 دلار پاداش به دست آوردن سیستمی برای ارزیابی این اکانتهای فیک وجود داره؟ اگه نباشه یه باگ بزرگ برای سیستم محسوب میشه

با درود و احترام متقابل خدمت شما
به نکته خوبی اشاره کردید، ولی متأسفانه من قدرت پاسخگویی به این سوالتون رو ندارم چون جزوی از تیم سازنده این پروژه نیستم. جهت کسب جواب این سوالتون میتونید با واحد پشتیبانی آنلاین سایت PM7 تماس بگیرید و این مورد رو جویا بشید ازشون.
موفق باشید.

امیرممد یکشنبه 29 بهمن 1396 ساعت 17:05

داداش من چجوری باید پولو برداشت کنم؟؟؟
و
ارزش ۱۰۰۰ دلار چقدره؟؟؟ اگه بخوام برداشت کنم؟
و
این سایت پولو میده یت باید با پولش کار دیگه ای کرد؟
و
ایا میشه همین الان به سایت بیت کویین خودم انتقالش بدم؟
مرسی

با درود و احترام متقابل خدمت شما
این پروژه در تاریخ 4 مارس 2018 به اتمام میرسه و طبق ادعا و اصولی که در بخش دریافت امتیاز این سایت نوشته شده افرادی که از طریق زیرمجموعه گیری، امتیاز کسب می‌کنند قادر نیستند اون امتیازها رو به دلار یا سایر ارزهای دیجیتال اعم از بیت کوین، اتریوم و ... تبدیل و نقد کنند. و افرادی که این امتیازها رو کسب میکنند در پایان زمان پروژه میتونند توکن خریداری کنند.

سید منصور ضیاپور یکشنبه 29 بهمن 1396 ساعت 12:10

با سلام بنده تاژه ثبت نام کردم.. اما چون دوستان مورد اعتماد قبولش دارن من هم قبولش دارم.. ‌‌‌.

akam یکشنبه 29 بهمن 1396 ساعت 10:48

بعد خرید یه صفحه باز میشه که بالاش نوشته بیت کوین بعدش میگه please send exacr مقدار بیت کوین to thia adres
یه لینکه گفته کپیش کنی

با درود و احترام خدمت شما.
شما وقتی میخواهید توکن PM7 خریداری کنید، با هر ارز دیگه ای که تصمیم به خرید دارید مرحله به مرحله وقتی جلو می روید، در مرحله پایانی خرید به شما یک آدرس نشون میده که باید مبلغی و که برای خرید مثلا 400PM7 هست رو به آدرس بیت کوین یا ... که به شما نشون میدهد ارسال کنید. و در نتیجه اون آدرسی هم که به شما نشان داده، آدرسی هست که شما باید آن را کپی کنید و در قسمت Send کیف پول بلاکچین یا ... قرار بدید و مبلغ موردنظر را به آن ادرس ارسال نمایید.

hossein جمعه 27 بهمن 1396 ساعت 22:34

سلام من وقتی میخوام وارد اکانتم بشم درخواست یه کد به نام 2FA می کنه.
enter 2FA code from app
می شه یه توضیح دربارش بدید

با درود و احترام خدمت شما.
شما اگر خودتون اقدام به ثبت نام در سایت PM7 کرده باشید، حتما ویژگی احراز هویت دومرحله‌ای گوگل که همون 2FA هست رو از پروفایلتون روشن کردید، و زمانی که بخواهید فعالش کنید یک بارکد یا یک کد به شما نشون میده که باید از طریق نرم‌افزاری که با اسم Google Authenticator در گوشی های با سیستم عامل iOS یا Android نصب میشه، اسکن کنید این بارکد رو تا به شما یک کد 6 رقمی نشون بده. این ویژگی برای جلوگیری از ورود افراد خلافکار به حساب کاربری مشتریان در سایت PM7 لحاظ شده.

هرچی جمعه 27 بهمن 1396 ساعت 17:52

داداش قیمت هر عددش میشه 5سنت یعنی درواقع هیچ

با درود و احترام خدمت شما.
این سکه هنوز در حال جمع‌آوری سرمایه هست و بعد از اتمام فرایند ICO اگر از استقبال زیادی برخوردار بشه این امکان وجود داره که قیمتش رشد کنه. درضمن هیچ ارز دیجیتالی در وهله نخست قیمتش نجومی نبوده. رفته رفته رشد کرده.

amir جمعه 27 بهمن 1396 ساعت 00:38

دوست عزیز با دلارهایی که از دعوت دوستانم هم بدست اوردم نمیشه pm7 خرید????
اقدام که میکنم میگه موجودی کافی نیست.

با درود و احترام خدمت شما
قبل از مطرح کردن سوالتون بهتر هست، از سوالات سایر هموطنانتون دیدن فرمایید. چون ممکنه شخصی سوال مشترکی پرسیده باشه و بنده بهش جواب داده باشم.
خیر؛ درحال حاضر اشخاص نمیتونند امتیازهایی که از دعوت افراد کسب کردند خرج کنند.
اگر قصد خرید توکن PM7 رو دارید، تنها میتونید از کیف پول های بیت‌کوین، اتریوم، لایت‌کوین، دش‌کوین و ... اقدام کنید.

amir پنج‌شنبه 26 بهمن 1396 ساعت 19:45

سلام من میخوام با همین ۲۰ دلار pm7 بخرم وقتی وارد خرید میشم میگه پولتون کمه و نمیشه خرید با اینکه میزان خرید رو همون ۴۰۰ گذاشتم

با درود و احترام خدمت شما.
نه شما و نه سایر افراد هنوز این امکان و ندارند که با استفاده از همون امتیازی که گرفتند، اقدام به خرید PM7 کنند. شما برای خرید باید از سایر کیف پول ها که در بخش ICO ذکر کرده استفاده کنید.

milad پنج‌شنبه 26 بهمن 1396 ساعت 13:13

سلام ـمن تازه عضو شدم اصلا سر در نمیارم میشه یبار کامل توضیح بدین ک من باید چیکار کنم و چجور پولو دریافت کنم

با درود فراوان خدمت شما.
توضیح کامل سایت اون هم در قسمت پاسخ‌دهی به نظرات امکان پذیر نیست و مستلزم صرف زمان زیادی هست.
فقط این نکته و میتونم خدمتتون عارض بشم که اون امتیازهایی که از دعوت افراد به شما تعلق میگیره، قابل دریافت و نقد کردن نیست درحال حاضر و شاید در آینده این امکان وجود داشته باشه. جهت کسب اطلاعات بیشتر میتونید از لینک زیر دیدن کنید :
https://pm7.com/bonus

diako پنج‌شنبه 26 بهمن 1396 ساعت 13:07

سلام؛

دلارهایی که جمع کردم رو چطوری باید تبدیل به pm7 کنم؟

با درود و احترام خدمت شما
تا تاریخ 14 مارس 2018 به جمع آوری زیرمجموعه بپردازید. در اون تاریخ طبق ادعای خود سایت قابلیت بر روی PM7 فعال میشه. فعلا امکان تبدیل وجود نداره.
میتونید برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس زیر مراجعه کنید :
https://pm7.com/bonus

علی سلامی چهارشنبه 25 بهمن 1396 ساعت 19:35

با سلام خدمت ادمین محترم
من چند روزی هست که روی این سایت کار میکنم و دلار جمع میکنم میخواستم بدونم این پولو چطوری برداشت کنم؟؟خب خیلی ها میگن باید دوستات که با لینک تو عضو شدن توکن بخرند .
خب همشون باید اون توکنو بخرن یا فط دو سه تاشون بخرن بسه؟؟
یا خودممتوکن بخرم میتونم پولو بردارم؟؟

با درود و احترام خدمت شما
من هم در ابتدای آشنا شدنم با این سایت سوالاتی که به ذهن شما در خصوص نحوه برداشت حق کمیسیون هایی که از دعوت افراد بهمون تعلق میگیره فکرمو مشغول کرده بود تا اینکه تصمیم گرفتم در خصوص این مسئله با واحد پشتیبانی سایت ارتباط برقرار کنم. اونها گفتند که حتی اگر شما خودتون هم اقدام به خرید توکن کنید باز هم نمیتونید این امتیازهایی که به دلار دریافت کردید رو نقد کنید. حتی اگر زیرمجموعه هاتون هم بخوان توکن بخرند بازهم شما نمیتونید این حق کمیسیون ها رو نقد کنید. شما به عنوان شخصی که از افراد جدید دعوت میکنید تا تو این سایت ثبت نام کنند تنها در یک صورت میتونید حق کمیسیون تون رو برداشت کنید که مجموع کمیسیون دریافتی از خریدِ توکن زیرمجموعه هاتون به رقم 0.005 بیت کوین برسه. که البته اون کمیسیون بحثش از کمیسیون دعوت جداست. ولی از اونجایی که در قسمت Withdraw تاریخ برداشت و نقد کردن PM7 رو 14 مارس 2018 مشخص کرده، بهتره تا اون موقع صبر پیشه کنید تا ببینید این امتیازهای دریافتی رو به چه صورت میشه خرج یا نقد کرد.

مرتضی چهارشنبه 25 بهمن 1396 ساعت 01:41

در مورد روش خردیداری کردن pm7 ها هم توضیح میدین.تو قسمت خرید اون بیت کوینت و DASH و BCH و غیره که میشه انتخابشون کرد چی هستن

با درود فراوان خدمت شما
برای خرید PM7 شما ناگزیر هستید از سایر ارزهای دیجیتال که در قسمت ICO در میز کارتون در سمت چپ حساب کاربری‌تون هست، استفاده کنید. BTC که نشون دهنده بیت‌کوین هست، DASH هم مثل بیت‌کوین یک ارز دیجیتال دیگه هست و BCH هم به بیت‌کوین‌کش اشاره داره و همینطور چندین ارز دیکه. حداقل مقدار خرید 400PM7 هست که وقتی این مقدار و در جای خالی BUY وارد می‌کنید بر طبق اون پولی که به واسطه‌اش میخواهید PM7 بخرید معادل‌سازی میکنه و بهتون در کادر Total to pay می‌گه که چقدر باید بپردازید.

احمدرضا یکشنبه 22 بهمن 1396 ساعت 21:06

سلام
سوالی که من دارم اینکه الان من عضو گیری کردم و میخوام الان خرید کنم میتونم الان خرید کنم یا نه
اگه نمیتونم خرید کنم چه موقع دقت خریدش هست

با درود فراوان خدمت شما و پوزش از اینکه دیشب نتونستم به سوالتون پاسخ بدم.
شما میتونید از طریق سایر ارزهای دیجیتال اقدام به خرید توکن PM7 کنید. ولی همین سکه جدید را فعلا نمیتونید برداشت کنید یا خرج کنید.

مرتضی شنبه 21 بهمن 1396 ساعت 09:25

خسته نباشید..کیف پول واسه این ارز رو چطوری میشه ساخت و کدوم کیف پول معتبر تره؟

با درود فراوان خدمت شما
در خصوص کیف پول هنوز اطلاعی ندارم. ولی شما میتونید از طریق ارتباط با واحد پشتیبانی سایت PM7 این مورد رو ازشون بپرسید.

مرجان جمعه 20 بهمن 1396 ساعت 03:31

سلام،ببخشید من از طریق لینک وارد شدم و به دوستانم هم معرفی کردم الان ۵۰۰ دلار دارم،الان این ۵۰۰ دلار قابلیت برداشت داره؟ینی میاد تو حسابم؟به چه صورته راهنماییم کنید ممنون

با درود فراوان خدمت شما مهربانو
وقتی شما بعد از ثبت‌نام وارد میز کار خودتون در سایت PM7 می‌شوید، و از منوی سمتِ چپ، به بخش برداشت درآمد (Withdraw) وارد می‌شوید، متوجه واحدهای ارزهای دیجیتالی مختلفی خواهید شد که PM7 هم جزوشون هست. و زمانی که این ارز را انتخاب می‌کنید به شما تاریخی که قابلیت برداشت برای این ارز گشوده خواهد شد را نشان می‌دهد. تا رسیدن به این تاریخ باید صبر کنید و ببینید که آیا امکان نقد کردن امتیازهایی که به شما از زیرمجموعه گیری تعلق یاقته وجود خواهد داشت و یا نه؛ و این امتیازها تنها قابل خریدن ارز PM7 خواهد بود.

مهران سه‌شنبه 17 بهمن 1396 ساعت 15:33

فعلا پس طبق گفته ی شما نمیشه خرید نه؟ چون من با اینکه ۵۰ دلار دارم داخل برنامه ولی حتی ۴۰۰ pm7 هم که کمترین مقدار خریذش هست رو بهم نمیده و میگه موجودی شما کافی نیست ، پس سنی فعلا فقط باید عضو بگیریم و نمیشه خرید این ارز رو ؟ ممنون

با درود و احترام خدمت شما.
بله کاملا همینطوره.
هر برنامه ICO رویه‌ای را در پیش گرفته و حالا در تاریخ 14 مارس 2018 مشخص میشه کار این سایت به چه صورت هست.

سینا سه‌شنبه 10 بهمن 1396 ساعت 13:30

سلام
دلارهای کسب شده از چه تاریخی تا چه تاریخی قابلیت تبدیل یا برداشت دارند؟

با احترام
14 مارس 2018

Omid دوشنبه 9 بهمن 1396 ساعت 10:37

سلام من اقدام به خرید 1000pm7بوسیله واریز مقداری بیت کوین کردم اما با اینکه در بالانس حساب کاربریم مقدار پول به دلار اومده اما جلو گزینه pm7عدد صفر نشون میده// علت چیست؟ کی میتونم با این پول که واریز کردم pm7بخرم و یه سوال دیگه اصلا این پول قابل برداشت است؟؟

با احترام
این مشکلتون رو با واحد پشتیبانی خودِ سایت در میون بگذارید تا به شما کمک کنند.

mahdigt دوشنبه 9 بهمن 1396 ساعت 05:42

سلام من ثبت نام کردم پاداش هم داد ولی چطور باید کار کرد و برداشتش چطوریه یه اموزش بدین لطفا

با احترام.
با همین پاداشی که بهتون تعلق گرفته میتونید ارز PM7 خریداری کنید.
قابل برداشت و تبدیل به سایر ارزها نیست.
زمان خرید PM7 هم فکر کنم بعد از اتمام دوره ICO هست.

حمید یکشنبه 1 بهمن 1396 ساعت 09:34

واقعی واقعا من داخلش ۸۰ دلار دارم

با سلام و احترام خدمت شما
در واقعی بودنش که شکی نیست. فقط یک مسئله ای هست اونم اینه که این امتیازهایی که کسب میشه قابل برداشت نیست و از قرار معلوم تنها در تاریخی که داخل پُست بهش اشاره کردم میتونید از طریقش اقدام به خرید همین ارز کنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد