معرفی بهترین سایتها در حوزه های مختلف
معرفی بهترین سایتها در حوزه های مختلف

معرفی بهترین سایتها در حوزه های مختلف

وبلاگ آموزشی

حمایت مالی از حلما کوچولو (پُست ثابت در وبلاگ تا زمان بهبودی این فرشته)


با درود و احترام خدمت شما بیننده عزیز؛ "لطفاً این پُست را تا انتها مطالعه کنید"


چنانچه برای شما مقدور است هم خودتون برای بهبود بیماری بانو حلما سلیمانی ها تا حد توان کمک مالی کنید و هم مطلب زیر را در کانال و گروه‌های تلگرامی و فیسبوکی خودتون به اشتراک بگذارید تا هزینه تامین دارو این کودک زیبا سریعتر جمع آوری بشه. یاری شما باعث دلگرمی خانواده این طفل معصوم و سایر هم میهنان آریایی تان خواهد بود.

♡کمک درمانی به حلما♡ 

لطفا حمایت خودتونو از حلما دریغ نکنید.

حلمای ۶ماهِ دچار یه بیماری ژنتیکی خاص به نام SMA تیپ یک میباشد که مشکلات جسمی وحرکتی بدنبال داره ومتاسفانه بیماری پیشرونده ی هست واگه درمان نشود عوارض جبران ناپذیری دارد.درمان این کوچولو تزریق ۶ آمپول که در نخاع کودک تزریق میشود میباشد ودر کشورهای اروپایی انجام میشود نکته قابل توجه هزینه هنگفت این دارو که بالغ بر ۳ میلیارد تومان میباشد (۷۵۰ هزار دلار هر آمپول ۱۲۵ هزار دلار) است و از آنجایی که مسولین ودولت ایران هیچ گونه اقدامی برای هزینه این بیماری انجام نمیدهد والدین این کوچولو در تلاش هستند که با حمایت های مالی هر چه قدر هم کم دست به دست هم بدهند وهزینه درمان را تهیه کنند.


  • کمپین حمایت از زندگی حلما ⬇️

https://t.me/joinchat/EEoDmEr2s_vDEMB6zoBqaw

  • کانال حمایت از زندگی حلما⬇️

@helma_salmaniha

  • لینک صفحه ی رسمی حلمادراینستاگرام⬇️

https://www.instagram.com/helma.salmaniha

  • بیماری ژنتیکی SMA چیست؟

http://www.irna.ir/fa/News/82095418/

https://sadeghi.in/spinal-muscular-atrophy

  • شماره حساب حلما سلمانی ها:

"بانک قوامین"

٣١٨۴۶٠۵٠٠۶۶٠۴٠٧

  • شماره کارت حلما سلمانی ها:

۶٣٩۵٩٩١١۶۴٧٧١۶۵١


خواهش میکنم اطلاع رسانی کنید تا حلما نجات پیدا کنه.

#حلما_سلمانیها_سزاوار_زندگیست

#کمپین_زندگی_حلما

#کودکsma 

#فرشته_زمینی

#اسپینرازا_باید_در_ایران_باشد 

#داروی_بیماریهای_خاص_را_وارد_کنید 

#حلما_سلمانیها_sma_قزوین_حمایت 

#حلما_سلمانیها

@HELMA_SALMANIHA


" یک لحظه فکر کنیم، جگرگوشه خودمون هست "

گروه فیسبوک Computta راه‌اندازی شد...

با درود و احترام خدمت شما کاربر محترم؛

اگر از کاربران سایت و نرم‌افزار Computta هستید به اطلاع‌تان می‌رسانم که 9 ساعت قبل از طرف این سایت ایمیلی به دستم رسید که حکایت از این داشت که به تازگی گروهِ تبادل نظر عمومی برای سایت Computta در شبکه مجازی فیسبوک راه‌اندازی شده است.

بعد از لمس لینک زیر وارد گروه فیسبوک سایت Computta خواهید شد. و برای عضویت مانند سایر گروه‌ها بایستی گزینه Join Group را انتخاب نمایید. و در مرحله بعد، مدیر گروه دو سوال از شما پرسیده است (سوال اول این است که آیا عضو سایت Computta هستید؟؛ و سوال دوم این است که آیا تجربه کار با بیت‌کوین یا ارزهای دیجیتال را داشته‌اید؟) که باید با Yes یا No به آنها پاسخ بدید و سپس روی عضویت کلیک کنید تا درخواست شما در صف بررسی قرار بگیرد.


شاید دوست داشته باشید بدانید که با عضو شدن در این گروه فیسبوکی چه کاربردهایی دارد ؟!!! خب در ادامه به صورت خلاصه به کاربردهای این گروه فیسبوکی برای شما می‌پردازیم.

- می‌توانید سوالاتتان را از سایر اعضاء و کاربران Computta بپرسید تا آنها به شما کمک کنند.
- تجربه و بازخورد خود را به اشتراک بگذارید.
- می‌توانید به افرادی که جدیداً در Computta ثبت‌نام کرده‌اند و سوالاتی را مطرح می‌کنند، یاری برسانید.
- می‌توانید تصاویری از پرداختی‌های خود، آمار و جزئیات و ... را به اشتراک بگذارید.
- می‌توانید اخبار مهم در حوزه ارزهای دیجیتال را در این گروه به اشتراک بگذارید.

توجه : شما قادر هستید هر نوع پُستی (ترجیحاً) در ارتباط با Computta را در این گروه به اشتراک بگذارید؛ اما به اشتراک‌گذاری لینک‌های معرف سایر پروژه‌ها و ICOها خلاف مقررات این گروه بوده و به‌عنوان اسپم شناخته خواهد شد و حذف می‌گردد.

چنانچه بخواهید ICOیی را معرفی کنید، می‌توانید لینک اصلی آن پروژه یا ICO را به اشتراک بگذارید، اما اجازه به اشتراک‌گذاری لینک ارجاع (معرف) را به‌هیچ‌عنوان ندارید.

در نتیجه ارسال پُست با سه محتوای زیر در گروه فیسبوک Computta ممنوع بوده و درصورت مشاهده، مدیرگروه با فرد خطاکار برخورد جدی خواهد کرد:

ارسال پُست با محتوای هرزنامه یا تبلیغاتی
ارسال پُست‌های توهین‌آمیز
ارسال پُست با محتوای منفی

چنانچه هر سوال یا مشکلی در خصوص استفاده از سایت و نرم‌افزار Computta داشتید هرگز ار متصدیان واحد پشتیبانی سایت دریغ نکنید و می‌توانید سوالات و درخواست‌های خودتان را در صفحه فیسبوک Computta به آدرس http://facebook.com/computtacom به اشتراک بگذارید.

کسب رایگان ارز دیجیتال کاردانو (ADA) به صورت رندوم

امروز در خدمتتون هستم با معرفی یک سایت که شبیه به freebitco.in عمل میکنه با این تفاوت که این سایت هر یک ساعت به صورت رندوم (متغیر) مقداری ارز دیجیتالی کاردانو (ADA) پرداخت میکنه که بعد از رسیدن به حدنصاب 1 کاردانو قادر هستید این مقدار را به کیف‌پول کاردانو خود منتقل کنید.

جهت ثبت‌نام در سایت به واسطه معرفی ما لینک زیر را لمس کنید:

https://freecardano.com/?ref=13679

یا بنر زیر را لمس کنید

جهت ثبت‌نام در سایت بدون لینک معرف، لینک زیر را لمس کنید:

https://freecardano.com



استخراج ارزهای رمزنگاری شده با CCGMining

اگر جزو علاقمندان به مقوله استخراج ارزهای رمزنگاری شده هستید، امروز خبر خوبی برای شما دارم. امروز قصد دارم به شما یک سایت جدید که البته جزو بهترین‌های حوزه ماینینگ ابری نیز برای سال 2018 شناخته شده را معرفی کنم تا علاقمندان بتوانند از سه روش سرمایه‌گذاری در آن یکی را به انتخاب برگزینند.

سایت CCGMining همینطورکه در پاراگراف قبلی هم به آن اشاره کردیم، عمل استخراج رمزارزها را به سه شیوه انجام می‌دهد:


روش اول : سفارش ریگ استخراج و پیکربندی آن به تعداد دلخواه

روش دوم : سفارش و عقدقرارداد هشریت برای ماینینگ به صورت ابری (Cloud Mining)

روش سوم : سفارش و عقد قرارداد با سرمایه کلان برای ریگهای با ظرفیت بالا جهت استخراج


جهت ثبت‌نام در سایت به واسطه لینک معرف ما آدرس زیر را لمس کنید :


https://www.ccgmining.com/aff.php?aff=23686


جهت ثبت‌‌نام بدون لینک معرف ما، آدرس زیر را لمس کنید :


https://www.ccgmining.com




دانلود کیف‌پول و نرم‌افزار معدنکاوی (استخراج) الکترونیوم+1% هدیه عضویت

تابحال شده به این فکر کنید که آیا میشه با تلفن همراه هم اقدام به استحراج ارز مجازی کرد؟!

امروز، در خدمتتون هستم با معرفی کیف‌پول و نرم‌افزار مکمل Electroneum.

این کیف‌پول و نرم‌افزار که درواقع به منظور استفاده مخصوص تلفن همراه و کامپیوتر توسط تیم توسعه و برنامه‌نویسی با همین عنوان یعنی الکترونیوم ایجاد شده و درحال حاضر از تلفن‌های آندرویدی پشتیبانی میکنه و بستر مناسب با تلفن همراه برند اَپل هم در آینده فراهم خواهد شد.

طبق ادعای سازندگان رمزارز الکترونیوم این نرم‌افزار چند محوره قابلیت این و داره تا با استفاده از مقدار قدرت پردازنده و کارت گرافیکی تلفن همراه آندرویدی شما هش‌ریتی به شما ارائه بده که بسته به توان پردازشی تلفن همراه شما که با هشریت محاسبه میشه ارز دیجیتالی الکترونیوم به دست بیاورید.

اگر شما هم علاقمند هستید به جمع بیش از 80 هزار کاربر این نرم‌افزار بپیوندید میتونید طبق راهنمای زیر عمل کنید:


1. اول آخرین نسخه آندروید از نرم‌افزار Electroneum را از " اینجا " دانلود کنید.

2. بعد از دانلود و نصب که به صورت خودکار انجام می‌پذیره. باید وارد نرم‌افزار نصب شده بشید و چنانچه تابحال اقدام به ساخت حساب کاربری نکردید، یک حساب کاربری بسازید.

3. بعد از ساختن حساب کاربری و وارد شدن به حساب کاربری خودتون اگر دوست دارید به شما 1% هدیه عضویت تعلق بگیره میتونید طبق راهنمای تصویری زیر عمل کنید.


نکته مهم : بارکدی که در سمت راست تصویر بالا مشاهده می‌کنید، درواقع بارکد و کد معرف بنده است. چنانچه علاقمند بودید زیرمجموعه من شوید و از هدیه عضویت 1% برخوردار شوید می‌توانید به یکی از روش‌هایی که در تصویر سمتِ چپ به آن‌ها اشاره کرده‌ام یا با اسکن کردن بارکُد یا با وارد کردن کد مشخص شده در تصویر سمتِ راست در جای خالی تصویر سمتِ چپ اقدام به زیرمجموعه شدن نمایید. و چنانچه تمایلی نداشتید زیرمجموعه بنده شوید، می‌توانید همین روش را برای زیرمجموعه شدن سایرین انجام دهید.


بروزرسانی شده

اولین واریز 10.10 واحد الکترونیوم به صورت خودکار به کیف‌پول موجود در همین نرم‌افزار را می‌‌توانید در تصویر زیر مشاهده کنید.



تصویری از محیط استخراج نرم‌افزار درحالت فعال و به همراه توضیحات جزئیات در سمتِ راست پنل کاربری به زبان فارسی.

فرصت استثنایی خرید هشریت از سایت Hashflare

سایت Hashflare، به تازگی قیمت خرید هش برای استخراج بیت‌کوین را به ازای هر 10گیگاهش 0.6دلار تعیین کرده. که درصورتی که شخص علاقمند بخواهد هشریت بالایی خریداری کنید در آن صورت از این امتیاز قیمت پایه کم مطلع خواهد شد. اگر شما هم جزو علاقمندان هستید و میخواهید این فرصت استثنایی را از دست ندهید، از شما دعوت می‌کنیم تا به یکی از روش‌های زیر در سایت هشفلیر عضو شوید و اقدام به خرید هشریت برای استخراج بیت‌کوین نمایید.
لازم به ذکر است، تعداد دستگاه‌های ماینینگ مجازی که به کاربر تعلق میگیرد، محدود است و هر لحظه این امکان وجود دارد که خریدش متوقف شود.

عضویت از طریق لینک معرف : https://hashflare.io/r/EF74FC4B-4396116957

عصویت از طریق لینک اصلی : https://hashflare.io

نرم‌افزار مانیتورینگ ماینینگ Awesome Miner

Awesome Miner یک برنامه تحت ویندوز برای مدیریت و نظارت بر استخراج بیت‌کوین، لایت‌کوین، اتریوم و سایر ارزهای دیجیتالی است. این نرم‌افزار از دو حالت کنترل فرآیند معدنکاوی، یعنی معدنکاوی خارجی و مدیریت معدن پشتیبانی می‌کند. اگر همچنان علاقمند هستید شخصا تجربه استفاده از این نرم‌افزار را داشته باشید می‌توانید روی عنوان "دانلود Awesome Miner" کلیک نمایید. (این نرم‌افزار هم مانند سایر نرم‌افزارهایی که به اشتراک گذاشتیم، نیازمند رمز عبور است که می‌توانید از کانال "کلید دسترسی" رمز این نرم‌افزار را دریافت نمایید.

|

دانلود Awesome Miner

|

تصویری از محیط نرم‌افزار


Image result for awesome miner

نرم‌افزار استخراج EasyMiner

چنانچه قصد دانلود نرم‌افزار easyminer که یک نرم‌افزار استخراج ارز دیجیتال لایت‌کوین است را دارید، می‌توانید روی عنوان "دانلود EasyMiner " در زیر کلیک کنید. هنچنین برای دانلود این فایل شما نیازمند رمز عبور هستید که می‌توانید در "این کانال" عضو شوید و رمز عبور نرم‌افزار را کپی و در فرم مربوطه قرار دهید و سپس اقدام به دانلود نرم‌افزار نمایید.

|

دانلود EasyMiner

|

تصویری از محیط نرم‌افزار را در زیر می‌توانید مشاهده کنید


نرم‌افزار استخراج Computta

جهت دانلود آخرین نسخه موجود از نرم‌افزار می‌توانید عنوان "دانلود Computta " در زیر را انتخاب کنید.

|

دانلود Computta

|

چنانچه در خلال مراحل  دانلود از شما تقاضای رمز عبور شد، به کانال https://t.me/KelidDastrasi بپیوندید و رمز عبور این نرم‌افزار را  بردارید.


نرم‌افزارهای کیف‌پول ارزهای دیجیتال (سازگار با آندروید)

جهت دانلود رایگان این مجموعه نرم‌افزاری با حجم 41.29 مگابایت روی عنوان "دانلود فایل فشرده " در زیر  کلیک کنید.

|

دانلود فایل فشرده


::. توجه .:: 

جهت دریافت کلید دسترسی فایل فشرده بایستی به کانال تلگرام ما به نشانی https://t.me/KelidDastrasi بپیوندید.

نسخه جدید نرم‌افزار Computta آمد (0.82)

خوشبختانه شاهد این موضوع هستیم که تیم توسعه و بروزرسانی Computta خیلی خوب داره به درخواست‌هایی که کاربران از خطاهای دیده شده در نسخه‌ قبلی دیده بودند، جواب می‌دهند و امروز هم بعد از گذشت 8 روز از ارائه آپدیت 0.80 شاهد بروزرسانی جدید هستیم که این شماره را به 0.82 تغییر می‌دهد.

شما برای دانلود این نسخه که درحال حاضر آخرین نسخه از نرم‌افزار Computta است، ابتدا باید نسخه 0.80 را کاملا از روی سیستم‌عامل ویندوز 64 بیتی خود حذف کنید. و بعد از دانلود آخرین نسخه یعنی (0.82) مجددا اقدام به نصب نسخه جدید نمایید.

از تغییرات اعمال شده در این نسخه می‌توان به برطرف شدن مشکل عدم هماهنگی با کارت‌های گرافیکی Geforce GTX 770 و نسخه‌های قدیمی‌تر اشاره کرد. به گونه‌ای که در نسخه 0.80 برخی کاربران شاهد پشتیبانی نکردن نرم‌افزار Computta از این کارت گرافیک و سایر مدل‌های قدیمی بودند ولی در نسخه جدید تمام این محدودیت‌ها و خطاهای مطرح شده برطرف شده است.


نکته مهم : 

اضافه کردن فولدر دانلود شده و نصب شده Computta به لیست سفید White List آنتی ویروس، باعث می‌شود در هنگام نصب نرم‌افزار Computta، آنتی‌ویروس نرم‌افزار را با ویروس اشتباه نگیرد.


دانلود آخرین نسخه از لینک زیر :

|

https://computta.download/Computta_windows-x64.exe