معرفی بهترین سایتها در حوزه های مختلف
معرفی بهترین سایتها در حوزه های مختلف

معرفی بهترین سایتها در حوزه های مختلف

وبلاگ آموزشی

گروه فیسبوک Computta راه‌اندازی شد...

با درود و احترام خدمت شما کاربر محترم؛

اگر از کاربران سایت و نرم‌افزار Computta هستید به اطلاع‌تان می‌رسانم که 9 ساعت قبل از طرف این سایت ایمیلی به دستم رسید که حکایت از این داشت که به تازگی گروهِ تبادل نظر عمومی برای سایت Computta در شبکه مجازی فیسبوک راه‌اندازی شده است.

بعد از لمس لینک زیر وارد گروه فیسبوک سایت Computta خواهید شد. و برای عضویت مانند سایر گروه‌ها بایستی گزینه Join Group را انتخاب نمایید. و در مرحله بعد، مدیر گروه دو سوال از شما پرسیده است (سوال اول این است که آیا عضو سایت Computta هستید؟؛ و سوال دوم این است که آیا تجربه کار با بیت‌کوین یا ارزهای دیجیتال را داشته‌اید؟) که باید با Yes یا No به آنها پاسخ بدید و سپس روی عضویت کلیک کنید تا درخواست شما در صف بررسی قرار بگیرد.


شاید دوست داشته باشید بدانید که با عضو شدن در این گروه فیسبوکی چه کاربردهایی دارد ؟!!! خب در ادامه به صورت خلاصه به کاربردهای این گروه فیسبوکی برای شما می‌پردازیم.

- می‌توانید سوالاتتان را از سایر اعضاء و کاربران Computta بپرسید تا آنها به شما کمک کنند.
- تجربه و بازخورد خود را به اشتراک بگذارید.
- می‌توانید به افرادی که جدیداً در Computta ثبت‌نام کرده‌اند و سوالاتی را مطرح می‌کنند، یاری برسانید.
- می‌توانید تصاویری از پرداختی‌های خود، آمار و جزئیات و ... را به اشتراک بگذارید.
- می‌توانید اخبار مهم در حوزه ارزهای دیجیتال را در این گروه به اشتراک بگذارید.

توجه : شما قادر هستید هر نوع پُستی (ترجیحاً) در ارتباط با Computta را در این گروه به اشتراک بگذارید؛ اما به اشتراک‌گذاری لینک‌های معرف سایر پروژه‌ها و ICOها خلاف مقررات این گروه بوده و به‌عنوان اسپم شناخته خواهد شد و حذف می‌گردد.

چنانچه بخواهید ICOیی را معرفی کنید، می‌توانید لینک اصلی آن پروژه یا ICO را به اشتراک بگذارید، اما اجازه به اشتراک‌گذاری لینک ارجاع (معرف) را به‌هیچ‌عنوان ندارید.

در نتیجه ارسال پُست با سه محتوای زیر در گروه فیسبوک Computta ممنوع بوده و درصورت مشاهده، مدیرگروه با فرد خطاکار برخورد جدی خواهد کرد:

ارسال پُست با محتوای هرزنامه یا تبلیغاتی
ارسال پُست‌های توهین‌آمیز
ارسال پُست با محتوای منفی

چنانچه هر سوال یا مشکلی در خصوص استفاده از سایت و نرم‌افزار Computta داشتید هرگز ار متصدیان واحد پشتیبانی سایت دریغ نکنید و می‌توانید سوالات و درخواست‌های خودتان را در صفحه فیسبوک Computta به آدرس http://facebook.com/computtacom به اشتراک بگذارید.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد