معرفی بهترین سایتها در حوزه های مختلف
معرفی بهترین سایتها در حوزه های مختلف

معرفی بهترین سایتها در حوزه های مختلف

وبلاگ آموزشی

فروشگاه اینترنتی هم طناب

هم‌طناب یک فروشگاه اینترنتی کامل در حوزه فروش محصولات ورزشی (کوهنوردی و پیاده‌روی) می‌باشد.

دسته‌بندی محصولات در فروشگاه اینترنتی Hamtanab به قرار ذیل می‌باشد:

هم‌طناب

هم‌طناب همچنین برای جلب رضایت مشتریانش، محصولاتی با بِرَندهای معتبر را جهت فروش گردهم آورده است. (چند نمونه از این بِرَندها را در زیر مشاهده می‌کنید)

از آنجایی که شخصاً چندین مرتبه از این فروشگاه خرید داشته‌ام، می‌توانم تضمین کیفیت و نیز دقت در ارسال را به شما بدهم.
چنانچه تمایل دارید در فروشگاه اینترنتی هم‌طناب عضو شوید و اولین خریدتان به همراه 20% تخفیف (کد تخفیف: 10020) ویژه کلیه محصولات، انجام دهید، کافیست آدرس زیر را لمس نمایید:

https://hamtanab.net

(شما بعد از عضویت با استفاده از آدرس بالا که با https شروع شده است، 10 امتیاز دریافت خواهید نمود.)

توجه: چنانچه بعد از لمس نمودن آدرس بالا به صفحه فرم ثبت‌نام فروشگاه وارد شدید و جای خالی کد معرف خالی بود، کد C11VMINH را در کادر کد معرف وارد نمایید و سپس سایر اطلاعات خواسته شده را در کادرهای بعدی وارد کنید و در نهایت روی گزینه " ثبت‌نام " کلیک کنید تا فرآیند ثبت‌نام شما به اتمام برسد. قرار دادن کد مذکور در حین ثبت‌نام به شما 10 امتیاز می‌دهد.
ویژگی مثبت فروشگاه Hamtanab:
چنانچه شما از طریق آدرس بالا اقدام به عضویت در فروشگاه نمایید، از امتیاز خرید برخوردار خواهید شد. (امتیاز خرید، به کسانی که در سایت هم‌طناب عضو نشوند، تعلق نخواهد گرفت)

امتیاز خرید چیست؟

محصولاتی که در این فروشگاه به مشتریان ارایه می‌گردند، هر یک از یک شناسه (امتیاز) برخوردار هستند. برفرض مثال چنانچه شما محصولی خریداری کرده باشید که از 1 امیتاز برخوردار بوده، در خرید بعدی خود قادر هستید مجموع فاکتور خود را با 1000 تومان تخفیف بپردازید.

هر 1 امتیاز مساوی است با 1000 تومان تخفیف.

دستورالعمل مدیریت و ارتقاء تامین کنندگان مطابق با استاندارد

دستورالعمل مدیریت و ارتقاء تامین کنندگان مطابق با استاندارد

قیمت: 25500 تومان

دستورالعمل مدیریت و ارتقا تامین کنندگان بر اساس استاندارد

در بسیاری از سازمان ها، تامین کنندگان نقش بسیار مهمی بر روی تامین قطعات دارند. تامین کننده شخصی یا سازمانی است که برای سازمان، مواد اولیه یا قطعات اولیه را تهیه کرده که منجر به تولید محصول می شود. اما تامین نا صحیح و عدم کنترل تامین کننده می تواند اثرات بسیار مخربی بر ساختار و تولید سازمان شما داشته باشد. 

با توجه به این موضوع مهم، در این دستورالعمل به همراه هفت فرم پیوست آن، روشی نظامند و مختصر تدوین شده است که می تواند در انتخاب تامین کننده جدید و همچنین ارتقا تامین کنندگان بسیار مفید باشد. 

این دستورالعمل مطابق با آخرین تغییرات استانداردهای بین المللی تدوین شده است و هدف آن صرفا انتخاب تامین کننده جدید و ارتقا تامین کنندگان فعلی است. 

لیست تامین کنندگان مجاز، لیست تامین کنندگان ذخیره، لیست تامین کنندگان سیاه، اطلاعات اولیه تامین کنندگان، فرم ارزیابی مدرک طرح ریزی پیشاپیش کیفیت محصول از جمله اصلی ترین فرم های این مجموعه هستند. لازم به ذکر است این مجموعه فاقد فرم ممیزی خاص است، چرا که این فرم باید توسط هر سازمانی مختص خودش طراحی شود.

خرید        سوال از فروشنده

دستورالعمل برگزاری جلسات واکنش سریع یا Fast Responce

دستورالعمل برگزاری جلسات واکنش سریع یا Fast Responce

قیمت: 22700 تومان

امروزه ارائه یک واکنش سریع در بسیاری از سازمان ها، میتواند جلوی بسیاری از آسیب های مخرب در تولیدات و همچنین ضررهای مالی را بگیرد. برای اولین بار جلسات واکنش سریع یا Fast Responce یا به اختصار FR در صنعت خودروسازی مورد استفاده و بهره برداری قرار گرفت. اما امروزه، با توجه به پیشرفت تکنولوژی، این جلسات می تواند در تمامی شرکت ها و سازمان ها مفید واقع شود. 

در مجموعه دستورالعمل آماده شده به همراه 5 فرم پیوست آن، سعی شده است روش واکنش سریع برای تمامی سازمان ها در نظر گرفته شود. در صورت نیاز به تغییرات دستورالعمل مطابق با شرایط سازمان نیز، امکان لازم برای تغییر فراهم شده است. فرم های پیوست این مجموعه شامل فرم اقدامات اصلاحی، فرم جلسه واکنش سریع، فرم نکات کلیدی جدید، مستر لیست سوابق مشکلات و نمودار صلیب سلامت است که از اصلی ترین موارد مورد نیاز در دستورالعمل FR هستند. 

خرید        سوال از فروشنده

ایران سی اِن (irancn)

با درود و احترام خدمت شما بیننده محترم؛


  • چنانچه قصد کسب درآمد به واسطه بازاریابی محصولات سایر فروشندگان را دارید می‌توانید از طریق آدرس زیر، به عنوان بازاریاب در سایت ایران سی اِن ثبت نام و از همین امروز محصولات سایر فروشندگان را با قدرت بازاریابی خود به فروش برسانید و از فروش این محصولات پورسانت دریافت نمایید. (اگر می‌خواهید بازاریابی محصولات ایران سی اِن را از همین امشب شروع کنید، عنوان "می‌خواهم بازاریاب محصولات ایران سی اِن شوم" را در زیر لمس نمایید)

می‌خواهم بازاریاب محصولات ایران سی اِن شوم

  • چنانچه قصد ثبت آگهی دارید می‌توانید آگهی تبلیغاتی خود را در سایت ایران سی اِن ثبت نمایید. آگهی های شما در سایر صفحات ایران سی اِن به بازدیدکنندگان نشان داده می‌شود. آگهی‌های شما دارای لینک مستقیم و بدون واسطه به سایت شما خواهد بود و به صورت ثابت در صفحه اصلی و دیگر صفحات ایران سی اِن نشان داده می‌شود. ایستگاه آگهی ایران سی اِن، بازدیدکننده های هدفدار و فراوانی را به سمت آگهی های شما جذب می کند و موجب افزایش بازدید و در نتیجه افزایش فروش محصولات و خدمات شما می شود. (اگر قصد ثبت آگهی را دارید، عنوان"می‌خواهم در سایت ایران سی اِن آگهی ثبت کنم" را لمس نمایید)

می‌خواهم در سایت ایران سی اِن آگهی ثبت کنم

  • شما می توانید جهت افزایش فروش محصولات و خدمات خود در بخش فروشندگان ایران سی اِن ثبت‌نام کنید. ما برای محصولات و خدمات شما مشتری می‌یابیم و شما پس از فروش محصولات و یا خدمات خود، درصدی از مبلغ فروش را به عنوان پورسانت به ما می پردازید، که این درصد پورسانت، توسط خود شما تعیین می‌شود. بازاریابهای زیادی در سایت ایران سی ان به صورت شبانه روز به فعالیت مشغول هستند و فروش محصولات شما را به طور چشمگیری افزایش خواهند داد. (اگر قصد فروشندگی محصولات خود را شروع کنید، عنوان"می‌خواهم در سایت ایران سی اِن فروشنده شوم" را لمس نمایید)

می‌خواهم در سایت ایران سی اِن فروشنده شوم

دستورالعمل اجرای دیوار کیفیت یا Quality Wall

دستورالعمل اجرای دیوار کیفیت یا Quality Wall

قیمت: 15200 تومان

در هر سازمانی، در شرایط مختلف، امکان دارد قطعات یا تولیدات چه در حین تولید و چه در بعد از تولید دچار مشکلاتی خاص شوند. هدف از تشکیل دیوار کیفیت این است که در محلی خاص، با ایجاد شرایط کنترلی صد در صد، بتوان محصولات معیوب را از سالم جدا سازی کرد. 

این روش با کلیه فرآیندهای جاری نظیر بازرسی عادی، بازرسی نهایی، کنترل های عمومی و نظایر آن متفاوت است و روشی است که تنها در شرایط خاص مورد استفاده قرار میگیرد. لذا باید توجه شود کلیه موارد مذکور در جای خود باید اجرا شده و فقط در شرایط خاص ذکر شده در دستورالعمل باید از فرآیند دیوار کیفیت استفاده شود. 

خرید        سوال از فروشنده

دستورالعمل سنجش رضایت شغلی در سازمان ها

دستورالعمل سنجش رضایت شغلی در سازمان ها

قیمت: 15500 تومان

دستورالعمل رضایت شغلی در سازمان ها

مدیران ارشد سازمان باید آگاه باشند که اگر پرسنل آنها از وضعیت سازمان راضی نباشند، سازمان ها به هیچ عنوان نمی تواند پیشرفت کند. چرا که حفظ رضایت پرسنل در سازمان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. 

در این دستورالعمل سعی شده است تا با ارائه یک راهکار بسیار ساده، با ارائه فرم نظر سنجی در سازمان ها، و همچنین تحلیل این فرم، میزان رضایت مندی در سازمان را بسنجیم. این دستورالعمل قابلیت پیاده سازی در تمامی سازمان ها را دارد.

خرید        سوال از فروشنده