معرفی بهترین سایتها در حوزه های مختلف
معرفی بهترین سایتها در حوزه های مختلف

معرفی بهترین سایتها در حوزه های مختلف

وبلاگ آموزشی

کد فعالسازی (لایسنس) ویندوز 11 نسخه حرفه‌ای (Pro)

 لایسنس ویندوز 11 پروفشنال نسخه Microsoft Windows 11 Professional – Retail 

ویندوز ۱۱ ،  Windows ۱۱؛بالاخره بعد از مدت‌ها انتظار مایکروسافت به‌جای معرفی ویندوز ۱۰x ویندوز ۱۱ خود را رونمایی کرد، ازلحاظ زیبایی خیلی بهتر از ویندوز ۱۰ است اما کماکان رابط کاربری آن شبیه ویندوز قبلی می‌باشد. این نسخه از ویندوز که به نام ویندوز ۱۱ نامگذاری شده است که خرید انلاین ویندوز 11 پروفشنال در میهن لایسنس برای شما عزیزان همراه همیشگی فراهم شده است

ویندوز ۱۱ (به انگلیسی: Windows 11) نسخه جدید سیستم‌عامل ویندوز ان‌تی مایکروسافت است که توسط این شرکت توسعه یافته‌است. این نسخه در ۲۴ ژوئن ۲۰۲۱ به صورت رسمی رونمایی شد که می توانید لایسنس اصلی و قانونی و اورجینال ویندوز 11 را از سایت میهن لایسنس خرید نمایید.

لایسنس ویندوز 11 و خرید لایسنس قانونی ویندوز 11 مهم ترین مسئله ای است که بعد از انتشار نسخه جدید ویندوز وجود خواهد داشت. شرکت مایکروسافت در اواخر ماه ژوئن 2021 از نسخه جدید ویندوز با عنوان ویندوز 11 رونمایی کرد. سیستم عاملی که گفته می‌شود تغییرات عمده و بزرگی نسبت به نسخه فعلی خواهد داشت. بیشترین تغییر آن نیز به رابط کاربری مربوط می‌شود. با ویندوز 11 مایکروسافت ساده سازی رابط کاربری، بهبود عملیات چند وظیفه‌ای و طراحی فروشگاه جدید تمرکز بیشتری شده است.

 نگاهی کلی به ویندوز 11
طراحی ظاهری و رابط کاربری این نسخه برخلاف ویندوز 10 دارای منویی در قسمت میانی نوار وظیفه یا همان تسک بار است. البته افراد می‌توانند این حالت را به شکل ویندوز 10 درآورند. در برخی موارد این نسخه جدید به ویندوز 10 شباهت بسیاری دارد. اما اگر به شکلی عمیق آن را بررسی کنیم، متوجه خواهید شد تغییرات قابل توجهی روی آن صورت گرفته است. هرچند تشابهی با ویندوز 10 وجود دارد.
پانوس پانای مدیر محصول مایکروسافت در هنگام رونمایی بیان کرد که سعی شده در نسخه جدید کاربران حس و حال نسخه‌های قبلی را بدست آورند. در طراحی همچنین باید افزود دیگر شباهتی به کاشی‌های زنده ویندوز 8 نداشته و در مقابل منویی شبیه به مک، اندروید و کروم پیدا کرده است. در منو، شما می‌توانید به اپ‌های نصب شده، برنامه‌های اخیراً نصب شده و کادر جستجو دست پیدا کنید. حاشیه پنجره‌ها در ویندوز 11 حالت انحنایی پیدا کرده اند که این ویژگی برخلاف ویندوز 10 می باشد و همین امر جلوه ظاهری جذابی محسوب می‌شود.
مدیر عامل مایکروسافت همچنین افزود برای ظاهری چشم‌نواز، این شرکت تم تیره و روشن را با طراحی بهتر همراه ساخته است. یکی از ویژگی جالبی که قرار است در ویندوز 11 مشاهده کنیم، Snap Layouts نام دارد. با این قابلیت افراد می‌توانند برنامه های موردنظر خود را مطابق نظر خود بچینند. همین مورد کمک شایانی به تجربه کاربری آسان و بهتر کرده است. ویژگی‌های بزرگ و فوق العاده ای در این نسخه قرار گرفته است تا مخاطبان این سیستم عامل باری دیگر بتوانند به مایکروسافت اعتماد کرده و در رایانه شخصی خود آن را به کار گیرند.

لایسِنس Windows 11 تحولی عظیم در مایکروسافت
شاید بارها کلمه لایسنس به گوش شما خورده باشد، اما چندان اطلاعاتی درباره آن نداشته باشید. لایسنس شامل برنامه‌ها و نرم‌افزارهای مختلفی می‌شود که ویندوز نیز یکی از آنهاست. بی شک بارها نام لایسنس ویندوز را شنیده‌اید که در واقع یک کد 25 رقمی بوده و شما آن را در کادر مشخصی وارد می‌کنید. با وارد کردن کد رسماً به مایکروسافت می‌گویید، ویندوز شما رسمی بوده و نسخه کرک یا کپی نمی‌باشد. به طور کلی لایسنس همان پروداکت کی هم شناخته می‌شود. شما با استفاده از آن دسترسی کاملی به قابلیت‌های برنامه موردنظر خود پیدا خواهید کرد. همچنین دسترسی به پشتیبانی مایکروسافت را نیز در اختیار خواهید داشت و تمامی قابلیت‌های ویندوز برای شما فعال خواهد شد. تفاوتی ندارد کدام نسخه ویندوز را خریداری کرده اید و این شامل تمامی نسخه‌ها از جمله لایسنس و کد اورجینال ویندوز 10 نیز می‌شود.

خرید لایسنس ویندوز 11
اخیراً بود که شرکت مایکروسافت ویندوز 11 را معرفی و در دسترس علاقه‌مندان قرار داد. در این بین با خرید لایسنس ویندوز 11می‌توانید به ویژگی‌های متعدد این نسخه دسترسی پیدا کنید؛ بنابراین اگر از دسته افرادی هستید که همیشه می‌خواهید ویندوز کامل و بی‌نقص را تجربه کنید، سعی بر تهیه نسخه اورجینال یا همان لایسنس نمایید. ویندوز 11 جدیدترین نسخه سیستم عامل مایکروسافت است. همانند دیگر نسخه‌های ویندوز شامل لایسنس شده و افراد باید این کد 25 رقمی را از فروشگاه‌های معتبر با پرداخت هزینه‌ای دریافت کنند. هر برنامه‌ای که خریداری می‌کنیم شامل لایسنس شده که با وارد کردن کد مربوطه، برنامه قانونی فعال خواهد شد. حال این مورد برای ویندوز 11 هم صدق کرده و تفاوتی ندارد چه ویندوزی را خریداری می‌کنید.

تازه‌ترین امکانات موجود در ویندوز ۱ ۱ (در نگارش اولیه) :
  • طراحی کاملا جدید UI/UX در ویندوز ۱۱
  • معرفی استارت منوی جدید و محل قرار‌گیری آیکون‌ها در تسک‌بار ویندوز
  • استفاده از فونت جدید در طراحی نوشتارها
  •  دارا بودن آیکون‌های جدید و حذف شدن آیکون‌های ویندوز ۱۰
  •  دارا بودن نوآوری‌های تازه در کارکرد بخش‌های مختلف

برخی از ویژگی‌ها و قابلیت‌های ویندوز ۱۱:
  • تغییر جالب مولتی تسکینگ
  • حالت وسط چین منو استارت
  • قابلیت Auto-HDR که باعث بهبود چشمگیر گرافیک و رنگ ها خواهد شد
  • قابلیت Direct Storage به مظنور بالا بردن سرعت در برنامه و بازی‌ها
  • قابلیت اجرای اپلیکیشن اندروید با فرمت APK
  • اضافه شدن اپلیکشن XBOX
  • تغییرات و بهبود های جدید در ویندوز 11
  •  یکپارچه  شدن  Xbox Game Pass با ویندوز 11
  •  فعال شدن قابلیت HDR در ویندوز 11
  •  افزوده شدن قابلیت DirectStorage در ویندوز 11 برای لود سریعتر بازی ها
  •  دکمه استارت و جستجو در مرکز تسکبار قرار گرفته اند
  •  طراحی جدید پنجره ها و  آیکون ها که  حالت گرد را به خود گرفته اند.
  •  کنترل و نحوه چیدمان پنجره ها تغییر کرده است
  •  پشتیبانی بهتر از چندین نمایشگر
  •  حجم کمتر آپدیت ها
  •  سالانه فقط یک آپدیت بزرگ
  •  افزودن شدن قابلیت Snap Groups
  •  بهبود بخش Ink Workspace در ویندوز 11
  •  بهبود تایپ صوتی در ویندوز 11
  •  پشتیبانی از ویجت ها
  •  سازگاری بیشتر و بهینه تر با نمایشگر های لمسی
  •  یکپارچه شدن مایکروسافت تیمز و ویندوز 11

نکات تکمیلی درباره خرید ویندوز 11:
  1.  نصب ویندوز 11 نیاز به حساب کاربری مایکروسافت و اتصال به اینترنت دارد. ( این امکان قبلا برای ویندوز 10 فعال بود ولی اجباری نبود)
  2.  کسانی که ویندوز 10 دارند به طور رایگان می توانند به ویندوز 11 ارتقا پیدا کنند (خریداران قبلی لایسنس ویندوز 10 میهن  لایسنس هم شامل می شوند)
  3.  اسکایپ به طور پیش فرض حذف شده است ولی می تواندی به طور جداگانه آن را نصب کنید
  4.  اینترنت اکسپلورر به طور کامل حذف شده است.
  5.  سخت افزار مورد نیاز برای ویندوز 11 کاملا تغییر کرده است.
  6.  ویندوز 11 فقط به صورت 64 بیتی قابل نصب خواهد بود ولی برای اجرای برنامه های 32 بیتی مشکلی ندارد.

خرید لایسنس ویندوز 11 اورجینال نسخه Retail (لطفا توضیحات زیر مطالعه شود)
تحویل: به صورت کد لایسنس 
نسخه: پرو PRO
فعالسازی: روی یک سیستم عامل PC
ریجن: گلوبال (جهانی)
توجه: این نسخه جهت ارتقاء از ویندوز 10، 7، 8 به 11 نمیباشد! (نسخه اورجینال 11 است)
نسخه Retail ویندزو 11 : قوی ترین نسخه معرفی شده توسط مایکروسافت میباشد که محدودیتی در تعداد دفعات روی یک سیستم PC را نداشته و میتوانید روی سیستم ثبت شده، همیشه و به دفعات استفاده نمایید، (جهت افزایش امنیت هر 90 روز میباشد)، توجه داشته باشید، اگر کد لایسنس روی سیستم PC دیگری استفاده شود، کد لاک خواهد شد و از گارانتی خارج میشود، این موارد قابل پیگیری و ثبت شده در مایکروسافت و غیر قابل انکار میباشد.
محل دانلود ویندزو 11 از مایکروسافت: https://www.microsoft.com/en-us/software-download/windows11

جهت خرید کد لایسنس Retail ویندوز 11 «« اینجا »» را لمس نمایید.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد