معرفی بهترین سایتها در حوزه های مختلف
معرفی بهترین سایتها در حوزه های مختلف

معرفی بهترین سایتها در حوزه های مختلف

وبلاگ آموزشی

آموزش ساخت کیف پول بیتکوین از طریق سایت Bitgo

Image result for bitgo

با سلام و احترام خدمت یکایک سروران گرامی

در خدمتتون هستم با آموزش سریع و البته قدم به قدم ایجاد کیف پول بیتکوین از طریق سایت Bitgo.com

شاید دلتون بخواد بدونید وقتی کیف پول بلاکچین با ویژگی های جدید وجود داره چرا باید در سایت bitgo اقدام به ایجاد یک کیف پول دیگه بیتکوین کنید!!!

جواب : چون سایت blockchain.info به تازگی نرخ کارمزد برای انتقال بیت کوین به مقصد رو بالا برده و برای سریعتر واریز شدن بیت کوین هامون به حساب مقصد باید مستلزم این هستیم که کارمزد زیادی پرداخت کنیم. قبلا به این صورت نبود و کارمزد کمتری روی مبلغ اصلی وارد میشد ولی تازگیها سایت بلاکچین قواعد بازی رو تغییر داده. بگذریم؛ از زیاده گویی در خصوص چرا و علت های این تصمیم بلاکچین رد میشم و آموزش ایجاد کیف پول بیت کوین از طریق سایت Bitgo رو به شما عزیزان میدم.


مرحله اول برای عضویت در سایت بیتگو نام آن را در زیر لمس کنید

https://www.bitgo.com/wallet

 

 

در این مرحله جاهای خالی را مانند آموزش تصویری زیر کامل نمایید

[تصویر:  Bitgo_Registration.png]

|

بعد از اینکه شما در پایان روی گزینه Sign up کلیک کردید تصویری مانند شکل زیر برای شما به نمایش در خواهد آمد

[تصویر:  Bitgo_Send_Activation_Link_to_your_email_address.png]
معنی نوشته های داخل این تصویر :
ما کد تأییدیه را به ایمیل شما ارسال کردیم
برای تأیید ثبت نام تان، روی لینکی که برای شما ارسال کرده ایم کلیک نمایید
و در صورتی که هنوز این پیام تأییدیه را دریافت نکرده اید گزینه زیر را انتخاب نمایید 

ارسال مجدد ایمیل تأییدیه 
|
بعد از مراجعه به آدرس ایمیل خودتان باید مانند تصویر نمونه زیر روی گزینه مشخص شده کلیک نمایید تا حساب کاربری شما توسط سایت Bitgo مورد تأیید قرار بگیرد
[تصویر:  receive_verify_email_from_bitgo.png]
بعد از اینکه شما دکمه فعالسازی حسابتان را که از طرق سایت بیتگو به آدرس ایمیل شما ارسال شده بود را مانند تصویر بالا انتخاب نمودید به صفحه مربوط به ورود به حساب کاربری تان (Login) در سایت Bitgo وارد خواهید شد و پیغام تأییدیه ای مبنی براینکه ایمیل شما مورد تأیید سایت بیتگو قرار گرفته است برای چند ثانیه در بالای کادر مربوط به ورود اطلاعات برای ورود به پنل کاربری تان به نمایش درخواهد آمد. و در این مرحله مانند تصویر زیر شما باید رمز عبوری را که درهنگام عضویت در سایت 
انتخاب نمودید، در جای خالی مشخص شده وارد نمایید و سپس روی گزینه Log in کلیک نمایید.
[تصویر:  Bitgo_Log_in_page.png]
بعد از اینکه شما در مرحله قبل اطلاعات خواسته شده به جهت ورود به حساب کیف پول تان را وارد کادرهای خالی کردید 
و روی دکمه Log in کلیک کردید به صفحه ای مانند تصویر زیر وارد می شود که در این تصویر تک تک جزئیات را با 
شماره مشخص کرده ایم و در زیر تصویر فوق به توضیح هر یک می پردازیم.
[تصویر:  Log_in_Bitgo_Page_2.png]
1- Add a stronger layer of security to your account (یک لایه امنیتی قوی برای حساب خود تعیین کنید).
2- Google Authenticator (گواهینامه گوگل؛ از یک برنامه برای تولید کدهای تأیید از طریق تلفن خود استفاده کنید).
3- Yubikey (از یک سخت افزار که به دستگاه یو اس بی شما متصل است، استفاده کنید). استفاده از این روش مستلزم فراهم کردن یو اس بی فلش هایی با همین نام و برند است که به دلیل موجود نبودن درحال حاضر پیشنهاد ما این است که از گزینه شماره 2 برای لحاظ کردن لایه امنیتی استفاده کنید. 
* زمانی که شما گزینه Google Authenticator را انتخاب کنید از طریق گزینه شماره 4 می توانید بسته به نوع تلفن همراه تان اَپل یا آندروید نرم افزار امنیتی (گواهینامه گوگل) را از اَپ استور(فروشگاه) هر یک دانلود و نصب نمایید. 
5- اشاره به فروشگاه محصولات نرم افزاری اَپل دارد.
6- اشاره به فروشگاه محصولات نرم افزاری گوگل دارد.
نکته : پس از دریافت نرم افزار گواهینامه گوگل؛ هرگز این نرم افزار را نباید از داخل تلفن همراه تان حذف نمایید؛ زیرا در اینصورت دسترسی شما به حساب کاربری تان مسدود خواهد شد و مستلزم تیکت زدن به پشتیبانی سایت Bitgo برای ریست کردن و حذف این ویژگی از روی کیف پول تان خواهید بود. درحال حاضر بعد از فعال کردن این گزینه امکان غیرفعالسازی به صورت دستی در پنل موجود نمی باشد ولی در روزهای آینده یک تیکت برای قرار دادن ویژگی غیرفعالسازی این ویژگی به پشتیبانی بیتگو ارسال خواهیم نمود. زیرا چنانچه شما بخواهید بر فرض مثال نسخه سیستم عامل گوشی تان را به روز کنید گهگاهی نیازمند ریست فکتوری برای بازنشانی صحیح آپگرید جدید روی تلفن همراه خود خواهید بود و چنانچه قبل از حذف سیستم عامل فعلی گوشی تان ابتدا اقدام به غیرفعالسازی نرم افزار گواهینامه گوگل از طریق حساب کاربری تان در سایت بیتگو کنید بعد از می توانید این نرم افزار را از حافظه گوشی تان حذف نموده و بعد از بازنشانی آپدیت جدید و ریست فکتوری انجام گرفته شده این نرم افزار را روی گوشی نصب و مجددا ویژگی گواهینامه گوگل رو فعال نمایید.
7- بعد از انتخاب لایه امنیتی موردنظر خود روی دکمه Next کلیک نمایید تا وارد صفحه مربوط به اسکن بارکد برای همگام سازی نرم افزار گواهینامه گوگل با حساب کاربری تان شوید.
[تصویر:  Google_Authenticator_Page.png]
|
[تصویر:  Key_Card.png]
شما با انتخاب گزینه Download در تصویر بالا، به صفحه ای که در زیر به شما عزیزان نشان داده ایم منتقل می شوید و همزمان در این صفحه پروسه دانلود شروع می شود و فایلی از نوع PDF بر روی سیستم شما ذانلود می شود که دارای کلیدهای بسیار امنیتی می باشد و از شما خواسته می شود که درصورت داشتن پرینتر از آن فایل پی دی اف یک نسخه پرینت بگیرید و چنانچه شما پرینتر نداشتید میتوانید گزینه Save as را انتخاب کنید و این فایل پی دی اف را داخل حافظه کامپیوتر یا گوشی تان ذخیره نمایید.
|
[تصویر:  Final_Confirm_Bitgo_Wallet_Registeration.png]
معنی :
شما تأییدیه Key Card خود را به صورت اَمن نگهداری کرده اید.
KeyCard حاوی اطلاعات مهمی است که می تواند برای بازیابی بیت کوین از کیف پول تان در موقعیت های مختلف استفاده شود. هر شخصی که دارای حساب BitGo می باشد از کلید منحصر به فرد خودش برخوردار است.

پس از انتخاب دکمه Confirm به صفحه نخست ورود اطلاعات کاربری منتقل خواهید شد که باید برای ورود به کنترل پنل خود
آدرس ایمیل - رمز ورود را در مرحله نخست وارد کنید مانند شکل زیر
[تصویر:  Login_again1.png]
بعد از لمس دکمه Log in وارد مرحله بعد می شوید مانند تصویر زیر 
[تصویر:  Login_again2.png]
1- در کادر شماره یک باید کد شش رقمی که توسط نرم افزار گواهینامه گوگل در گوشی شما تولید شده است را وارد نمایید.
2- چنانچه مربعی را که با شماره دو نشان داده ایم را تیک دار کنید، به مدت 30 روز از این تاریخ نیازی نیست برای هربار ورود به پنل کاربری تان کد شش رقمی را وارد کنید و تنها می توانید با وارد کردن آدرس ایمیل و رمز اصلی وارد کیف پول تان در سایت Bitgo شوید. 
3- برای وارد شدن به پنل کاربری تان گزینه Log in را می بایست مجددا لمس نمایید.
نکته مهم : 
بعد از ورود، شما هیچ آدرس بیت کوینی در کیف پول تان نخواهید دید لذا جهت ثبت اولین آدرس بیتکوین شخصی تان در سایت Bitgo می بایست در صفحه نخست کنترل پنل تان روی گزینه Create a wallet+ کلیک نمایید، سپس در مرحله بعدی از شما میخواهد یک نام روی آدرس بیتکوین تان بگذارید (Wallet Name)؛ این نام هر نامی میتواند باشد. در مرحله بعدی دو باکس مربع شکل با محتویات مختلف خواهید دید که شما برای راحتی بیشتر باید باکس اول را با محتوای Create in browser قابل مشاهده است انتخاب نمایید و روی Next کلیک نمایید تا وارد مرحله بعد شوید.در این مرحله شما باید برای آدرس بیتکوینی که درحال ساختنش هستید، یک رمز عبور انتخاب کنید، این رمز عبور درصورتی که به صورت پیشفرض روی گزینه اول (Login Password) بماند یعنی همان رمز اصلی شما برای اجازه تراکنشات ورودی و خروجی مورد استفاده قرار خواهد گرفت؛ ولی چنانچه شما گزینه دوم یعنی (Secondary Password) را انتخاب نمایید می توانید یک رمز عبور جدید برای آدرس بیتکوینی که ایجاد کرده اید ثبت نمایید. و بعد از انجام دادن این مراحل روی گزینه Next کلیک نمایید تا به مرحله بعد وارد شوید. در این مرحله که با عنوان Backup Key می باشد؛ اشاره به نحوه بازیابی اطلاعات کیف پولتان دارد. در این صفحه شما باید در زیر عنوان Choose how to create a backup key یکی از چهار گزینه را که ما پیشنهاد میکنیم گزینه Create in browser باشد را انتخاب نمایید. و بعد از انتخاب این گزینه روی Next کلیک نمایید تا همزمان با رفتن به مرحله بعد یک فایل پشتیبان با پسوند PDF شروع به دانلود شود که شما باید بعد از دانلود این فایل و گشودن این فایل شماره ای را که در بالای سمت راست فایل با عنوان Activation Code می بینید را در جای خالی با همین نام Copy و Paste نمایید. و بعد از اینکه تیک سبزرنگی در کنار کادر مربوطه مشاهده کردید گزینه Activation Wallet را لمس نمایید، تا با این کار آدرس کیف پولتان ایجاد شود. 

:. از اینکه تا انتهای این پُست آموزشی در کنار ما بودید از شما کمال تشکر و قدردانی را داریم .:

چنانچه به هر دلیل از کیفیت مطالعه این پُست در وبلاگ بنده راضی نبودید و تصاویر و محتویات آنها با اندازه کوچک به نمایش درآمده بودند می توانید همین پُست را از طریق فروم باکسی در سایز بزرگتری مشاهده نمایید

جهت ورود به پُست آموزش ایجاد کیف پول بیتکوین توسط سایت Bitgo در فروم باکسی » اینجا « را لمس کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد