معرفی بهترین سایتها در حوزه های مختلف
معرفی بهترین سایتها در حوزه های مختلف

معرفی بهترین سایتها در حوزه های مختلف

وبلاگ آموزشی

معرفی 4 سایت کوتاه کننده لینک با قابلیت کسب درآمد دلاری

اگر شما یک توسعه دهنده یا نویسنده وبلاگ یا یک سایت فروشگاهی هستید، برای به اشتراک گذاری آدرس‌های اینترنتی خود (Links) در شبکه‌های اجتماعی می‎‌توانید با استفاده از کوتاه‌کننده‌ها آدرس‌های اینترنتی شکیلی را ایجاد نمایید و نیز از طریق این روش به کسب‌وکارتان رونق ببخشید.
اگر برای شما سوال است؛ چگونه؟
کافیست روی " ادامه مطلب " کلیک نمایید و تا انتهای این مطلب جالب همراه ما باشید ...
  خب، بیشتر ما عقیده داریم که کسب درآمد آنلاین سخت است. با این حال، خوشحال خواهید شد اگر بدانید که یک روش آسان برای کسب درآمد آنلاین وجود دارد. در واقع، شما می‌توانید URLها (آدرس‌های اینترنتی) را کوتاه کرده و درآمد کسب کنید. امروز، ما بهترین کوتاه‌کننده URL برای کسب درآمد آنلاین را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

با استفاده از سرویس کوتاه کردن URL یا وب‌سایت، می‌توانید با کوتاه کردن URLهای طولانی از وب‌سایت‌های مختلف، به صورت آنلاین درآمد کسب کنید. بهترین قسمت این است که شما به هیچ مهارت فنی نیاز ندارید. علاوه بر این، داشتن هیچ وبلاگ یا وبسایتی اجباری نیست. با این حال، اگر یکی از آن ها باشد، این یک پاداش برای شما خواهد بود.

آدرس‌های کوتاه شده را می‌توانید در وبلاگ یا وبسایت خودتان قرار دهید. همچنین می‌توانید URLهای کوتاه شده را در انجمن‌ها و همچنین شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک، توییتر، تلگرام، واتس‌‌آپ یا هرجای دیگر ارسال کنید. هر زمان که بازدید کننده روی URL / آدرس کوتاه شده شما کلیک کند، مقداری پول به حساب شما  وارد خواهد شد. بنابراین، هر کلیک پتانسیل درآمدزایی بالایی برای شما خواهد داشت.

این یکی از ساده‌ترین روش‌های کسب درآمد آنلاین به حساب می‌آید.


نحوه کار کوتاه‌کننده‌های آدرس (URL) به چه صورت است؟
هر مرتبه، وقتی کسی روی پیوند کوتاه شده شما کلیک کند، شما حقوقتان را دریافت خواهید کرد. این سرویس‌ دهنده‌ها یا وب‌سایت‌های کوتاه‌کننده URL می‌توانند برای هر 1000 بازدیدکننده‌ واقعی که آدرس کوتاه شده شما را کلیک نمایند 4 تا 5 دلار برای مثال پرداخت کنند. شما وقتی به حدنساب برداشت داراییتان رسیدید، قادر خواهید بود که دارایی خود را با استفاده از کیف‌پول‌های معتبری مانند Paypal، Payeer، Bitcoin و سایر کیف‌پول‌های معتبر، دریافت نمایید.

وقتی بازدیدکننده روی URL داده شده کلیک می‌کند، URL کوتاه شده 5 ثانیه یا بیشتر منتظر می‌ماند و سپس به پیوند اصلی مقصد هدایت می‌شود. برای این 5 ثانیه انتظار یا بیشتر، سرویس کوتاه‌کننده URL تبلیغاتی را به بازدیدکننده نمایش می‌دهد و بعد از سپری شدن این 5 ثانیه یا بیشتر،  صفحه به پایان رسیده است و به مقصد اصلی هدایت می شود و در این نقطه مقداری حقوق به شما در حساب کاربریتان در سرویس‌دهنده‌ای که آدرس‌های خود را کوتاه نموده‌اید، منظور خواهد شد.

هر وبسایت یا سرویس کوتاه کننده URL نرخ حقوق متفاوتی را پرداخت می‌کند. نرخ حقوق همچنین به کشوری که مردم از آن پیوندهای کوتاه شده را باز می‌کنند بستگی دارد. بنابراین، نرخ حقوق شما به شرکتهای کوتاه کننده URL و همچنین کشورهای مختلف بستگی دارد.

یک وب سایت کوتاه کننده URL خوب می‌تواند از 1دلار تا 10دلار در هر 1000 بازدید از URL کوتاه شده به ناشر خود پرداخت کند. برخی از آنها همچنین یک سیستم ارجاع به ناشران ارائه می‌دهند که اگر کسی با استفاده از لینک ارجاع شما، به این سرویس‌دهنده‌ها بپیوندد، شما حق دریافت تا 20٪ کارمزد درآمد را از آن فرد معرفی شده خواهید داشت.

خب، در ادامه شما را با 4 سرویس‌دهنده فعال و معتبر در این حوزه آشنا خواهیم نمود، تا در صورت تمایل با عضویت در یک یا تمام آنها اقدام به کوتاه نمودن آدرس‌ها (URL) خود نموده و از این طریق به کسب درآمد بپردازید.

Shrinkearn یکی از سریعترین سرویس دهنده‌های کوتاه‌کننده URL برای کسب درآمد است. این یک ابزار رایگان است که در آن تبلیغ کنندگان می‌توانند یک بنر یا کمپین‌های تبلیغاتی بینابینی ایجاد کنند و ناشران می‌توانند با کوتاه کردن و اشتراک لینک‌های آنلاین کوتاه، درآمد کسب کنند. شرینک‌اِرن یکی از بالاترین نرخ ناشران را ارائه می دهد (بالغ بر 20دلار / به ازای 1000 بازدید). شرینک‌اِرن با کوتاه کردن و به اشتراک گذاری آدرس اینترنتی به صورت آنلاین درآمدزایی خود را آسان می‌کند.
برای فعالیت در این سایت، شما ابتدا باید یک حساب کاربری ایجاد کنید. آدرس موردنظر خود را کوتاه کرده و به صورت آنلاین به اشتراک بگذارید تا درآمد کسب کنید. بنابراین، شرینک‌اِرن به شما امکان می دهد از خانه درآمد کسب کنید. در نهایت برای هر بازدید یا بازدیدکننده، درآمد کسب خواهید نمود.
جهت وارد شدن به سایت Shrinkearn و طی نمودن مراحل ثبت‌نام (Signup) می‌توانید آدرس زیر را لمس نمایید:


نکات مهم سرویس‌دهنده شرینک‌اِرن
نرخ ناشر: بسته به کشور 3.50 تا 20 دلار در هر 1000 بازدید
حداقل پرداخت: فقط 5 دلار
روش پرداخت: پی پال
برنامه ارجاع: بله (25٪ پاداش مراجعه)
زمان پرداخت: روزانه



2. Clk.sh سرویس کوتاه‌کننده URL با بیشترین پرداخت
Clk.sh یکی دیگر از کوتاه‌کننده‌های URL بسیار محبوب و پردرآمد است. علاوه بر این، Clk.sh یک کوتاه کننده URL کاملا رایگان است. این یک روش آسان برای کسب درآمد سریع با کوتاه کردن پیوندها را ارائه می‌دهد. Clk.sh با نرخ کم 3.50 دلار حداکثر 20/1000 بازدید به شما ارائه می‌دهد. بنابراین، پرداخت ناشر آن در مقایسه با دیگر آدرس کوتاه کننده URL در این لیست در پایان بالاتر است. 
این فرصت را به شما ارائه می دهد تا با نرخ‌های روزافزون خود از ترافیک خود نهایت استفاده را ببرید.

فرض کنید سایر Shortener URL در کشور شما هزینه کمتری پرداخت می‌کند، بنابراین باید به Clk.sh بروید.
شروع با Clk.sh نیز بسیار آسان است. در مرحله اول، شما باید یک حساب کاربری ایجاد کنید ، لینک خود را کوتاه کنید و درآمد کسب کنید. می‌توانید آن پیوندهای کوتاه را با وب سایت، ویدیوی YouTube یا هر بستر رسانه اجتماعی خود به اشتراک بگذارید. پس از کلیک و مشاهده این پیوندها، به طور خودکار درآمد کسب خواهید کرد.

Clk.sh دارای بسیاری از چیزهای خوب معتبر است. صفحه مدیریت ویژه آن با کلیک یک دکمه کنترل کامل را به شما می دهد. با نمایش آمار دقیق به شما کمک می‌کند تا بتوانید مخاطبین (بازدیدکنندگان) را بهتر بشناسید و برای افزایش درآمد خود استراتژی هایی را طراحی کنید. با استفاده از API آسان، می‌توانید پیوندها را به سرعت کوتاه کنید. بعلاوه، وقتی سوالی یا مشکلی دارید، پشتیبانی اختصاصی دریافت می‌کنید. حداقل پرداخت پرداختی Clk.sh فقط 5.00 دلار است. هزینه آن از طریق پی پال پرداخت می شود. آنها همچنین یک برنامه ارجاع با 25٪ جایزه ارجاع دارند.

نکات مهم درخصوص سرویس‌دهنده کوتاه‌کننده clk.sh 
نرخ ناشر: حداکثر 20 دلار در هر 1000 بازدید (حداقل 3.50 دلار)
حداقل پرداخت: فقط 5 دلار
روش پرداخت: 
Payeer$3.000
WebMoney Z$4.000
Airtm$4.000
Bitcoin ($3 fee)$10.000
Perfect Money (USD)$4.000
AdvCash$4.000
PaySera$5.000
UPI & Bank Transfer (only for Indians)$5.000
GooglePay (India)$5.000
Paytm$5.000
PayPal$5.000
برنامه ارجاع: بله؛ 25٪ پاداش مراجعه

جهت ورود به سایت و سپری نمودن مراحل ثبت‌نام می‌توانید آدرس زیر را لمس نمایید:



3. Uiz.io
Uiz.io یکی دیگر از کوتاه کننده های پیوندهای پولی محبوب است که در آن موجود است. وب سایت Uiz به شما امکان می دهد URL ها را کوتاه کرده و درآمد کسب کنید. شروع کار با Uiz.io بسیار آسان است.

شما باید یک حساب کاربری ایجاد کنید، لینک خود را کوتاه کنید و آن را ارسال کنید تا برای هر بازدید درآمد کسب کنید. Uiz ابزاری 100٪ رایگان است. Uiz برنامه ارجاع را اجرا می کند که در آن شما فرصت دریافت 30٪ جایزه ارجاع را خواهید داشت. بنابراین، شما باید این سرویس عالی را تبلیغ کنید و حتی با لینک‌های کوتاه خود درآمد بیشتری کسب کنید. می‌توانید دوستان و اقوام خود را معرفی کنید و 30٪ از درآمد آنها را برای زندگی دریافت کنید.

برخی از ویژگی های اصلی Uiz.io عبارتند از:

پنل مدیریت ویژه: به شما این امکان را می دهد که با کلیک یک دکمه همه ویژگی ها را کنترل کنید.
شما آمار مفصلی دریافت می کنید: مخاطبان خود را با جزئیات تحلیل و بشناسید.
بالاترین نرخ: بالاترین نرخ را ارائه می دهد که به تدریج افزایش می یابد.
API: با استفاده آسان از API می توانید پیوندها را سریعتر کوتاه کنید.
پشتیبانی گسترده: این یک تیم پشتیبانی اختصاصی را ارائه می دهد.
حداقل پرداخت کم: شما فقط باید 1 دلار درآمد داشته باشید تا به شما پرداخت شود.
روش های پرداخت چندگانه: این برنامه از PayPal ، WebMoney ، Bitcoin ، ePayments ، Bank Wire و Payeer پشتیبانی می کند.

جهت عضویت در سایت Uiz می‌توانید آدرس زیر را لمس نمایید:



کسب درآمد آنلاین با ShrinkMe URL Shortner آسان است. این یکی از بهترین کوتاه‌کننده‌های URL برای کسب درآمد آنلاین است. ShrinkMe فرصت کوتاه کردن URL ها و کسب درآمد را به شما ارائه می‌دهد. این یک ابزار کاملا رایگان است که در آن برای کوتاه کردن پیوندها پول دریافت می‌کنید.

علاوه بر این، ShrinkMe کسب درآمد آنلاین را برای شما ساده می‌کند. شروع کار برای کسب درآمد فقط سه مرحله طول می‌کشد. 
شما باید یک حساب کاربری ایجاد کنید، پیوندها را کوتاه و آن را ارسال کنید. با هر بار بازدید، درآمد کسب می‌کنید. به همین راحتی بنابراین، با ShrinkMe، می‌توانید با مدیریت پیوندهای خود از خانه درآمد کسب کنید.

ShrinkMe دارای بسیاری از ویژگی های شایسته است که باعث می‌شود از بقیه URL Shorter در آنجا متمایز باشد. به عنوان مثال، ShrinkMe یک تیم پشتیبانی اختصاصی دارد که در صورت داشتن هرگونه سوال یا مشکل آماده کمک به شما است.

برنامه ارجاع آن 20٪ جایزه ارجاع به شما ارائه می دهد. حداقل پرداخت فقط 5.00 دلار برای پرداخت است. پرداخت از طریقPayPal،  Payoneer ،UPI [هند]، بیت کوین و غیره انجام می‌شود. بنابراین، فرصتی عالی برای شما وجود دارد که بیشترین بازدید خود را انجام دهید.

نکات مهم
پاداش ثبت نام: 1 دلار
نرخ ناشر: بسته به کشور 1.5 تا 22 دلار در هر 1000 بازدید
حداقل پرداخت: فقط 5 دلار
قالب های تبلیغاتی: تبلیغات بنر تمیز
روش پرداخت: Paypal ، Bitcoin ، Litecoin ، Ripple ، Payoneer ، Paytm ، UPI ، PhonePe ، Skrill و غیره
برنامه ارجاع: بله (20٪ پاداش مراجعه برای مادام العمر)
مدت پرداخت: روزانه
پشتیبانی: پشتیبانی از چت زنده 24 × 7

جهت ورود به سایت و ثبت‌نام می‌توانید آدرس زیر را لمس نمایید:


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد